mandag den 2. oktober 2017

Gratitude Journal uge 39 2017

I denne uge har jeg været meget glad og taknemmelig for:
  1. Cappucino.
  2. Høre P4 Natradio.
  3. Begynde på at lave julekalender.
  4. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  5. Blå Cirkel Kaffebønner.
  6. Skrive træningsdagbog.
  7. Alenetid.
  8. Det generede ingen, at jeg var oppe om natten.
  9. Købe fingerringe med katte på ebay.
  10. Købe lyserøde hjerteæsker til fingerringe på ebay.
  11. Skrive mails med Thomas.
  12. Toasts.
  13. Iskoldt sportssaftevand.
  14. Tømte en stor skuffe i den store kommode i stuen.
  15. Flyttede gaver fra de små gaveskuffer over i den store skuffe.
  16. Vågne op til virkeligheden efter mareridt.
  17. Fandt en bedre løsning til træningsdagbog.
  18. Fik printet træningsdagbog for 2017.
  19. Fik smidt den gamle træningsdagbog ud.
  20. Fik sat træningsdagbogen i min træningsmappe.
  21. Tale i telefon med min søde far.
  22. Købe pink Bodylab Shaker Bottle.
  23. Købe prøvepakke med 6 Proteinpulver.
  24. Købe Bodylab Protein Wafer.
  25. Købe materiale til julekalender på ebay.
  26. Min vaskemaskine.
  27. Jeanettes Walkathon Odense 2017.
  28. Høre Radioavisen på P4.
  29. Høre P4 Play.
  30. Sms fra min elskede søn.
  31. Fitnessbolden kom med posten.
  32. Sød medarbejder i LiviShapes kundeservice.
  33. Lyttede til min krop, afbrød træningen og gik i seng.
  34. Karsten ringede.
  35. Lang telefonsamtale med Karsten.
  36. Kærlige ord til og fra Karsten.
  37. Toves dejlige kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  38. Lækkerhapsens søde kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  39. Rugbrød med smilende æg.
  40. Chatte med Lækkerhapsen.
  41. Lækkerhapsen gav mig link til maxer.dk.
  42. Mange gode og nyttige artikler på maxer.dk om træning osv.
  43. Jakob Beermanns 5 ting e-bog.
  44. Opdatere siden Min træning med link til maxer.dk.
  45. Købe grøntsager af naboen.
  46. Sludre med naboen.
  47. Kvalmen aftog.
  48. Min opvaskemaskine.
  49. Fik tømt opvaskemaskinen.
  50. Min dejlige kat sov sammen med mig hele natten.
  51. Langsom morgen med tid til at vågne i mit helt eget tempo.
  52. Min kælne kat kom op til computeren for at blive nusset.
  53. Fik hængt vasketøj op udenfor trods angst.
  54. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  55. Jeanettes Venindehygge og Frokost i Storm's Pakhus.
  56. Helles drøm.
  57. Toves Strikkekurvs-oprydning.
  58. Flinkt postbud.
  59. Hurtig levering af varer fra BodyLab.
  60. Træningsmåtten blev leveret.
  61. Bodylab Protein Wafer Strawberry smager godt.
  62. Fik lagt vasketøj sammen og på plads.
  63. Toves søde kommentar til Syg i september.
  64. Lækkerhapsens søde kommentar til Syg i september.
  65. Fik sat i opvaskemaskinen.
  66. Rent køkkenbord.
  67. Feberen faldt.
  68. Jeanettes søde kommentar til Syg i september.
  69. Luksusbad.
  70. Nybørstet hår.
  71. Stor lyserød stofelastik.
  72. Duften af Lacoste parfumen.
  73. Gik ud med skraldespanden uden at få angstanfald.
  74. Tømte postkassen uden at få angstanfald.
  75. Besøg af min søde far.
  76. Min far handlede for mig.
  77. Sludre med min far om stort og småt.
  78. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  79. Min far slog græs for mig.
  80. Skrive videre på mine lister over adventskalendere og julegaver.
  81. Naboen har fået lavet det virkelig flot efter vandskaden.
  82. Blunde til lyden af min kats spinden.
  83. Min elskede søn ringede til mig.
  84. Min søn har fået en fridag på fredag.
  85. Min søn vil bruge sin fridag sammen med mig.
  86. Have min dejlige søns fortrolighed.
  87. Kærlige ord til og fra min elskede søn.
  88. Blev feberfri.
  89. Træne igen efter sygdomspausen.
  90. Satte træningen med bentræneren op til 60 minutter.
  91. Bodylab whey 100 jordbær milkshake smager helt vildt godt.
  92. Køligt bad efter træning.
  93. Høre P4 Aften.
  94. Min søn sendte mig link til en god video om verdens skabelse.
  95. Vågne op uden hovedpine.
  96. Ro i kroppen igen efter alt for meget koffein.
  97. Ætony stift tog kløen efter et insektstik på min venstre fod.
  98. Selvmordstanker er blevet en sjælden gæst i mit liv.
  99. Var mæt i lang tid efter at have drukket proteinshake.
  100. Mine lår er blevet anderledes at føle på - mere hårde under huden.
  101. Nyde morgenkaffen ekstra meget, fordi det er en sjæledag.
  102. Få førtidspension, fordi det giver mig ro og fred til at leve med mine kroniske sygdomme.
  103. Tage en lur på sofaen med dyne og puder.
  104. En drøm fik mig til at tænke på min elskede mor.
  105. Iskoldt orange saftevand.
  106. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  107. Louises kommentar til Syg i september.
  108. Louises kommentar til Min træning uge 3.
  109. Lækkerhapsens kommentar til Min træning uge 3.
  110. Jeanettes Skoldkopper eller Spilopper?
  111. BodyLab Whey 100 Ultimate Chokolade smager fantastisk godt.
  112. Jeanettes kommentar til Bivirkninger ved koffein.
  113. Tage en lur sammen med min elskede kat.
  114. Havregryn med rosiner og minimælk.
  115. Toves kommentar til Bivirkninger ved koffein.
  116. Lækkerhapsens kommentarer til Bivirkninger ved koffein.
  117. BodyLabs whey 100 med jordbær og hvid chokolade smager vidunderligt.
  118. Putte med min søde kat.
  119. Købe vitaminer.
  120. Købe fiskeolie med ingefær.
  121. Købe BodyLab whey jordbær milkshake.
  122. Købe Bodylab whey ultimate chocolate.
  123. Købe 2 pink BodyLab shaker.
  124. Dele træningen op i 2 x 30 minutter.
  125. Besøge min elskede søn.
  126. Kysse og kramme min søn.
  127. Handle i Brugsen sammen med min søn.
  128. Min søn bar de tunge varer.
  129. Sludre med min søn om stort og småt.
  130. Drikke kaffe sammen med min søn.
  131. Hjælpe min søn med forberedelse til eksamen i fagprøven.
  132. Spise frokost sammen med min søn.
  133. Baconburger.
  134. Se Suicide Squad sammen med min søn.
  135. Min søn fulgte mig til bussen.
  136. Grine sammen med min søn.
  137. Min kat kom ud til døren og tog imod mig, da jeg kom hjem.
  138. Nusse i lang tid med min søde kat.
  139. Iskold sukkerfri cola.
  140. Easis salt chips.
  141. Toves smukke Tæppe strikket på skrå.
  142. En af Majs adventsgaver kom med posten.
  143. Pink sandaler kom med posten.
  144. Helles At samle til bunke.
  145. Tage bh'en af.
  146. Give min kat godbidder.
  147. Lækkerhapsen gav mig råd ang mine ømme lægmuskler.
  148. Kunne selv dosere medicin.
  149. Min kløpind.
  150. Fik givet feedback på ebay.
  151. Vågne op med udsigt til to sjæledage i træk.
  152. Mine lægmuskler gør ikke længere ondt, når jeg ikke bevæger mig.
  153. Caffe caramel.
  154. Jeanettes Spontane tur i svømmehallen.
  155. Louises Podcast jeg hører 8.
  156. Fik endelig pakket træningsmåtten ud.
  157. Træningsmåtten er dejlig tyk og blød.
  158. Fik endelig pumpet træningsbolden op.
  159. Fik printet vejledningen til fitnessbolden ud og sat i træningsmappen.
  160. Pasta med kødsovs.
  161. Min kat puttede sig helt tæt ind til mig.
  162. Iced coffee.
  163. Fik endelig besvaret mails.
  164. A week in hell endte godt for Mariesen.
  165. Kage i en kop.
  166. Pias Ris-deller.
  167. Jeanette havde en god weekend sammen med sin kæreste.
  168. Jeanette skal se musical.
  169. Louises SimsSøndag 17.
  170. Lækkerhapsen trøstede mig mht træning.

15 kommentarer:

  1. Endnu en begivenhedsrig uge for søde Louise :)
    Jeg bemærkede at du drikker sukkerfri cola :s
    Det er det rene gift, sødemidlet virker faktisk modsat hensigten. Du kan prøve, at google Aspatam og cola light :)
    Stort kram fra Lækkerhapsen <3

    SvarSlet
  2. Kære søde Lækkerhaps,

    Ja, det var en god uge :-)

    Jeg ved godt, at sødemidler får meget kritik, men jeg vælger at stole på "mine" sundhedsfaglige folk, der siger, det er okay, at jeg indtager light produkter :-)

    Du ønskes en rigtig god ny dejlig uge <3 Kram <3

    SvarSlet
  3. Hej Louise
    Dejligt at høre jeg kan bidrage til din glæde og give inspiration :)
    Fortsæt med at sortere i dine kilder (om fx sødemidler som selvfølgelig er uskadelige i de mængder vi indtager dem), så du kan tage fornuftige og oplyste beslutninger.
    Ha' en fortsat dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Hej Jacob,

    Hjertelig tak for din kommentar, gode råd og inspiration :-)

    Jeg er rigtig glad for din hjemmeside, da den indeholder så mange virkelig gode informationer om en masse sundheds- og træningsspørgsmål :-)

    Mange tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  5. Endnu en gang lyder det til, at du har haft en god uge :-)
    Jeg bliver så glad af dine lister, fordi det er skønt med fokus på alle de gode ting - både på egne og andres vegne.

    Og selvfølgelig, tak for at du igen nævner mig. Bliver 'stolt' over, at jeg igen får lov til at være på din liste.

    Hvad synes du så om Suicide Squad?

    Knus<3

    SvarSlet
  6. Kære Louise,

    Hjertelig tak for din dejlige kommentar <3

    Ja, det var en god uge med mange ting at være taknemmelig for <3

    Du er helt fortjent med på mine lister, for du bringer så meget glæde her <3

    Jeg er vild med den film - min søn fortalte mig, den har fået dårlige anmeldelser, men jeg elsker den - måske fordi jeg ikke har set den slags film før? Hvad synes du om den? Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise

      Jeg synes også det er en udemærket film. En af mine veninder sagde hun var skuffet, inden jeg nåede at se den. Så jeg blev positivt overrasket, fordi jeg havde sat mine forventninger helt ned, på grund af hendes udtalelse ;-)

      Knus<3

      Slet
    2. Kære Louise,

      så er jeg altså ikke den eneste, der kan lide filmen :-)

      Du ønskes en vidunderlig uge <3 Kram <3

      Slet
  7. Kan se, at du virkelig er godt *kørende*. Tomme op ikon. Jeg kan se, at du har mange til at støtte dig g give gode råd om din træning, så det vil jeg undlade at kloge i, men jeg håber på, at du søger for at få noget rigtigt mad, sammen med eller istedet for erstatning? ( Skriver jeg en smule bekymret )
    Rigtig god morgen til dig

    SvarSlet
  8. Kære søde Tove,

    Hjertelig tak for din kommentar og omsorg <3

    Du behøver ikke være bekymret, for jeg spiser rigtig mad hver dag - jeg kan slet ikke lade være, så jeg kommer aldrig til udelukkende at leve af erstatninger :-)

    Dit tidligere råd om at spise en håndfuld rosiner og mandler i stedet for de hydro tabs fungerer rigtigt godt for mig, og jeg får energi og en lækkerbidsken på samme tid, så det er en virkelig god løsning <3

    Du ønskes en rigtig god dag <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for, at du kan li den lille ekstra bid, som giver energi......& skulle du få mod på det, kan jeg varmt anbefale bananpandekager. som dejligt morgenmåltid eller mellemmåltid. Mætter godt og smager skønt.
      Hyg dig :)

      Slet
  9. Mit yndlings punkt på denne liste er nr 145. Ha Ha :D
    Den der følelse man har, når man endelig får bakset sig fri af BH'en..
    Det kan næsten ikke beskrives med ord, hvor skøn en oplevelse det kan være.. Ha Ha..

    Tak for en skøn liste og jeg er så taknemlig for at du har lært mig om taknemmelighed..
    Jeg har sprunget over med listerne de sidste 2 måneder, men savner det faktisk..

    Krammer <3

    SvarSlet
  10. Kære Jeanette,

    Griner... Ja, det er virkelig skønt at få bh'en af - de bedste dage er dage uden bh :-D

    Det var så lidt smukke. Du lavede så skønne lister, så jeg savner dem også, men jeg tænker, du har haft så meget andet at tænke på. Du kan jo lave en ny liste, når du føler for det <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan normalt bedst li at ha BH på, men den der følelse når man tager den af igen, efter en lang dag.. det er sådan en helt ubeskrivelig følelse.. :D

      Jeg vil helt sikkert lave en list igen, det er bare det der med at vælge ting til at fra. Jeg har sat fokus på træningen, så er der desværre ting der er røget i svinget til fordel for det.. Men det skal nok komme igen..

      Knus <3

      Slet
    2. Ja, det er himmelsk dejligt at få bh'en af igen :-)

      Man kan ikke nå det hele, så det er godt at skifte lidt mellem de ting, man fokuserer på :-) Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise