mandag den 16. juli 2018

Gratitude Journal uge 28 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  2. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  3. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  4. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  5. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen, som jeg bedst kan lide det.
  6. Min kat vækkede mig, da jeg havde mareridt.
  7. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv. 
  8. Printe strikkeopskrifter til Tove.
  9. Pink prinsesse t-shirt.
  10. Nybørstet hår.
  11. Læbepomade.
  12. Brasede kartofler.
  13. Tage alene ind for at sende brev til Tove.
  14. Blæsevejr.
  15. Den friske luft gjorde mig så godt.
  16. God tur uden angstanfald.
  17. Tove overførte penge til hygge.
  18. Købe is og bland selv slik.
  19. Komme hjem til min kat igen.
  20. Skrive med Tove på Facebook.
  21. Se min kat nyde solen.
  22. Fik sat i opvaskemaskinen.
  23. Min vaskemaskine.
  24. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  25. Iskold sukkerfri cola.
  26. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  27. Solskin.
  28. Bland selv slik.
  29. Is.
  30. Tale i telefon med min elskede søn.
  31. Kærlige ord til og fra min søn.
  32. Lyden af min søns stemme.
  33. Min søn har det godt.
  34. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  35. Bodylabs proteinshake med jordbær og hvid chokolade smager utrolig godt.
  36. Tage en formiddagslur sammen med katten.
  37. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.
  38. Iskaffe.
  39. Facebook.
  40. Have tid til at hvile mig, da jeg var meget træt og udmattet.
  41. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  42. Hvile mig sammen med katten på sofaen. 
  43. Nyvaskede vinduer.
  44. Super billigt tilbud på mine favoritsandaler.
  45. Købe to par af mine favoritsandaler.
  46. Stilhed.
  47. Min kat sov sammen med mig om natten.
  48. Vågne op til virkeligheden efter et mareridt.
  49. Langsomme morgentimer.
  50. Kunne selv dosere medicin.
  51. Modtog Djævelens værk af Lotte Petri med posten.
  52. Læse krimien af Lotte Petri.
  53. Kunne koncentrere mig om at læse en bog igen.
  54. Slugte Djævelens værk på en eftermiddag.
  55. Skrive med Lotte Petri på Facebook.
  56. Lotte Petri blev rørt over min anmeldelse på Goodreads.
  57. Købe salat og kartofler af naboen.
  58. Købe sukkerfri kransekage af naboen.
  59. Kransekagen smager rigtig godt.
  60. Min bordventilator ved computeren.
  61. Luksusbad.
  62. Være længe oppe.
  63. Tænke over Djævelens værk.
  64. Tænke over mit forhold til Gud og djævelen.
  65. Skrive dagens to do liste.
  66. Logge på Goodreads igen efter en lang pause derfra.
  67. Venners opdateringer på Goodreads.
  68. Være foran i min Goodreads challenge for 2018.
  69. Tale i telefon med min søde far.
  70. Blev venner med Conni på Goodreads.
  71. Vinge gøremål af på min to do liste.
  72. Katten bruger den store hule i sit kradsetræ.
  73. Blogge om Djævelens værk af Lotte Petri.
  74. Marie har været på bogudsalg.
  75. Marie har været i Knuthenborg Safaripark.
  76. Marie har taget smukke fotos - særlig dem med de hvide ulve.
  77. Saschas anmeldelse af De efterlod os alt af Plum Johnson.
  78. Saschas kommentar til min boganmeldelse.
  79. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  80. Jeanettes Sundt gruppe på Facebook.
  81. Læse blogs.
  82. Hvile mig på sofaen foran en tændt blæser.
  83. Sort bluse med mønster, som jeg fik af Heidi.
  84. Besøg af min far.
  85. Min far havde hævet kontanter for mig.
  86. Min far hentede medicin på apoteket for mig.
  87. Handle sammen med min far.
  88. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  89. Tale med min far om stort og småt.
  90. Se min far lege med katten.
  91. Iskold sportssaftevand.
  92. Sove længe.
  93. Sprøde solsikkebrød med smøreost.
  94. Tove modtog strikkeopskrifter og salve.
  95. Saxo gav gratis Lotte Petris kriminovelle på computeren.
  96. Læse Englen uden vinger.
  97. Englen uden vinger er virkelig god.
  98. Skrive kort anmeldelse af Englen uden vinger på saxo.
  99. Lotte Petri blev glad for anmeldelsen.
  100. Conni delte en rabatkode til Mofibo.
  101. Det var nemt at oprette mig ved Mofibo.
  102. Besøg af Tommy.
  103. Tommy hentede en kasse i brugsen for mig.
  104. Få fyldt køleskabet med sodavand og øl.
  105. Min elskede søn ringede, og vi havde en god snak om mange ting.
  106. Sove længe.
  107. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude. 
  108. Hvid tshirt med enhjørning på.
  109. Kunne gå ud med plastic uden at få angstanfald.
  110. Tale med naboen.
  111. Skrive mails med Hans.
  112. Kunne hvile mig, da jeg var træt.
  113. Hvile mig på sofaen.
  114. Tale i telefon med Karsten.
  115. Alenetid med min dejlige kat.
  116. 3 dage uden aftaler.
  117. Facebookopdateringer fra Flora Garnnøgle.
  118. Glæde mig til besøg af min elskede søn.
  119. Fik tømt opvaskemaskinen.
  120. Louises SundhedsSøndag5.

8 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig liste<3
    Jeg har lige holdt en pause fra blogland - som du har opdaget - så synes bestemt det er dejligt at vende tilbage til sådan en dejlige liste, med enormt mange fantastiske punkter. Jeg blev virkelig i godt humør af din liste<3

    Det er så dejligt at du igen kan koncentrere dig om at læse, og at du har fået læst en del :-) <3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Dejligt, at du er tilbage i blogland <3
    Det er også dejligt, at du blev i godt humør af min liste :-)
    Ja, det er virkelig luksus, at jeg nu igen kan koncentrere mig om at læse bøger. Hvor har jeg dog savnet det, så jeg nyder det i fulde drag nu :-)
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,
      Tak, det er også dejligt at være tilbage. Det er rart med en pause ind i mellem, men det er også altid dejligt at komme tilbage igen. <3
      Kan jeg virkelig godt forstå du nyder. Jeg kender godt følelsen. Det er bare så skønt, når det endelig lykkedes igen :-)

      Knus<3

      Slet
    2. kære Louise,
      Ja, pauser skal der til ind i mellem :-)
      Følelsen er fantastisk <3
      Kram <3

      Slet
  3. At suges ind i en bog og læse den i et hug, elsker jeg!

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære A,
      Det elsker jeg også helt vildt <3

      Slet
  4. Sikke en skøn liste. Endnu en gang formår du at fremskaffe en liste man kun kan blive glad i låget af <3

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marie,
      Hjertelig tak <3
      Det er altid rart at kunne sprede glæde <3
      God weekend :-)
      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise