søndag den 9. september 2012

Når hjertet taler

"When the heart speaks,
the mind finds it indecent to object."
Milan Kundera

Mit hjerte svulmer af kærlighed til den skønne unge mand, der er min søn. Som jeg dog elsker ham ubeskrivelig højt. Så ubetinget en kærlighed af en sådan størrelse, at jeg ikke kan begribe det. Jeg er en heldig kvinde, fordi jeg får lov til at opleve det dejlige menneske vokse op og modnes :-)

I fredags var det tid til, at F besøgte mig igen, og vi har haft sådan et par dejlige dage sammen. Da han kom fredag, havde han lektier med. En dansk stil, som han gerne ville have min hjælp til. Jeg nød sådan at tale med ham om den, og han fik også skrevet stilen og afleveret den - i dag foregår det på nettet, så det er smart, synes jeg :-)

F hjalp mig en del om lørdagen, og endnu engang tænkte jeg over, hvor dejlig sød, hjælpsom og god en ung mand han er. Han er så skøn, og han har den fedeste form for humor, så han drillede mig som sædvanligt også en del - befriende og godt at le så meget sammen med ham :-)

Tiden går så hurtigt, og han bliver så stor. Det er 16 år siden, han berigede verden og mit liv med sin tilstedeværelse, og jeg kan slet ikke forstå, at det er gået så hurtigt. Det er så fantastisk med alt det, han har lært. Nu kan han så mange ting selv. Mest utroligt er det dog, at min kærlighed til ham bliver ved med at vokse - tænk, at man kan elske et andet menneske SÅ ubeskrivelig meget - helt op til solen, månen, stjernerne og tilbage igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise