mandag den 1. oktober 2012

Slanke snak Vol. 3

"Facts do not cease to exist because they are ignored."
Aldous Huxley

I dag var det igen tid til at komme til min egen læge og blive vejet. Siden jeg var hos ham sidst, har jeg reduceret min vægt med 4,5 kg, så det var positivt :-)

Jeg var dog meget spændt på at komme på vægten, for jeg er ikke tilfreds med den indsats, jeg har gjort for at tabe mig - jeg har både spist usundt og store portioner ind i mellem. Det må dog alligevel have været mindre slemt end i mit hoved, for ellers ville jeg jo ikke have tabt mig så meget.

I fredags mødtes jeg med min søn inde i Vejle, og vi var bla i Matas. De havde tilbud på Nupo, som jeg slet ikke kunne stå for, så de røg med hjem. Jeg købte både pulver med kakaosmag til at blande op med vand, færdige shakes med caffe latte smag (det er min favorit i færdige shakes) samt barer med karamel smag. I fredag gav jeg 195 kr for to pakker Nupo med kakaosmag, så det var et godt køb, synes jeg :-)

For et stykke tid siden prøvede jeg alle Nupo varianter. Eller dvs næsten, for jeg har stadig et brev med thai chicken soup og et brev tomatsuppe liggende bagerst i skabet - jeg er nemlig ikke glad for supper, og asparges suppen var mildt sagt svær for mig at få ned. Så hvis du har lyst til de to slags Nupo supper, så send mig en mail med din adresse, og jeg skal med glæde sende dem til dig :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise