mandag den 3. september 2018

Gratitude Journal uge 35 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  3. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  4. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  5. Høre morgenradio.
  6. Louises kommentarer til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  7. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog mandag morgen.
  8. Glæde mig til min fars besøg.
  9. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  10. Min kats pels er så dejlig blød.
  11. Fik skrevet indkøbsseddel.
  12. Tage en morgenlur sammen med katten.
  13. Tale i telefon med min søde far.
  14. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  15. Sort bluse med mønster, som jeg fik af Heidi. 
  16. Læbepomade.
  17. Skrive sms med Mikkel.
  18. Besøg af min far.
  19. Min far havde bland selv slik med til mig.
  20. Min far havde et stykke lagkage fra bageren med til mig.
  21. Min far tog mig med ind for at handle.
  22. Brugsen havde tilbud på Blå Cirkel kaffebønner.
  23. Tale med min far om stort og småt.
  24. Se min far lege med katten.
  25. Høre min far snakke med katten.
  26. Min far havde hævet kontanter for mig.
  27. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  28. Det er lige tilpas med varme.
  29. Tage en middagslur sammen med katten på sofaen.
  30. Tage bh'en af.
  31. Tale i telefon med Mikkel.
  32. Tale med naboen.
  33. Lagkagen smagte super godt.
  34. Facebook.
  35. Lone skrev til mig på facebook.
  36. Iskold sukkerfri cola.
  37. Facebookopdateringer fra Flora Garnnøgle.
  38. Min søns farmor blev glad for, at jeg ringede.
  39. Tale i telefon med min søns farmor.
  40. Min søns farmor og farfar har det godt.
  41. Høre eftermiddagsradio.
  42. Skrive med Milan på Facebook.
  43. Købe salat, løg og kartofler af naboen.
  44. Naboen gav mig to friske figner.
  45. De friske figner smagte så godt.
  46. Selv at kunne dosere medicin.
  47. Skrive med Mikkel på Facebook.
  48. Mikkel sendte mig link til en sjov sang.
  49. Skrive mails med Hans.
  50. Det er ikke tropenat.
  51. Min kat sov sammen med mig hele natten. 
  52. Vågne op til virkeligheden efter en forvirrende drøm.
  53. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv.
  54. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  55. Langsomme morgentimer.
  56. Alenetid med min dejlige kat.
  57. Vaske mit ansigt med iskoldt vand.
  58. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  59. Morgenritual med at nusse med katten.
  60. Høre min kat spinde.
  61. Havregryn med minimælk.
  62. Min elskede søn ringede til mig.
  63. Lyden af min søns dejlige stemme.
  64. Kærlige ord til og fra min søn.
  65. Min kat puttede med mig, mens angsten rasede i min krop.
  66. Kunne blive hjemme, da jeg fik et voldsomt angstanfald. 
  67. Have tid til at hvile mig, da jeg var meget træt og udmattet.
  68. Skrive med Heidi på Facebook.
  69. Skrive med Peter So på Facebook.
  70. Skrive mails med Jonas.
  71. Kunne tage alene ind at handle i den lokale brugs.
  72. Spise træstammer.
  73. Chips.
  74. Komme hjem i min trygge hule igen.
  75. Iskold Faxe Kondi Booster Free.
  76. Spise is.
  77. Høre musik på youtube.
  78. Skrive med Lotte Petri på Facebook.
  79. Købe de 4 første af Lotte Petris bøger.
  80. Handle sammen med Louise og hendes søde piger.
  81. Kram fra Louise.
  82. Michael ringede - dejligt at tale med ham igen efter så lang tid.
  83. Iskoldt jordbærsaftevand.
  84. Skrive mails om krimier med Søren.
  85. Venners opdateringer på Goodreads.
  86. Louises likes på Goodreads.
  87. Modtage hjælp af Lone.
  88. Tale med Lone om stort og småt.
  89. Kram fra Lone.
  90. Bo handlede for mig.
  91. Kram fra Bo.
  92. Tale med Bo om stort og småt.
  93. Lones hjemmebagte pizzamuffins.
  94. Kigge opdateringer på Facebook.
  95. Peter So sendte slikpenge.
  96. Give mig selv en tiltrængt sjæledag.
  97. Hvid tshirt med enhjørning på.
  98. Have abonnement på Storytel så det er let at læse gode krimier på min tablet.
  99. Læse i Pigen og vogteren.
  100. Sidde i sofaen og nusse med min kat, mens jeg læser. 
  101. Min vaskemaskine.
  102. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.
  103. Jeanettes Sundt gruppe på Facebook.
  104. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  105. Købe kransekage af naboen.
  106. Skrive med Tommy på Facebook.
  107. Kunne gå ud med plastic uden at få angstanfald.
  108. Smøre mit eksem med en god salve.
  109. Skrive mails med Peter.
  110. Fik lavet dagens øvelser lørdag.
  111. Gå tidligt i seng.
  112. Min kat puttede sig helt tæt ind til mig, da jeg gik i seng.
  113. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  114. Høre natradio.
  115. Min kat er ekstra kælen i disse dage.
  116. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  117. Have tid til at tulle rundt.
  118. Fik tømt opvaskemaskinen.
  119. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  120. Mies kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  121. Tage en morgenlur på sofaen sammen med katten.
  122. Fik lavet dagens øvelser søndag.
  123. Have en hyggedag sammen med katten.
  124. Læse blogs.
  125. Louises 10 ting jeg øver mig i.
  126. Louise inspirerer mig så meget.
  127. Louises Glimmer på kaminhylden 51.
  128. Louise er smuk i sin brudekjole.
  129. Louises anmeldelse af bogen DU.
  130. Saschas anmeldelse af Glashjerte.
  131. Jeanette er mega sej, fordi hun har selvindsigt og mod til at aflyse aftaler.
  132. Jeanette inspirerer mig til at blive bedre til at lytte til mig selv.
  133. Maries Music Friday 30.
  134. Ringe til min elskede søn.
  135. Aftale besøg af min søn i næste weekend.
  136. Glæde mig til besøg af min søde søn.
  137. Fik lavet pakken til Milan.
  138. Høre RelaxDailys musik på youtube.
  139. Gruppechatten for septemberudfordringerne.
  140. Luksusbad.
  141. Køligt bad.
  142. Nybørstet hår.
  143. Blogsbergs ugentlige Minimalisme indlæg.
  144. Give mig selv manicure.
  145. Marie anbefalede mig noget godt musik.
  146. Louises søde og gode svar på mine kommentarer.
  147. Louise hælder mest til at vise fotos fra sit bryllup <3
  148. Louises SundhedsSøndag 6.
  149. Louise kan lide mit udtryk om at have en forstuvet psyke.
  150. Louise lærte mig et genialt udtryk: Det Mentale Motionscenter.

6 kommentarer:

  1. Kære Louise,

    Gang på gang formår, du at lave nogle helt fantastiske lister over hvad du er taknemmelig for. Jeg glæder mig ALTID til at læse dem. Det hjælper altid på humøret, at du er så god til at finde taknemmelig for andre, for de små ting i hverdagen men også de større ting.

    Det glæder mig, og jeg er dig evigt taknemmelig, hver gang du nævner mig på en af disse lister. Så et stort tak for det - igen<3

    Jeg har det ligesom dig. Det er så dejligt, at det ikke længere er tropenat<3

    Jeg håber den kommende uge bliver helt fantastisk<3

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      Hjertelig tak, du er simpelthen så sød. Din kommentar gør mig så glad i låget. Hjertelig tak <3

      Denne uge har været hård, synes jeg, men jeg er glad, og så gør det ikke så meget, at jeg er meget træt og udmattet :-)

      Jeg håber, du har en vidunderlig uge <3

      Kram <3

      Slet
    2. Kære Louise,

      Jeg har det på præcis samme måde. Ugen har været hård - meget hård - men jeg er glad, så jeg klarer mig igennem :-)

      Knus<3

      Slet
    3. Kære Louise,

      Dejligt med glæde til at klare sig igennem hårde tide <3

      Kram <3

      Slet
  2. Jeg er såå misundelig på at du hele tiden finder på nye ting at være taknemmelig for. Jeg elsker de her indlæg og de gør mig altid i godt humør.. 1000 tak fordi jeg er med på listen. Elsker at vi kan inspirer hinanden..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,

      Hjertelig tak <3

      Jeg har jo øvet mig i taknemmelighed i en del år efterhånden, og det bliver nemmere og nemmere at få øje på de gode ting, som jeg er taknemmelig over :-)

      Ja, jeg elsker også, at vi kan inspirere hinanden - det er det fede ved bloglang <3

      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise