fredag den 12. oktober 2012

A hug is a wonderful thing

"A hug is a wonderful thing.
It makes you feel wanted,
needed and loved all at the same time."
Gregory Garcia and Dan Coscino

I denne tid er jeg så taknemmelig over, at min teenage søn så ofte vælger at være sammen med mig. Han har ligesom de fleste andre teenagere nok at se til med skole, lektier, sport, venner, computerspil, fester og andre fritidsinteresser. Derfor føles det som en gave for mig, at han så ofte vælger at bruge sin tid på mig. Jeg nyder at se ind i hans smukke blå øjne, mens han åbenhjerteligt fortæller mig om de ting, han har på hjerte i netop det øjeblik. Jeg ser det som en gave, at jeg har hans fortrolighed, for det er ingen selvfølge (især ikke, når jeg tænker på, hvordan jeg selv var overfor mine forældre i mine svære teenageår). Derfor er det også en gave, at han glad tager imod og giver mig kys, kram og ord :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise