søndag den 16. september 2012

HobbyMadammerne

"The creative mind plays with the objects it loves."
Carl Jung

Nogle mennesker kan slet ikke lade være med at lave en masse kreative ting, fordi idéerne brænder i dem for at blive realiseret. Sådan nogle kvinder kender jeg, og jeg har flere gange købt nogle af deres smukke håndværker. Tingene er jeg vilde med, og da kvinderne ovenikøbet sælger deres håndarbejder meget billigt, så er det svært ikke at gå shop amok. Derfor kan jeg kun anbefale at handle med HobbyMadammerne :-)

Pragtfulde striksokker fra HobbyMadammerne, som nu holder mine fødder dejlig varme.

I tidens løb er jeg blevet den heldige ejer af en del strik fra HobbyMadammerne, og derfor er det efterhånden næsten hver dag, jeg er iført noget, de har lavet. Det er skønne ting, og jeg er så glad for dem. Mit seneste køb fra dem er de lækreste striksokker og fine smykker :-)

Smukke øreringe fra HobbyMadammerne :-)

Knyttede armbånd og halsbånd i neon pink, som matcher perfekt til en af mine neglelakker :-)


Armbånd med blå perler, som jeg forelskede mig i. Jeg bruger det til min blå strik bolero, som jeg også engang købte af HobbyMadammerne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise