fredag den 24. november 2017

Gratitude Journal uge 45 og 46 2017

I disse uger har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Kunne sove længe.
  2. Min kat sov sammen med mig om natten.
  3. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  4. Blå Cirkel kaffebønner.
  5. Skraldemændene har genoptaget arbejdet efter strejken.
  6. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  7. Solskin.
  8. Købe Maren Uthaugs 2018 Bordkalender.
  9. Tale i telefon med min søde far.
  10. Aftale tur til Vejle med min far.
  11. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  12. Louises Glimmer på kaminhylden 11.
  13. Louise fik 10 til eksamen.
  14. Louise nævner mig så mange gange på sin liste.
  15. Putte med kat, dyne og puder på sofaen, da jeg var sløj.
  16. Luksusbad.
  17. Nybørstet hår.
  18. Duften af Lacoste parfumen.
  19. Smøre mine sår med creme, fordi det lindrede kløen.
  20. Smøre mit ansigt med creme.
  21. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle.
  22. Marcipansnitter.
  23. Juleskumhjerter.
  24. Sukkerfri cola.
  25. Wienerdrøm med pecannødder.
  26. Lave adventskalender til Lækkerhapsen.
  27. Købe grøntsager af naboen.
  28. Skrive mails med Hans.
  29. Iskold rød sodavand.
  30. Chips.
  31. Ild i brændeovnen.
  32. Chatte med Lækkerhapsen.
  33. Chatte med dejlige mennesker.
  34. Tage bh'en af.
  35. Æbleskiver.
  36. Hygge med at høre aftenradio.
  37. Skrive med Jeanette på Facebook.
  38. Vandt Jeanettes give away.
  39. Toves kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  40. Krimien fra Vild med krimis give away kom.
  41. Tale i telefon med min elskede søn.
  42. Glæde mig til besøg af min søn.
  43. Besøg af min far.
  44. Min far tog mig med ind for at handle.
  45. Fik købt stort ind.
  46. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  47. Sludre med min far om stort og småt.
  48. Se min far lege med katten.
  49. Min kat puttede sig ind til mig under dynen.
  50. Tale i telefon med Karsten.
  51. Kærlige ord til og fra Karsten.
  52. Karstens mor har det godt.
  53. Min kat sov på sit tæppe ved siden af tastaturet.
  54. Julelightere.
  55. Besøg af min elskede søn.
  56. Kysse og kramme min søn.
  57. Min søn havde handlet et par småting for mig.
  58. 3 dage sammen med min søn.
  59. Min søn bagte lækre pandekager til os.
  60. Tale med min søn om stort og småt.
  61. Grine sammen med min søn.
  62. Se min søn nusse med katten.
  63. Læse krimien Den Permante af Thomas Bagger.
  64. Min søn gav sin far fødselsdagsgaven fra mig.
  65. Min far tog mig med ind til Vejle.
  66. Fik brevstemt.
  67. Fik købt en adventsgave til Louise.
  68. Min far inviterede mig på frokost.
  69. Spise frokost sammen med min far.
  70. Fik en lækker burger.
  71. Drikke kaffe og spise flødeskumskage sammen med min far.
  72. Fik hentet pakke fra søde Jeanette.
  73. Jeanette overraskede mig med en luksuspakke.
  74. Sødt julekort fra Jeanette.
  75. Søde juleservietter fra Jeanette.
  76. Lækker chokolade fra Jeanette.
  77. Louise sendte mig en sød hilsen på Goodreads.
  78. Hygge mig med at købe et par adventsgaver online til Louise.
  79. Fik handlet alene trods angst.
  80. Overvandt angsten og kom til tandlæge.
  81. Sød og venlig tandlæge.
  82. Rundstykker med ost.
  83. Cacaomælk.
  84. Min far hentede medicin på apoteket for mig.
  85. Slappe af med Facebook.
  86. Holde lang weekend.
  87. Jordbæryoghurt.
  88. God og rolig søvn.
  89. Min dejlige kat puttede sammen med mig, mens jeg havde hovedpine.
  90. Spontant mødes med min elskede søn.
  91. Tale om politik med min søn.
  92. Hvile mig sammen med katten efter alle angstanfaldene.
  93. Min lange røde strikkede cardigan er dejlig varm.
  94. Mit pink fleecetæppe med røde blomster på gør mig glad.
  95. Blomkålsgratin.
  96. Kærlige ord til og fra min elskede søn.
  97. Min søn bestilte bord på Flammen til os den 27/11.
  98. Yoghurt med pære og banan.
  99. Glæde mig til at skulle ud og spise sammen med min søn.
  100. Lækkerhapsen modtog pakken med sine adventsgaver.

2 kommentarer:

  1. Sikken en dejlig liste, for de to uger. Det er skønt at læse, at der har været en masse gode ting i den tid <3

    Tak for at du nævner mig, så mange gange på din liste. Det varmer om hjertet!

    Rigtig god weekend.

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,

    Du er selvskreven i min taknemmelighedsdagbog <3

    Jeg håber, du har haft en god weekend og er kommet godt i gang med en ny uge <3 Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise