mandag den 3. september 2012

Concentrating on the good things

"It is really easy to complain.
If you are not careful,
then you end up complaining about your whole life.
Concentrating on the good things are really good."
Lisa Williams

I morges vågnede jeg op til et slemt syn i spejlet - ikke at jeg plejer at nyde synet af mig selv i spejlet, men i dag var det endnu værre end ellers, for mit venstre øjenlåg var så hævet, at det var svært at åbne øjet. Mon jeg har fået et myggestik der i nat? Jeg kan ikke komme i tanke om nogen anden årsag til, at øjenlåget var hævet. Heldigvis gjorde det ikke ondt, og jeg kunne jo bare lade være med at se på det, så det kunne ikke spolere min mandag :-)

Min dejlige far har stadig ferie, og igen i dag var han så sød at køre ned til mig og hjælpe mig med forskellige ting. Vi kørte til Give, så jeg kunne hæve penge og få handlet ind i Fakta. Vel hjemme igen gik min far i gang med at male noget mere på huset, mens jeg gik indendøre og lavede nogle forskellige småting. Jeg fik bla bundet et par af mine små notesbøger ind i papir - og endda i min yndlingsfarve :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise