lørdag den 21. oktober 2017

Readathon oktober 2017 - opdateres.


Formiddagen har jeg brugt på at tulle rundt og forberede mig til, at Readathonet starter kl 14. Jeg har lavet orientalsk risret, så det er nemt at varme til aftensmad, og jeg har skiftet sengetøj på sofadynen og puderne :-)

Bøgerne er lagt frem på sofabordet, hvor der også er læbepomade, lommetørklæder og diverse andre ting, jeg kan tænkes at få brug for.

Jeg er hoppet i en blød natkjole, og jeg har fundet bløde hyggesokker frem, hvis jeg kommer til at fryse fødderne :-)

I nat sov jeg ikke ret meget, fordi jeg havde indre uro efter et voldsomt angstanfald i går. Jeg kan godt mærke, jeg er træt i kroppen i dag, så nu må jeg se, hvor længe jeg kan holde mig vågen, inden jeg tager mig den første lur :-)

Nu må klokken godt blive 14, for jeg glæder mig meget til at komme igang med at læse krimien Hilsner fra de døde af Stuart MacBride :-)

Jeg vil løbende opdatere dette indlæg, når jeg holder pause fra læsningen :-)

Jeg håber, at alle deltagere i Dewey's Readathon får et vidunderligt læsedøgn <3


Klokken 20.20:

Jeg har lige vendt sidste side i en hæsblæsende krimi, og jeg er helt ør i hovedet. Jeg har læst og læst, og jeg forsvandt fuldstændigt ind i den gode bog - det har været SÅ god en læseoplevelse <3

Nu vil jeg gå ud og varme noget aftensmad, og så vil jeg ellers hygge med mig med kigge rundt i blogland :-)

Om jeg læser mere i dag, ved jeg ikke endnu :-)


Klokken 21.10:

Nu har jeg kigget lidt rundt i blogland og fået spist aftensmad. Jeg nyder at læse om I andres Readathon, så det hygger jeg mig med <3

Jeg kan godt mærke, at jeg er ved at være træt nu, men jeg kan ikke sove endnu, så jeg vil istedet bare hygge mig med Facebook, noget at drikke og nusse med katten <3


Klokken 3.30:

Nu er jeg oppe igen efter at have fået nogle timers søvn. Jeg slukkede computeren kl 22.30 og faldt hurtigt i søvn. Jeg vågnede på et tidspunkt, hvor jeg læste lidt i Johannes Møllehave fortæller Bibelhistorier. Jeg opgav dog ret hurtigt. men jeg opdaterede lige Goodreads inden jeg sov noget mere. Jeg ved ikke, hvad der med den bog med Bibelhistorier, men jeg finder den kedelig, selvom den er skrevet på vers.

Nu lader jeg den ligge, og jeg har i stedet fundet den første krimi i Dicteserien af Elsebeth Egholm frem. Den vil jeg læse i resten af Readathonet :-)

Inden jeg begynder at læse igen, vil jeg dog nyde min morgenkaffe og kigge rundt i blogland. Jeg håber, at I sover godt, hvis I er gået i seng <3


Klokken 9.40:

Sidste side i Skjulte fejl og mangler er vendt, og det var endnu en god læseoplevelse for mig. De sidste par timer sad jeg i en lænestol med fødderne oppe på en fodskammel og puttede under dynen. Min kat lå på fodskamlen, så det blev til meget nusseri, mens jeg læste. Det var SÅ hyggeligt <3

Nu vil jeg have mig noget morgenmad, mens jeg kigger på Facebook, og derefter står den på en tur rundt i blogland for at se, hvad I andre læser nu :-)


Klokken 13.05:

En lang lur og resten af bogen med Bibelhistorier senere har jeg lige hygget mig lidt med Facebook <3

Jeg er glad for, at jeg endelig fik læst den bog af Johannes Møllehave færdig, for den har stået på min Goodreads i meget lang tid. I dag gled den faktisk forbløffende hurtigt ned efter min lange lur, så det var skønt :-)

Jeg stopper med at læse for denne gang, og jeg vil i stedet bruge den sidste lille time på at kigge rundt i blogland <3

For mig har det været et helt vidunderligt Readathon, og jeg har haft det så hyggeligt i dette døgn <3

Derfor er jeg meget glad for, at jeg deltog, og jeg glæder mig allerede til det næste Readathon, for jeg vil helt sikkert gerne være med fremover <3

I skal have hjertelig tak for alle jeres kommentarer til mig både her og på jeres egne blogs. Det har været så dejligt for mig at følge med hos jer <3

Hjertelig tak for, at I gjorde mit første Readathon til en fantastisk dejlig oplevelse <3


Klokken 15.05:

Af nysgerrighed har jeg talt sammen, og jeg har læst 990 sider i løbet af dette Readathon. Det er langt mere end jeg havde forestillet mig. De 205 af siderne var dog let læste, for det var Bibelhistorierne, som var skrevet på vers og også havde en del tegninger. Alligevel er jeg meget tilfreds, for jeg er åbenbart en hurtigere læser end jeg gik og troede - i hvert fald når bøgerne fanger mig :-D

26 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, kære Louise!
    Der er i hvert fald gjort klar til et hyggeligt læsedøgn.
    Jeg er fan af, at du er hoppet i nattøjet, tror selv jeg gør det inden så længe, så jeg rigtig bare kan slappe af med bøgerne. Jeg håber du får en fantastisk oplevelse :-) <3

    Hvor er det sjovt, du skal have risret til aften. Det skal jeg nemlig også. Min kæreste har lavet det. Det er ikke orientalsk med den indiske. Det er bare nem, lige at varme når sulten melder sig i aften ;-)

    Jeg blev færdig med min opgave i går, så jer er også klar til at deltage, når starten lyder kl. 14. Jeg opdaterer også løbende på mit døgn her: https://mitonlinefrirum.blogspot.dk/2017/10/readathon-oktober-2017.html :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise, hjertelig tak <3

      Ja, jeg glæder mig til bare at hygge med en god krimi om lidt <3

      Det er sjovt, at du også skal have risret. Den indiske har jeg vist aldrig smagt, den må jeg prøve en dag :-)

      Jeg glæder mig meget til at læse med inde ved dig <3 God læselyst <3 Kram <3

      Slet
    2. Det kan jeg godt forstå du glæder dig til :-)

      Den smager meget som den orientalske - der er dog rosiner i. Så det skal man være til ;-)

      Rigtig god læselyst<3
      Knus<3

      Slet
    3. Mmmmm jeg elsker rosiner, så den må jeg helt sikkert prøve :-)

      Mange tak og i lige måde :-) Kram <3

      Slet
    4. Det er du nødt til så. Den smager i hvert fald godt :-)

      Hvor er det dejligt, du har fået læst bogen færdig. Det er også godt med et afbræk, hvor man lige får kigget i blogland og Facebook :-)

      Slet
    5. Ja, jeg blev simpelthen så glad for, at jeg fik læst den gode krimi færdig. Det var SÅ dejligt bare at forsvinde ind i bogens univers <3

      Det blev et langt afbræk, hvor jeg kiggede på nettet og fik sovet, men det gjorde mig godt og var hyggeligt <3 Kram <3

      Slet
    6. Hvor er jeg glad for at læse, at du har haft et fantastisk læsedøgn. Det er virkelig dejligt, du har haft så godt en oplevelse, at du også vil være med næste gang. <3

      Det har været en fornøjelse, at følge med. Selv tak for alle de dejlige kommentarer. Du har været en fornøjelse at dele readathon med :-)

      Knus<3

      Slet
    7. Kære Louise,

      jeg kan kun sige hjertelig tak og i lige måde, for jeg har virkelig hygget mig meget med dine kommentarer og med at læse med inde hos dig <3

      Jeg håber, dette var det første af mange Readathon, som vi kommer til at dele <3 Kram <3

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak og i lige måde Sascha <3 Jeg glæder mig til at læse med inde ved dig <3

      Slet
    2. Dejligt at det går godt med at få læst :)

      Slet
    3. Ja Sascha, det var så dejligt at få læst hele bogen i et stræk <3

      Slet
  3. Ej hvor ser det hyggeligt ud..
    Træls med dit angstanfald i går søde, men så er det godt vi bare skal hygge med en bog.

    Håber du får en dejlig dag.. Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Jeanette,

      jeg har haft den dejligste dag og bare hygget mig med at læse. Det har været vidunderligt <3 Kram <3

      Slet
    2. Hvor er det skønt at du bare *forsvandt* ind i en god bog..
      Håber du får en god nat.

      Knus <3

      Slet
    3. Ja Jeanette, det var virkelig luksus bare at forsvinde ind i bogens univers - det var lige det, jeg havde håbet på <3

      Mange tak og i lige måde <3 Kram <3

      Slet
    4. Hvor har du bare fået læst mange sider, det er da super godt gået. :D

      Dejligt at du har hygget dig med at deltage og fedt at du skal være med igen en anden gang.. Jeg synes tiden gik alt for hurtig denne gang, men det kommer jo heldigvis igen til foråret.. :D

      Det var også dejligt at se lidt billeder på din blog..
      Måske vi kan lokke dig med på instagram til næste readathon.. ha ha..

      Knus <3

      Slet
    5. Kære Jeanette,

      Ja, det kom bag på mig, at jeg fik læst så mange sider. Det var vildt, synes jeg :-)

      Mange tak, jeg glæder mig allerede til næste Readathon <3

      Det kan være, I kan lokke mig på Instagram efter nytår :-D Kram <3

      Slet
    6. Se det lyder som en god plan.. Efter Nytår, det en aftale så.. Ha Ha..

      Slet
  4. Jeg håber, at du får et fantastisk læsedøgn på trods af trætheden og angstanfaldet. <3
    Jeg ser i hvert fald frem til, at følge med hos dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak og i lige måde Malene <3

      Jeg slapper af nu med at kigge rundt ved I andre <3

      Slet
    2. Dejligt <3

      Hvor er det vildt, at du stod op allerede kl. 03.30! Jeg ville vælte lige tilbage i sengen, uanset hvornår jeg var gået i seng. :P

      God læsedag i dag!

      Slet
    3. Nu er jeg så også klar på en meget lang lur :-D

      God læselyst til dig i de sidste timer <3

      Slet
  5. Krimier er perfekte til readathons. Man flyver jo igennem dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Irene, det var virkelig en god start med den krimi <3

      Slet
  6. Det lyder til, at du har haft et rigtig godt readathon og har nået at læse en hel masse! Jeg er også rigtig tilfreds! Jeg fik læst nogle gode bøger og hygget mig gevaldigt, så kan man vist ikke ønske sig mere :)

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise