fredag den 2. november 2012

Blossoming

"Blossoming.
You are just getting started,
so have patience with yourself and the proces,
and do not give up."
Doreen Virtue.

Der har været stille her på bloggen af forskellige årsager, men nu har jeg igen ord at dele :-)

For et par uger siden skete der noget inden i mig, og jeg begyndte at kunne leve, som jeg gerne vil mht kost - sukkerfrit og fedtfattigt langt det meste af tiden. Min krop reagerede på, at jeg ikke gav den ret meget sukker, og jeg blev syg. Jeg tænker, det er kroppens måde at rense ud på :-)

Psykisk renser jeg også ud, og jeg er så småt begyndt at kunne følge mine struktursedler. Struktursedlerne har jeg skrevet, og det er små huskesedler til mig selv om, hvad jeg skal fylde mine dage med for at give mig selv de mest optimale muligheder for at være glad og trives. Regelmæssige sunde måltider, faste sovetider, daglige meditationer og stille stunder til refleksion.

Tingene tager jeg mere og mere til mig, og det gør mig SÅ godt - jeg er glad og trives. Vægten viste i sidste uge godt 1 kg mindre end sidste vejning, så det var dejligt :-)

2 kommentarer:

  1. Puha, hvor er jeg lettet over, der kom et indlæg. :) Var skisme så bange for, der var noget helt galt. Og så elsker jeg jo at læse med herinde.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise