mandag den 17. september 2018

Gratitude Journal uge 37 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Vågne op til virkeligheden efter et voldsomt mareridt.
  3. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv.
  4. Morgenritual med at nusse med katten.
  5. Min kats pels er så dejlig blød.
  6. Høre min kat spinde.
  7. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  8. Glæde mig til min fars besøg.
  9. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  10. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  11. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  12. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  13. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen.
  14. Lytte til mig selv og bede min far om hjælp.
  15. Tale i telefon med min søde far.
  16. Besøg af min far.
  17. Min far handlede for mig.
  18. Tale med min far om stort og småt.
  19. Se min far lege med katten.
  20. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  21. Min far slog græs for mig.
  22. Putte i sofaen med katten, dyne og puder.
  23. Skrive med Peter So på facebook.
  24. Besøg af Karsten.
  25. Karsten handlede for mig.
  26. Kram fra Karsten.
  27. Min elskede kat sov sammen med mig hele natten.
  28. Vaske mit ansigt med iskoldt vand.
  29. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  30. Slappe af sammen med min elskede kat.
  31. Godt råd fra Heidi om Berroca Performance brusetabletter.
  32. Peter So gjorde det nemt for mig at få bestilt tabletterne.
  33. Alenetid med min dejlige kat. 
  34. Iskoldt jordbærsaftevand.
  35. Skrive med Heidi på Facebook.
  36. Skrive med Milan på Facebook.
  37. Skrive sms med min elskede søn.
  38. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  39. Tage en morgenlur sammen med katten.
  40. Kunne tage alene ind at handle i den lokale brugs.
  41. Komme hjem i min trygge hule igen.
  42. Tage bh'en af.
  43. Iskold Faxe Kondi Booster Free.
  44. Peter So overførte penge til slik og energidrikke.
  45. Fik endelig tømt tørrestativet - det har taget flere måneder.
  46. Besøg af min elskede søn.
  47. Kram fra min søn.
  48. Tale med min søn om stort og småt.
  49. Min søde søn havde handlet for mig.
  50. Grine sammen med min sjove søn.
  51. Min søn kørte mig ind og købe lørdagsguf og energidrikke.
  52. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook. 
  53. Købe kartofler og æbler af naboen.
  54. Min kat passede på mig, mens jeg var syg.
  55. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise