søndag den 31. marts 2019

Gratitude Journal uge 52 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:
  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Sove længe.
  3. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  4. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  5. Mit lyserøde Hello Kitty sengetøj.
  6. Morgenritual med at nusse med katten.
  7. Min kats pels er så dejlig blød.
  8. Høre min kat spinde.
  9. Iskoldt jordbærsaftevand.
  10. Skrive med Erik.
  11. Tale i telefon med min søde far.
  12. Glimmerstrømper fra Louise.
  13. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  14. Alenetid med min dejlige kat.
  15. Bruge mine briller og kunne se klart og tydeligt.
  16. Det røde Hello Kitty sengetøj på sofadynen gør mig glad.
  17. Mit Minions krus.
  18. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  19. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  20. Nusse med min elskede kat.
  21. Få hjælp til at overføre fotos til computeren.
  22. Den fine Hello Kitty håndtaske gør mig så glad.
  23. Håndtasken har den helt perfekte størrelse til de ting, jeg tager med, når jeg tager hjemmefra.
  24. Håndtasken hænger, så jeg kan se den, når jeg sidder ved computeren.
  25. Fik den fineste lille hæklede Hello Kitty bamse med pink hårsløjfe og strutskørt af Heidi og Milan i julegave.
  26. Fik søde katteøreringe, som Heidi selv har lavet.
  27. Fik mange fine julegaver fra Heidi og Milan i julegave.
  28. Langsomme morgentimer.
  29. Give katten ekstra godbidder.
  30. Sort kjole fra Heidi.
  31. Sorte haremsbusker fra Heidi.
  32. Halskæde, som var min mors.
  33. Selv at kunne dosere medicin.
  34. Læbepomade.
  35. Peter blev glad for min julesms.
  36. Min far og hans kone hentede mig.
  37. Min søde far havde handlet nogle dagligvarer for mig.
  38. Besøge min elskede søn til juleaften.
  39. Kysse og kramme min søn igen.
  40. Mine lyserøde hjemmesko med pink hjerter på er dejlig varme.
  41. Min søn havde gjort det så fint med smukt julebord.
  42. Der var det fineste lille juletræ.
  43. Min søn havde forberedt pakkeleg.
  44. Min søn havde fuldstændig tjek på al julemaden.
  45. Min søn havde sat hyggelig julemusik på.
  46. Jeg vandt gode og brugbare gaver i pakkeleg.
  47. Give nogle af mine pakkelegsgaver væk.
  48. Hygge med familien.
  49. Min betænksomme søn havde købt min favoritcola til mig.
  50. Min søn lavede den perfekte julemiddag til os.
  51. Min far og jeg gik til hånde i køkkenet.
  52. Min søn lavede den perfekte andesovs til os.
  53. Nyde julemaden sammen med familien.
  54. Hjælpe med at rydde af bordet og vaske op.
  55. Risalamanden smagte SÅ godt.
  56. Vandt mandelgaven.
  57. Kærlige drillerier fra min familie.
  58. Min søn blev glad for sine gaver.
  59. Min far blev glad for sine gaver.
  60. Min fars kone blev glad for sine gaver.
  61. Fik tastatur og mus af min elskede søn.
  62. Fik en masse lækre produkter fra Yves Rocher af min søns farmor og farfar.
  63. Sende Mie en kærlig tanke, fordi hun flere gange har anbefalet produkter fra Yves Rocher.
  64. Fik en masse gode julegaver.
  65. Være pavestolt af min søn.
  66. Min elskede søn tog med mig hjem.
  67. Min far og hans kone kørte os hjem.
  68. Hygge med min elskede søn.
  69. Tale med min søn om stort og småt.
  70. Kærlige drillerier fra min søn.
  71. Min søn lærte mig at bruge den kombinerede håndvarmer, lommelygte og powerbank, som jeg havde fået af ham og hans far.
  72. Se youtube sammen med min søn.
  73. Se min søn nusse med katten.
  74. Kigge på kommende biograffilm sammen med min søn.
  75. Læse Den lille stygge om mænd.
  76. Høre min søn grine, da han læste Den lille stygge om mænd.
  77. Høre lydenene fra min søns spil på tablet.
  78. Min søn hjalp mig med at flytte en kasse til genbrug.
  79. Kærlige ord til og fra min søn.
  80. Takke min søns far for julegaverne.
  81. Have haft en dejlig juleaften.
  82. Tage bh'en af.
  83. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.
  84. Skrive med Milan på Facebook.
  85. Julehilsen fra Erik.
  86. Købe Hello Kitty taskecharm med klokker på ebay.
  87. Være længe oppe.
  88. Putte med mine store bamser.
  89. Græde af taknemmelighed over, at min vidunderlige søn holdt jul for os.
  90. Søvn uden mareridt er SÅ godt.
  91. Lyserødt krus med Disney Prinsesser.
  92. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  93. Se dagen gry.
  94. Købe kalenderting til hjemmelavet kalender på bog&ide.
  95. Kigge på mine julegaver.
  96. Duften af min nye parfume - Mon Evidence fra Yves Rocher.
  97. The Dark Golden Tea læbepomade fra Yves Rocher.
  98. Putte i sofaen med katten, dyne og puder.
  99. Stilhed.
  100. Gå og kigge på det smukke readathon krus i bogskabet.
  101. Tænke på søde Louise hver gang, jeg kigger på kruset.
  102. En hel dag uden aftaler.
  103. Have tid til at tulle rundt.
  104. Lave en plads til katten i den ene vindueskarm over radiatoren i stuen.
  105. Se katten nyde at putte på sin nye plads.
  106. Havregrynskugler.
  107. Ringe og takke min far for gaverne.
  108. Ringe og takke min søn for juleaftenen og gaverne.
  109. Tage en middagslur sammen med katten på sofaen.
  110. Fik fyldt opvaskemaskinen.
  111. Ren køkkenvask.
  112. Lægge mine gaver på plads.
  113. Duften af duftlyset fra Yves Rocher.
  114. Netvenners opdateringer på Goodreads.
  115. Kigge på Etsy.
  116. En hel dag i nattøj.
  117. Kunne hvile mig sammen med katten, da jeg var træt.
  118. Sove det meste af dagen sammen med katten.
  119. Købe Hello Kitty taskespejl på ebay.
  120. Købe klistermærker til min kalender på ebay.
  121. Min vaskemaskine.
  122. Putte med min elskede kat, da jeg var færdig af træthed.
  123. Min søde søn handlede for mig og kom ud til mig med varerne.
  124. Kysse og kramme min elskede søn igen.
  125. Købe Hello Kitty nøgleringe på ebay.
  126. Skrive med Tommy på facebook.
  127. Slappe af med Facebook.
  128. Skrive mails med min søn.
  129. Tage en morgenlur på sofaen sammen med katten.
  130. Ild i brændeovnen.
  131. Besøg af min far.
  132. Min far handlede for mig.
  133. Min far hentede brænde for mig.
  134. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  135. Tale med min far om stort og småt.
  136. Se min far lege med katten.
  137. Fik tømt en skuffe i en kommode i stuen.
  138. Bruge skuffen til Hello Kitty ting.
  139. Skrive med Heidi og Milan på Facebook.
  140. Skrive med Rita på Facebook.
  141. Aftale besøg af min søn i weekenden.
  142. Glæde mig til besøg af min søde søn.
  143. Gå tidligt i seng.
  144. Min elskede kat sov sammen med mig hele natten.
  145. Fik fjernet ting fra øverst på en kommode i stuen.
  146. Fik sat lille glasskab ovenpå kommoden.
  147. Fik gjort glasskabet rent.
  148. Fik printet et par sider til min hjemmelavede kalender.
  149. Skrive liste over gaver til Heidi og Milan.
  150. Fik lavet den ene gave til Milan.
  151. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  152. Slappe af sammen med min elskede kat.
  153. Louises kage i kop smager så godt og dækkede min lækkersult.
  154. Sætte den lille fine hæklede Hello Kitty ind på ærespladsen i det lille glasskab.
  155. Fik tømt de sidste 3 skuffer i kommoden i stuen.
  156. Luksusbad.
  157. Nybørstet hår.
  158. Tale i telefon med Karsten.
  159. Besøg af Karsten.
  160. Kram fra Karsten.
  161. Karsten havde lavet de lækreste romkugler til mig.
  162. Romkuglerne smagte så englene sang.
  163. Karsten havde lækker mad til to dage med til mig.
  164. Tale med Karsten om stort og småt.
  165. Se Karsten nusse med min dejlige kat.
  166. Spise en god lækker saftig bøf.
  167. Kartofler med brun sovs.
  168. Min søn kom ud for at sove her.
  169. Min søn havde handlet ind til besøget her.
  170. Få fødselsdagsgaver før tid.
  171. Fik højtalere i en god kvalitet til computeren af min søn.
  172. Fik gavekort til Matas af min søns far.
  173. Fik en posefuld bøger af min søns farmor og farfar.
  174. Drikke cola og spise chips sammen med min søn.
  175. Se anmeldelse af et nyt pokemon spil sammen med min søn.
  176. Høre lydende fra min søns spil, mens jeg slappede af.
  177. Købe en masse fra min ønskeseddel på matas.dk.
  178. Kysse min søn godnat.
  179. Falde i søvn til lydende fra min søns youtubekiggeri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise