mandag den 27. februar 2017

Gratitude Journal uge 8 2017

"Gratitude helps you to grow and expand;
gratitude brings joy and laughter into your life
and into the lives of all those around you."
Eileen Caddy


I uge 8 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Duften af den pink DKNY parfume.
  2. Kram fra P.
  3. Besøg af P.
  4. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  5. Høre min favortiplayliste på youtube.
  6. Toasts.
  7. Ild i brændeovnen.
  8. Min kat hyggede sig på sit tæppe på puden foran brændeovnen.
  9. Baby Lips Hydrate læbepomade.
  10. Mosekonens blogindlæg om at hjælpe misrøgtede hunde gjorde mig opmærksom på de forfærdelige sager.
  11. Sende støttesms til hundene og føle, jeg i det mindste hjalp en lille bitte smule.
  12. Min kat sov sammen med mig om natten.
  13. Besøg af min far.
  14. Min far havde købt optændingspinde for mig.
  15. Min far tog mig med ind at handle.
  16. Min far hentede brænde for mig.
  17. Drikke kaffe og spise fastelavnsboller sammen med min far.
  18. Tale med min far om nye vinduer.
  19. Iskold cola light.
  20. Læse bogen Hendes iskolde øjne af Carin Gerhardsen.
  21. Kartoffelmos og millionbøf.
  22. Læse bogen Tykkere end vand af Carin Gerhardsen.
  23. De daglige mails fra Daily Bone Sigh
  24. En lur sammen med min kat.
  25. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  26. Tale i telefon med min søde far.
  27. Stor lyserød læbepomade fra H&M.
  28. Mosekonens kommentarer til min taknemmelighedsdagbog uge 7.
  29. Jeanettes kommentar til min taknemmelighedsdagbog uge 7.
  30. Kommentere ved Mosekonen.
  31. Kommentere ved Jeanette.
  32. Jeanettes blogindlæg om at gøre noget ved usikkerhed rørte mig meget.
  33. Flink tømrer.
  34. Iskoldt sportsaftevand.
  35. Tale i telefon med min elskede søn.
  36. Min søns stemme.
  37. Kærlige ord til og fra min dejlige søn.
  38. Luksusbad.
  39. Smøre eksem og albuer med en god creme.
  40. Nybørstet hår.
  41. Duften af lilla hjerte parfumen.
  42. Store snefnug.
  43. Indisk risret.
  44. Haven dækket af sne er smuk.
  45. Solskin.
  46. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  47. Besøg af min elskede søn.
  48. Kys og kram fra min dejlige søn.
  49. Min søn havde handlet på vej herud.
  50. Tale med min søn om film.
  51. Se tegnefilm sammen med min søn.
  52. Se min søn nusse med katten.
  53. Se kattens glæde ved min søn.
  54. Tale med min søn om nordisk mytologi.
  55. Flirte med en spændende mand, K.

2 kommentarer:

  1. Tak kære Louise. Det betyder meget, at du støtter. Al hjælp kan bruges i sagen om de dyr. Tak for at takke mig og tak fordi du kommenterer inde hos mig. Det er ikke helt så let at vende tilbage på bloggen, som jeg havde håbet på.
    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  2. Kære Tove, jeg håber, du bliver ved med at blogge, for jeg nyder sådan dine indlæg og dine kommentarer - du har din egen helt særlige plads i blogland <3 Hjertelig tak, må din uge også blive rigtig dejlig <3 Kærlige tanker og kram til dig <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise