søndag den 21. oktober 2012

Det er okay bare at være

"Det er okay bare at være."
C.

Ovenstående ord faldt igen i fredags under samtaleterapien med C., det er ikke første gang, C. siger dem til mig, og det bliver heller ikke sidste gang. Nogle gange har jeg så store forventninger til mig selv, at jeg ender med at køre mig selv helt træt i mine bestræbelser på at gøre fremskridt. Det er okay bare at være...

I fredags snakkede jeg med C. om, at jeg har behov for at give mig selv en pause - en time out fra alle de udfordringer, jeg giver mig selv. At jeg har behov for bare at være...

I går var jeg bare, og jeg nød det i fulde drag. Min lørdag bød på:
  • Skøn mail fra en dejlig kvinde.
  • Dejlig opkvikkende kaffe.
  • Hyggelig morgensnak i telefonen med A.
  • Smukt solskin over morgendisen i Vejle Ådal.
  • Fascinerende smukt farvespil i træernes varme gyldne og røde nuancer.
  • En hurtig tur i Fakta - uden at købe noget med sukker - faldt mig endda let :-)
  • Smil til og fra damen bag disken på apoteket.
  • En venlig bemærkning fra en sød buschauffør.
  • Masser af god musik.
  • Oprydning på det kommende sybord.
  • Lækker frokost.
  • Skrive i dagbog kalenderen.
  • Meditation et par gange i løbet af dagen.
  • 1/2 times hyggelig chat.
  • En smule vasketøj.
  • Aftensnak i telefonen med A. det dejlige menneske.
  • Kærlighedserklæringer til og fra min søn via telefonen.
  • Velsmagende aftensmad.
  • God lakridsthe.
  • Sms og chat med P.
  • Hygge med tændte stearinlys.
  • Sengelæsning.
En vidunderlig lørdag havde jeg, og mon ikke søndagen også bliver god? Jeg tror det sørme :-)

Forhåbentlig er din weekend også dejlig :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise