mandag den 25. september 2017

Gratitude Journal uge 38 2017

I denne uge har jeg været meget glad og taknemmelig for:

  1. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  2. Blå Cirkel kaffebønner.
  3. Katten kom op til computeren for at blive nusset.
  4. Katten puttede på sit tæppe på puden foran brændeovnen.
  5. Vågne op til virkeligheden efter et grimt mareridt.
  6. Lavede 2 x 12 squats, selvom mine lår var meget ømme.
  7. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  8. Jeanettes kommentar til Sjæledag i september.
  9. Jeanettes kommentar til Min træning uge 1.
  10. Jeanettes svar på min kommentar til Egeskov Marked 2014.
  11. Jeanettes Søndagstur til Enebærodde.
  12. Helles Storytime del 2.
  13. Hygge med at lave siden Min træning til bloggen.
  14. Easis Free Soft Bar Karamel.
  15. Solskin.
  16. Hvile mig på sofaen og ligge og kigge på katten, der lå foran brændeovnen.
  17. Skrive sms'er med min elskede søn om hans fagprøve.
  18. Quality Street chokolade.
  19. Toves kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  20. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  21. Lækkerhapsens kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  22. Var heldigvis anstændigt påklædt, da skorstensfejeren kom.
  23. Chatte med Lækkerhapsen.
  24. Lækkerhapsen mindede mig om træningsøvelser med balancebold.
  25. Pakken med magnesium og hydro tabs kom.
  26. Lækkerhapsens søde kommentar til Trøstespisning.
  27. Putte på sofaen sammen med min dejlige kat.
  28. Tale i telefon med min søde far.
  29. Valgte at dele bentræningen op i 3 x 15 minutter i stedet for at droppe dagens træning helt.
  30. Toves søde kommentar til Trøstespisning.
  31. Toves Oprydning i strikkekurv for ? gang.
  32. Ildens blussen i brændeovnen.
  33. Gå tidligt i seng.
  34. Det hjalp mig psykisk at få sovet.
  35. Louises søde kommentar til Trøstespisning.
  36. Jeanettes søde kommentar til Trøstespisning.
  37. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  38. Helles Gallakjole.
  39. Tage en middagslur sammen med min dejlige kat.
  40. Toves kommentarer til Efter trøstespisningen.
  41. Lækkerhapsens kommentar til Efter trøstespisningen.
  42. Duften af Lacoste parfumen.
  43. Stor lyserød stofelastik.
  44. Tale i telefon med min elskede søn.
  45. Kærlige ord til og fra min søn.
  46. Min søn var onsdag stadig ikke stresset over fagprøven.
  47. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle.
  48. Det holdt tørvejr, mens jeg var hjemmefra.
  49. Den friske luft gjorde mig godt.
  50. Hilse på de velkendte brugsdamer.
  51. En fremmede lille pige talte til mig, mens jeg ventede på bussen.
  52. Jeg græd ikke, mens jeg var hjemmefra.
  53. Iskold cola light.
  54. Min kat kom ud for at tage imod mig, da jeg kom hjem.
  55. Lækkerhapsen gjorde mig glad igen, da jeg var ked af det.
  56. Rugbrød med smilende æg.
  57. Toves kommentar fik mig til at give mig selv en sjæledag.
  58. Jeanettes kommentar til Efter trøstespisningen.
  59. Jeanettes kommentar gav mig løsningen på, hvad jeg har det bedst med at have i huset af lækkerier.
  60. Fik hængt den pink sofadug til tørre udenfor trods angst.
  61. Jeanette delte en rørende sang.
  62. Jeanettes ærlige indlæg om træning og stress.
  63. Helles blogindlæg Fik lidt "arbejde" med hjem.
  64. Stilhed.
  65. Jeanettes svar til min kommentar til den rørende sang.
  66. Louises kommentar til Efter trøstespisningen.
  67. Louises 10 af de skøreste...
  68. Købe Check List på ebay.
  69. Købe ballpen på ebay.
  70. Min kløpind.
  71. Plejende læbepomade.
  72. Tog igen alene ind for at købe et par småting.
  73. Biksemad.
  74. Kroppen havde rigtig godt af en hviledag.
  75. Opleve, at jeg savnede at træne.
  76. Lækkerhapsen sendte mig link til en lyserød fitnessbold.
  77. Lækkerhapsen sendte mig link til en pink træningsmåtte.
  78. Toves dejlige kommentar til Min træning uge 2.
  79. Blomkålsgratin.
  80. Min søn havde en rigtig god skrivedag om torsdagen.
  81. Give mig selv en ekstra hviledag.
  82. Luksusbad.
  83. Besøg af min far.
  84. Min far havde købt pizzaer for mig.
  85. Min far blev glad for, at jeg havde printet flybillet for ham.
  86. Min far og jeg fik hentet en pakke med to krimier.
  87. Min far tog mig med ind at handle i den lokale Brugs.
  88. Jeg købte intet med sukker.
  89. Min far savede noget træ for mig.
  90. Drikke kaffe og spise en kage sammen med min far.
  91. Dele en pizza med min far.
  92. Min far ville godt opbevare chokolade for mig, så jeg ikke får et flip igen og spiser det.
  93. Tale med min far om stort og småt.
  94. Købe en lyserød fitnessbold på nettet.
  95. Købe en ekstra stor træningsmåtte på nettet.
  96. Besøg af min elskede søn.
  97. Tale med min søn om stort og småt.
  98. Kys og kram fra min søn.
  99. Min søns latter.
  100. Spise pizza sammen med min søn.
  101. Jeanettes 25 ugers træning. Mål.
  102. Holde en lille pause fra Facebook.
  103. Hjælpe min søn ved at læse korrektur på hans fagprøve.
  104. Kunne selv dosere medicin.
  105. Se en sjov video om design af flag sammen med min søn.
  106. Kysse min søn godnat.
  107. Rent sengetøj.
  108. Falde i søvn til lydene af min søns computerspil.
  109. En god nats søvn uden mareridt og drømme.
  110. Min kat sov sammen med mig det meste af natten.
  111. Vågne op og vide, at min elskede søn er i huset.
  112. Min søn viste mig en sjov video om at holde pause fra Facebook.
  113. Min søn spurgte mig til råds om nogle formuleringer.
  114. Min søn gav mig en rulle Smil chokolade.
  115. Louises søde kommentar til Min træning uge 2.
  116. Blev meget rørt over Louises rosende ord.
  117. Chatte med Lækkerhapsen om en plan for træning.
  118. Træne igen efter to hviledage.
  119. Tage en lang lur sammen med min elskede kat.
  120. Min søn syntes, jeg var sej, at jeg blev ved med bentræneren, selvom mine ben var ømme.
  121. Nellie Dellies Caramel & Liquorice Bites.
  122. BodyLabs Hydro Tabs Citrus.
  123. Høre musik, som både min søn og jeg kan lide.
  124. Nellie Dellies Juicy Winegums.
  125. Helles Hvide jakke.
  126. Min søn var vild med den orientalske risret, jeg lavede til os.
  127. Fik lavet en træningsmappe.
  128. Kigge efter ting til adventsgavernes indpakning på nettet.
  129. Købe juleklistermærker på ebay.
  130. Min opvaskemaskine.
  131. Se min søn nusse med katten.
  132. Min søn lærte mig at bruge timerfunktionen på telefonen.
  133. Fik printet Gift Shopping List ud.
  134. Min søn blev færdig med sin fagprøve.
  135. 3 dage sammen med min elskede søn.
  136. Louises SimsSøndag 16.
  137. Fik skrevet listen over de mennesker, jeg vil give adventsgaver i år.
  138. Min søns farfar er blevet udskrevet fra sygehuset.
  139. Alenetid.
  140. Kunne gå ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  141. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  142. Cappucino.
  143. Toasts.
  144. Lækkerhapsen vidste, hvilket proteinpulver jeg skal bruge.
  145. Min vaskemaskine.

8 kommentarer:

  1. Smutter lige indenfor her hos dig, for at sende dig et morgensmil. Mange flotte punkter, du har på din liste og det ses tydeligt, at du kører i stilling, til din rejse på træningsvejen. Held og lykke
    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tove, jeg er så glad og taknemmelig for, at du læser og kommenterer her - hjertelig tak du dejlige kvinde <3
      Hjertelig tak skal du have <3 Du ønskes en god dejlig uge <3 Kram <3

      Slet
  2. Søde Louise, jeg er glad for at jeg kan være med til, at gøre dig glad :)
    Kram Lækkerhapsen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lækkerhaps,
      Du gør mig så glad igen og igen - hjertelig tak for din dejlige måde at være på <3 Kram <3

      Slet
  3. Hej Søde..

    Sidder med følelsen af at jeg har lyst til at klappe..
    Du er helt vildt sej og det er bare såå fedt at følge din store udvikling..
    Tak fordi jeg igen er på listen og dine søde ord..

    Håber du får en helt fantastisk uge og jeg hepper på dig..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      hjertelig tak skal du have, for du gør mig så glad <3
      Naturligvis er du på min taknemmelighedsliste :-)
      Tusind tak og i lige måde <3 Kram <3

      Slet
  4. Har fået læst din liste senere på uge end normalt, men det gør den bestemt ikke ringere. Jeg bliver så glad over, at du på en uge har nået at være taknemlig for 145 ting - du er så sej. Det er så inspirerende, af du bruger tid på den her sindssygt svære øvelse..

    Tak for at du nævner mig - det rører mig virkelig meget. Så af hjertet tak!

    Rigtig god uge - glæder mig til at læse om den ;-)

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      hjertelig tak for dine rosende ord og kommentar - de bringer glæde og taknemmelighed her <3

      At skrive taknemmelighedsdagbog har jeg gjort i mange år efterhånden, og det er ikke længere svært for mig. Nu er det udelukkende blevet et redskab til at huske de daglige ting, jeg er taknemmelig for i min hverdag :-)

      Du hører med på min liste, for du er årsag til megen glæde og taknemmelighed her i huset <3

      Mange tak og i lige måde :-) Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise