mandag den 30. januar 2017

Gratitude Journal uge 4 2017

"Gratitude is the healthiest of all human emotions.
The more you express gratitude for what you have,
the more likely you will have even more to express gratitude for."
Zig Ziglar


I uge 4 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus.
  2. Smerterne i min nakke forsvandt.
  3. Høre kærlighedssange på youtube.
  4. Ild i brændeovnen.
  5. Skrive taknemmelighedsdagbog.
  6. Kigge online efter bøger, jeg ønsker mig.
  7. Toasts.
  8. Min kat Bowie puttede sig helt tæt ind til mig, når vi tog en lur.
  9. Luksusbad.
  10. Smøre eksem og albuer med en god creme.
  11. Min store læbepomade fra H&M.
  12. Nybørstet hår.
  13. De daglige mails fra Daily Bone Sigh.
  14. Mine lyserøde strømper med grå katte på.
  15. Mine Hello Kitty øreringe med lyserøde rhinsten på.
  16. Duften af Biotherm Oceane parfumen.
  17. My Moments Wake Up Souffle Body Butter.
  18. Smøre mit ansigt med creme.
  19. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  20. Overvinde angsten og selv tage ind at handle i den lokale Brugs.
  21. Solskin.
  22. Den friske luft gjorde mig godt.
  23. Brugsen havde billigt juleslik.
  24. Mine mørkeblå bukser er dejligt varme.
  25. Den hvide og mørkeblå bluse, som min mor syede.
  26. Tænke på min mor.
  27. Forkæle katten med godbidder.
  28. Iskold kakaomælk.
  29. Kommentere ved andre bloggere.
  30. Besvare mail fra en sød blogger.
  31. Høre healingsmusik på youtube.
  32. Min mavepine holdt op.
  33. Give mig selv en neglekur.
  34. Goodreads motiverer mig til at læse mere.
  35. Se venners opdateringer på Goodreads.
  36. Min kat sov sammen med mig om natten.
  37. Mit Hello Kitty tæppe er super blødt.
  38. Kunne sove længe efter en søvnløs nat.
  39. Min kløpind.
  40. Baby Lips Dr Rescue læbepomade.
  41. Kunne tømme postkasse uden af få angstanfald.
  42. Få varmen ved at sove med 2 dyner.
  43. Sidde foran brændeovnen og kigge ind i ilden.
  44. Tale i telefon med min søde far.
  45. Skrive i min kalender.
  46. Pink fyrfadslys fra #BloggerAdvent.
  47. Min vaskemaskine.
  48. Skrive mails med min ven T.
  49. Min opvaskemaskine.
  50. Opdatere listen over bøger, jeg ønsker mig.
  51. Printe listen ud.
  52. Min printer.
  53. Læse bogen Pigerne fra Englandsbåden af Lone Theils.
  54. Telefonsamtale med min elskede søn.
  55. Kærlige ord til og fra min dejlige søn.
  56. Chatte med gamle venner.
  57. Gode orgasmer.
  58. Min tykke lyserøde badekåbe er så dejlig varm.
  59. Mine lyserøde hjemmesko.
  60. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Lego krus.
  61. Besøg af min far.
  62. Min far tog mig med ind at handle.
  63. Min far hentede brænde for mig.
  64. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  65. Min far lånte mig 3 krimier.
  66. Tale med min far om bøger.
  67. Tale med min far om politik.
  68. Lille notesblok fra ebay kom.
  69. Iskold cola light.
  70. Høre P4 Play.
  71. Læse blogs.
  72. Høre Madsen på P4.
  73. Læse Afsporet af Michael Katz Krefeld.
  74. Flødekartofler.
  75. Skrive med en veninde på Facebook.
  76. Vågne op til virkeligheden efter urolige drømme.
  77. Havregryn med mælk.
  78. Ligge i sengen og læse.
  79. Selv kunne dosere medicin.
  80. Give en kompliment til en dejlig kvinde.
  81. Læse Savnet af Michael Katz Krefeld.
  82. Modtage en sød kompliment.
  83. Super god nyhed fra min ven B. på Facebook.
  84. Min søn sendte mig en sjov video.
  85. Havregrød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise