torsdag den 19. oktober 2017

Min træning uge 6

Uge 6 af min træning startede jeg med at øge bentræningen til 2 x 15 minutter efterfulgt af de sædvanlige 2 x 12 squats. Det gik fint med øgningen, så det var en god sejr for mig :-)

Weekendens 2 sjæledage gjorde mig godt psykisk og fysisk, og om mandagen tog jeg 30 minutter med bentræneren. Det gik forbløffende godt, og det var slet ikke hårdt for benene, så det nød jeg meget :-)

Onsdagens træning gik meget langsomt pga ømme ben, men jeg gennemførte de 30 minutter, så det var jeg stolt over.

Squats er stadig de 2 x 12, for så er mine lårmuskler helt færdige. Nu har jeg sluttet fred med, at det er sådan, det er.

Det gav mig ro i hovedet, at jeg bestemte mig for at træne mandag, onsdag og fredag. På de træningsfrie dage glæder jeg mig til at træne igen, så jeg holder fast i den ordning <3

Siden i fredags har jeg skiftet computerstolen ud med en stor balancebold, og det er gået helt vildt godt. Jeg skulle lige sænke computerbordet, men efter det går det SÅ godt med at bruge bolden som stol. Det er slut med smerter i min hofte pga dårlig siddestilling, og min ryg har jeg heller ikke haft ondt i. Bolden har også den skønne effekt, at jeg ikke sidder så mange timer ved computeren som før, nu er det nemlig blevet lettere for mig at rejse mig og gå væk fra computeren. Det nyder jeg meget, og jeg er usigelig glad for balancebolden som stol <3

Uge 6 af min træning har været fantastisk god, og jeg glæder mig til den næste uge <3

6 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at det går så fint med din træning.. Du er hammer sej..

    Håber du får en dejlig weekend.. Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,

      hjertelig tak, jeg er så glad for, at det går godt med træningen igen :-)

      Mange tak og i lige måde <3 Kram <3

      Slet
  2. Kære Louise,

    Hvor er det fedt for dig, at du har haft sådan en god træningsuge.
    Så skønt, du har fundet en ordning med dage, der passer dig og som gør at du ligefrem glæder dig til at træne. Så fast, hvor er det sejt gjort! :-)

    Sådan med den bold. Hvor er det godt, den er sådan en succes. Har du været nødt til, at sænke dit bord meget?

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      Hjertelig tak <3 Ja, jeg nyder det også helt vildt :-)

      Uden at være helt sikker, så tror jeg, at jeg sænkede bordet ca 10 cm for at få den rette højde fra bolden :-) Kram <3

      Slet
    2. Okay. Så er det nok ikke en mulighed for mig - så meget kan mit bord desværre ikke sænkes. Men jeg er glad på dine vegne, for af du har fået en du kan bruge :-)

      Knus <3

      Slet
    3. Åh det er en skam Louise, men det er jo ikke sikkert, du skal sænke dit bord så meget. Det kommer jo an på vægten, jeg vejer meget og derfor bliver bolden fladere, når jeg sætter mig på den. Giver det mening? Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise