mandag den 20. februar 2017

Gratitude Journal uge 7 2017

"Sometimes we should express our gratitude
for the small and simple things
like the scent of the rain,
the taste of your favorite food,
or the sound of a loved one's voice."
Joseph B. Wirthlin


I uge 7 har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  2. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  3. Tale i telefon med min far.
  4. Ild i brændeovnen.
  5. Min kat hyggede sig på sit tæppe på puden foran brændeovnen.
  6. Baby Lips Hydrate læbepomade.
  7. Kommentere ved Jeanette.
  8. Kommentere ved Mosekonen.
  9. Mosekonens kommentar til min taknemmelighedsdagbog uge 6.
  10. Var tro mod mig selv og takkede nej til koncerten.
  11. Fik skrevet en meget svær mail.
  12. Høre healingsmusik fra relaxdaily på youtube.
  13. Jeanettes kommentar til min taknemmelighedsdagbog uge 6.
  14. Min nye krimi kom fra Bilka.
  15. De daglige mails fra Daily Bone Sigh.
  16. Toasts.
  17. Iskoldt orange saftevand.
  18. Min søn ringede.
  19. Min søns dejlige stemme.
  20. Kærlige ord til og fra min søn.
  21. Tortillas.
  22. Popcorn.
  23. Luksusbad.
  24. Duften af Shakira parfumen.
  25. Smøre eksem og albuer med en god creme.
  26. Nybørstet hår.
  27. Lang og sød mail fra T.
  28. Iskoldt saftevand med sportsmag (underligt ord).
  29. Min elskede søn inviterede mig i biografen.
  30. Besøg af min far.
  31. Min far tog mig med ind at handle.
  32. Min far hentede brænde for mig.
  33. Drikke kaffe og spise rundstykker sammen med min far.
  34. Fik to tørklæder af min fars kone.
  35. Knoppers.
  36. Kunne tømme postkassen uden at få angstanfald.
  37. Kims Choko Bites med hasselnødder.
  38. Iskold cola light.
  39. Læse bogen De uegnede.
  40. Kold kakaomælk.
  41. Give mig selv manicure.
  42. Neglehærder.
  43. Pink Chanel neglelak.
  44. Kommentere ved Cathrine.
  45. Kommentere ved LivefraLolland.
  46. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Lego krus.
  47. Min ven K. ringede.
  48. Lang telefonsamtale med min ven K.
  49. Fik flyttet min tandlægetid.
  50. Fodbad.
  51. Besøg af min fodterapeut.
  52. Professionel fodbehandling.
  53. Tale med min fodterapeut.
  54. Bløde fødder.
  55. Nylakerede tånegle.
  56. Kram fra min fodterapeut.
  57. Gode orgasmer.
  58. Jeanettes hudløse ærlige blogindlæg berørte mig dybt. Hjertelig tak for at dele det <3
  59. Min søn kom ud til mig allerede om formiddagen.
  60. Kys og kram til og fra min elskede søn.
  61. Min søn handlede et par småting på vej herud.
  62. Duften af lyserød rose parfumen.
  63. Min søn kørte mig på apoteket.
  64. Handle i Fakta sammen med min søn.
  65. Min søn kørte mig til tandlæge.
  66. Havde ingen huller i tænderne.
  67. Sød tandlæge.
  68. Søde klinikdamer.
  69. Pepsi Max Cherry.
  70. Spise i Det Grønne Køkken i Bryggen i Vejle sammen med min søn.
  71. I biografen sammen med min søn.
  72. Grine sammen med min søn, mens vi ventede på at komme ind i biografsalen.
  73. Se Lego Batman.
  74. Lego Batman var en utrolig sjov film.
  75. Den friske luft gjorde mig godt.
  76. Handle i Brugsen sammen med min søn.
  77. Tale med min søn om filmen.
  78. Min søn blev her til lørdag.
  79. Drikke kaffe med mælk af mit lyserøde Disney Prinsesser krus.
  80. Selv kunne dosere medicin.
  81. Lave morgenmad til min søn.
  82. Hygge sammen med min søn.
  83. Se min søn nusse med katten.
  84. Min søn lånte mig 4 ungdomsbøger om nordisk mytologi.
  85. Lave frokost til min søn.
  86. Begynde på bogen Erik Menneskesøn.
  87. Hvile mig efter min søn var kørt hjem.
  88. Min tykke lyserøde badekåbe er så dejlig blød.
  89. Mine varme lyserøde hjemmesko med pink hjerter på.
  90. Hello Kitty tæppet er så dejligt blødt.
  91. Chatte med dejlige mennesker.
  92. Min kat sov sammen med mig om natten.
  93. Læse blogs.
  94. De daglige mails fra Buddha Doodles.
  95. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  96. Give min kat godbidder.
  97. Stor lyserød læbepomade fra H&M.
  98. Læse smukt digt af Luna Mørup på Wondrous Bibliophile.
  99. Min opvaskemaskine.
  100. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  101. Kram til og fra min ven K.
  102. K. kom med en skabsfryser til mig.
  103. K. kom med en ny madras til min søns seng.
  104. K. kom med en masse kød til fryseren.
  105. Indisk risret.

8 kommentarer:

  1. Hej Louise. Det er så hyggeligt at læse din taknemligheds-liste og jeg nyder især at læse om dine hyggestunder med dine nærmeste.
    Denne gang får du et lidt trist smil herfra, da der lige er *tigget* ny mail ind.som har ramt mig hårdt, om flere mishandlede hunde..... nabogård til den forrige. Denne gang var der SÅ mange døde hunde imellem, at de måtte bæres ud i plastikposer

    SvarSlet
  2. Kære Tove, hjertelig tak <3 Jeg har lige læst dit blogindlæg, og det gør så ondt at læse om de stakkels hunde. Det er ikke til at bære <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Louise. Disse sager har virkelig ramt mig og jeg føler mig magtesløs. Dejligt, at der findes så mange gavmilde mennesker der bidrager. På hundenes vegne, takker jeg for dit.

      Slet
    2. Kære Tove, det var det mindste, jeg kunne gøre. Du har ret - man føler sig så forfærdelig magtesløs. Kram <3

      Slet
    3. Uhh, min forståelse for dansk rets-system har fået endnu et hak over tuden. Har lige læst, at sagen om de 90 vanrøgtede hunde, der blev fundet på Fyn for 2 år siden, lige er blevet udsat....altså ingen dom endnu til de skyldige. Hvis det går ligeså med de seneste sager, hvordan pokker ender det så. Hvem taler for dyrene.
      Midt om natten hilsen :)

      Slet
    4. Åh, hvor er det trist, at de endnu ikke er blevet dømt. Alle de stakkels hunde - det er ikke til at bære <3 Kram

      Slet
  3. Jeg er kæmpe fan af de her indlæg og jeg er så imponeret over hvordan du gør. Jeg kommer tættere og tættere på at turde springe ud i et indlæg med et par ting.. Tak <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette, hjertelig tak <3 De her indlæg er SÅ gode for mig at skrive, og de hjælper mig rigtig meget i hverdagen. Det er dejligt, at du kan lide dem <3 Jeg glæder mig til at læse dit indlæg, når du engang er parat til det <3 Kæmpe kram til dig <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise