mandag den 11. marts 2013

Badeforhæng uden kemi

For et stykke tid siden var jeg heldig at vinde et virkelig lækkert badeforhæng ved Rebecca Persson. Badeforhænget er grønt - altså miljørigtigt, for det er uden al mulig kemi - badeforhænget er nemlig helt uden bly, PVS og giftige imprægneringsmidler. Jeg har det utrolig godt med, at badeforhænget er så miljørigtigt, og da kvaliteten også er god, kan jeg kun anbefale Unicolor Miljø Badeforhæng

Badeforhænget kan købes hos badglad.dk, findes i 20 størrelser, og derudover kan deres systue foretage tilretninger. Leveringen var hurtig, og kontakten med Badglad var både behagelig og god. Derfor får badglad.dk mine varmeste anbefalinger :-)



Det virkelig gode miljørigtige badeforhæng, jeg var så heldig at vinde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise