søndag den 9. september 2012

Gammelt, men stadig aktuelt, digt til F

Savn og kærlighed

At savne er slemt,
men at savne dig er værre.
Føler mig aldrig glemt,
men savnet efter dig er der.
Når du ikke er her,
savner jeg dig så inderligt.
Du er i mine tanker
dag og nat, døgnet rundt.

Din hverdag er hos din far,
du oplever, ser og nyder alt det,
jeg ikke mere kan give dig.
Du vokser, lærer og udvikler dig,
jeg kan se det fra gang til gang.

Elskede søn besøg mig nu,
du har været væk så længe.
Husk at jeg savner og elsker dig.

At elske dig er nemt,
for du fylder alle med glæde,
men mest af alt min søn
glæder du mig din mor,
for du er mit livs kærlighed.
Du er min elskede savnede søn.
Jeg glæder mig til at se dig igen.
Jeg ringer til dig i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise