mandag den 6. februar 2017

Gratitude Journal uge 5 2017

"At times our own light goes out
and is rekindled by a spark from another person.
Each of us has cause to think with deep gratitude of those
who have lighted the flame within us."
Albert Schweitzer

I uge 5 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Tale i telefon med min søde far.
  2. Ild i brændeovnen.
  3. Høre P4 Trekanten Morgen.
  4. Hello Kitty dækkeserviet.
  5. Drikke kaffe med mælk.
  6. Angstanfald varede kun kort tid.
  7. Høre meditationsmusik fra relaxdaily på youtube.
  8. Luksusbad.
  9. Nybørstet hår.
  10. Duften af den pink DKNY parfume.
  11. Smøre eksem og albuer med en god creme.
  12. My Moments Wake Up Souffle Body Butter.
  13. Smøre mit ansigt med creme.
  14. Baby Lips Dr Rescue læbepomade.
  15. Øreringe med klare glashjerter.
  16. Fingerring med vedhæng.
  17. Armbånd med F for min søns navn.
  18. Love armbånd.
  19. Give mig selv manicure.
  20. Neglekur.
  21. Havregrød.
  22. De daglige mails fra Daily Bone Sigh.
  23. Høre middagsradioavisen på P4.
  24. Høre P4 Play.
  25. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  26. Hilse på et par af naboerne.
  27. Overvinde angsten og selv tage ind at handle i den lokale Brugs.
  28. Det holdt tørvejr, mens jeg var ude.
  29. Den friske luft gjorde mig godt.
  30. Myslibar med lys chokolade.
  31. Kanelsnegle med chokolade.
  32. Forkæle katten med godbidder.
  33. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus.
  34. Læse Sekten af Michael Katz Krefeld færdig.
  35. Jeanettes video om angst.
  36. Min kat sov på sit tæppe foran brændeovnen.
  37. Høre Madsen på P4.
  38. Skrive mails med min ven T.
  39. Tale med min nabo.
  40. Chatte om bøger.
  41. Chatte med dejlige mennesker.
  42. Vågne op til virkeligheden efter urolige drømme.
  43. Grå trøje, som min ven K. gav mig.
  44. Tænke på min ven K.
  45. Købe 5 bøger på bilka.dk.
  46. Toasts.
  47. Skrive i min kalender.
  48. Besøg af min far.
  49. Min far havde købt godbidder til katten for mig.
  50. Min far tog mig med ind at handle stort ind.
  51. Min far hentede brænde for mig.
  52. Spise rundstykker og drikke kaffe sammen med min far.
  53. Tale om politik med min far.
  54. Min elskede søn ringede.
  55. Kærlige ord til og fra min søn.
  56. Min kat sov på det bløde lyserøde tæppe på fodskamlen ved siden af brændeovnen.
  57. Købe en ny magic wand.
  58. Mine nye hjemmesko fra ebay kom.
  59. Min notesbog fra ebay kom.
  60. Smertestillende piller gav mig en pause fra smerterne i min arm.
  61. Smser fra og til min elskede søn.
  62. Talte længe i telefon med min ven K.
  63. K. har det godt.
  64. Lytte til P4 Aften.
  65. Vise min sårbarhed.
  66. Lytte til Thorbjørn Risager.
  67. I januar læste jeg 10 gode bøger.
  68. Lytte til mig selv og give mig selv en sjæledag.
  69. Hello Kitty tallerken.
  70. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  71. Lytte til Robert Johnson.
  72. Pandekager med is.
  73. Købe neglepinde på ebay.
  74. Min store læbepomade fra H&M.
  75. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  76. 4 af mine krimier fra Bilka.dk kom.
  77. Se en solsort.
  78. Slik.
  79. Chips.
  80. Iskold kakaomælk.
  81. Lytte til Tony Joe White.
  82. Besøg af min elskede søn.
  83. Kys og kram fra min dejlige søn.
  84. Min søn havde handlet på vej ud til mig.
  85. Min søn lavede lækker aftensmad til os.
  86. Handle på matas.dk.
  87. Min opvaskemaskine.
  88. Min søn lavede god frokost til os.
  89. Være sammen med min søn i to dage.
  90. Læse bogen Bryd tavsheden af Linda Castillo.
  91. Læse bogen Meldt savnet af Linda Castillo.
  92. Købe yderligere 7 krimier på bilka.dk.
  93. Popcorn.
  94. Min vaskemaskine.
  95. Min søn sendte mig videoer.

6 kommentarer:

  1. Sååå mange dejlige ting og jeg elsker bare det indlæg.. Det giver så meget motivation og livsglæde.. og hovsa, jeg var vidst også nævnt, det varmer helt vildt..

    Krammer <3

    SvarSlet
  2. Kære Jeanette, du skal have hjertelig tak for din søde kommentar. Den ryger i min taknemmelighedsdagbog <3 Ja, din video var en af de ting, som bragte mig taknemmelighed i sidste uge - jeg havde bare glemt at linke til din video, men det har jeg gjort nu :-) Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker blot når man kan inspirer andre.. og jeg er stadig i tænke boks med taknemlighed.. Synes det er svært for mig.. <3

      Slet
    2. Kære Jeanette, jeg elsker også, når man kan inspirere hinanden <3 Hvad er det, du har svært ved i forbindelse med taknemmelighed? At du bliver så rørt? Kram <3

      Slet
  3. Hej Louise.
    Ihh du milde en liste der vil noget og du har ret. Der er mange ting at være taknemlig for.
    Tak for din kommentar hos mig. Du ved det glæder og luner helt ud i tæerne.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mosekone, Ja, kommentarer luner og bringer glæde <3 Det er så dejligt at se dig i blogland igen, for jeg har vel nok savnet dig meget <3 Kærlige tanker og kram til dig og Luna <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise