mandag den 8. oktober 2012

Stof fra Restekassen

I lang tid har jeg sukket over noget fint lyserødt stof ved Restekassen. Nu kunne jeg så ikke længere modstå fristelsen, og det endte med, jeg bestilte stofferne og en bog ved Sara. Det har jeg sandelig ikke fortrudt, for stofferne er endnu smukkere i virkeligheden, og jeg nyder sådan synet af dem, mens jeg lader drømmene flyve - hvad jeg ender med at bruge stofferne til, ved jeg ikke endnu, men jeg har både pynt på tøj, notesbøger, billeder og andre småting i tankerne :-)



Bogen er fuld at skønne køkkenmotiver, og den byder på en del inspiration til kreative ting, jeg kunne tænke mig at lave.

Hjertelig tak til Sara for en god handel :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise