onsdag den 10. oktober 2018

Gratitude Journal uge 40 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  2. Min tykke lyserøde badekåbe er så dejlig blød.
  3. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  4. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  5. Morgenritual med at nusse med katten.
  6. Min kats pels er så dejlig blød.
  7. Høre min kat spinde.
  8. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen.
  9. Glimmerneglelak.
  10. Læbepomade.
  11. Besøg af min far.
  12. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  13. Tale med min far om stort og småt.
  14. Kysse og kramme min elskede søn.
  15. Tale med min dejlige søn.

6 kommentarer:

  1. Hej Søde..

    Håber alt er okay hos dig.. sender en masse varme tanker og store krammer..

    Rigtig god weekend.. Knus <3

    SvarSlet
  2. Kære Jeanette,
    hjertelig tak for gode ønsker, tanker og krammere <3
    Jeg har ikke haft det ret godt i lang tid, men jeg håber, det er ved at vende nu <3
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De der dumme periode er bare såå hårde, men jeg håber snart du får det bedre søde.. <3
      Skal du være med til Readathon i weekenden..

      Knus <3

      Slet
    2. Kære Jeanette,
      Hjertelig tak <3
      I dag har jeg følt mig fysisk sløj, og det tærer bare endnu mere på det overskud, som jeg ikke har efter en lang dårlig periode. Jeg vil så gerne være med i Readathon igen, men jeg ved ikke, om jeg får læst ret meget. Jeg giver det et forsøg, for det har været så hyggeligt de andre gange <3
      Kram <3

      Slet
    3. Husk at pas på dig selv.. Det er okay at ha en periode, hvor det hele lidt er noget rod. Du skal nok komme op igen søde. Vær lidt god ved dig selv og accepter at du lige nu er i en svær periode og at det er okay.. Synes tit det kan hjælpe lidt, hvis man acceptere situation og bare er i det. Og prøver tage en dag af gangen.. Nogen gange når jeg har det sådan, siger jeg til mig selv: Hvad kan jeg gøre i dag, for at det bliver en god dag. Nogen gange er det at lave ingen ting, andre gange læser jeg måske en bog, ser film, går en tur eller andet.. Men det vigtige er at du gør noget som du selv føler gør dig godt..

      Knus <3

      Slet
    4. Kære Jeanette,
      Måske har jeg lært det fra dig? Jeg gør nemlig også, hvad jeg kan for at give mig selv gode dage, selvom jeg har det dårligt psykisk <3
      Det har været en lang periode denne gang, og jeg indså endeligt, at jeg har behov for hjælp igen. Det fik jeg søgt, og det er en lettelse :-)
      Kram og kærlige tanker til dig <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise