mandag den 11. juni 2018

Gratitude Journal uge 23 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Kunne stå tidligt op uden at genere nogen.
  2. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  3. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  4. Det er ikke så varmt om natten.
  5. Høre natradio.
  6. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen præcis, som jeg bedst kan lide det.
  7. Min bordventilator.
  8. Min kat kom for at blive nusset.
  9. Skrive mails med Hans.
  10. Facebook.
  11. Alenetid med min dejlige kat.
  12. Hvile mig sammen med katten på sofaen.
  13. Tale i telefon med min søde far.
  14. Er gået en størrelse ned i leggings.
  15. Fik lavet mandagens øvelser.
  16. Vinge dagens øvelser af på træningssedlen.
  17. Gruppechatten for den 30 dages armchallenge.
  18. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  19. Kunne blive hjemme, da jeg fik et voldsomt angstanfald.
  20. Min kat puttede med mig, mens angsten rasede i min krop.
  21. Besøg af Bo.
  22. Kram fra Bo.
  23. Bo havde købt sukkerfri cola for mig.
  24. Købe to flasker god rødvin af Bo.
  25. Iskold sukkerfri cola.
  26. Læse blogs.
  27. Besøg af min far.
  28. Min far blev glad for rødvinen.
  29. Fars dag.
  30. Min far havde købt en bordventilator mere for mig.
  31. Min far havde købt små thairuller for mig.
  32. Se min far lege med katten.
  33. Min far tog mig med ind for at handle.
  34. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  35. Haribo sur slik.
  36. Min far rensede tagrender for mig.
  37. Min far fjernede ukrudt ud til vejen.
  38. Min far slog græsset.
  39. Drikke sodavand sammen med min far.
  40. Tale med min far om stort og småt.
  41. Hvile mig på sofaen foran en tændt blæser.
  42. Louises svar på mine kommentarer.
  43. Min kat sov sammen med mig om natten.
  44. Mine nye leggings.
  45. Skrive mails med min elskede søn.
  46. Tale i telefon med min elskede søn.
  47. Kærlige ord til og fra min søn.
  48. Lyden af min søns stemme.
  49. Min søn har det godt.
  50. Pepsi Max Lime.
  51. Vågne op til virkeligheden efter et mareridt.
  52. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv. 
  53. Besøg af Karsten.
  54. Kram fra Karsten.
  55. Karsten blev glad for kattemad til sine katte.
  56. Havde tabt mig 1,2 kg.
  57. Regnvejr.
  58. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  59. Jeanettes kommentar til Brug for bloghjælp.
  60. Louises kommentarer til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  61. Marie har købt fine klistermærker.
  62. Jeanette har været ude at cygle med Thea.
  63. Louises Glimmer på kaminhylden 40.
  64. Louise har købt nyt tøj.
  65. Louise nævner mig flere gange på sin liste.
  66. Louises kommentar til Underlig uge.
  67. Mennesker, der holder en god tone i en politisk debat.
  68. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den, mens jeg slapper af med facebook.
  69. Mie har fået fine karakterer.
  70. Min elskede søn ringede, og vi havde en god snak om mange ting.

4 kommentarer:

  1. Kære Louise,
    Selvom du har haft en underlige uge sidste uge, så har du alligevel formået at finde en masse skønne ting, du kan glæde dig og føle taknemmelighed over. Det er flot!
    Jeg sidder og smiler, som altid, efter at have læst din liste. Punktet med Pepsi Max Lime, fik mig virkelig til at smile, for det er virkelig en dejlig Pepsi!
    Hvor sker der nogle dejlige ting for dig i forhold til at ændre dit liv. Du er gået en størrelse ned i leggings og du har tabt dig. Du er så sej. Det håber jeg du husker at fortælle dig selv ind i mellem. Ellers så skal jeg nok huske det :-)<3

    Tak for at du nævner mig. Det betyder uendeligt meget for mig. Det kan virkelig ikke beskrives. Tak for det, og tak for dig<3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Hjertelig tak for din dejlige kommentar, som rører mig ekstra meget i dag <3
    Ja, der var også dejlige ting i den ellers så underlige uge :-)
    Ja, Pepsi Max Lime er virkelig god - tak for at tippe om den i sin tid <3
    Tusind tak. Jeg vil forsøge at huske mig selv på, at jeg er sej og godt kan <3
    Selv tak. Du har det sikkert, som jeg har det, når jeg er på dine lister <3
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at høre, der også er plads til de dejlige ting, i en underlige uge :-)
      Jeg fik selv tippet af en god veninde, og jeg takker hende hver gang jeg får en Pepsi Max Lime, fordi det er fantastisk <3
      Det er en start. Og jeg tror på, at hvis du husker at minde dig selv om hvor sej du er, så bliver det helt naturligt på et tidspunkt <3
      Jeg tror du har helt ret i at jeg har det, som du har det, når du er på mine lister. Og hvor er det dejligt at vi kan glæde hinanden på den måde<3

      Knus<3

      Slet
  3. Pepsi Max Lime ER fantastisk - jeg nyder også en lige nu - mums, den smager SÅ godt <3
    Du har ret - med tiden skal det nok blive naturligt at tænke på og føle mig sej - øvelse gør mester <3
    Ja, det er så dejligt, at vi glæder hinanden på den måde <3
    Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise