mandag den 12. marts 2018

Gratitude Journal uge 10 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  2. Alenetid med min kat.
  3. En nat uden angstanfald.
  4. Dagens første krus kaffe med mælk smager bare bedst.
  5. Blå Cirkel kaffebønner.
  6. Ild i brændeovnen.
  7. Min kat lå på sit tæppe ved siden af tasturet og blev nusset.
  8. Nusse med min kat, mens jeg hørte morgenradio.
  9. Hvile mig på sofaen med dyne og puder.
  10. Grovkiks.
  11. Fik vasket og tørret mit lyserøde favorit sengetøj.
  12. Have tiden til at komme mig efter de slemme nætter i weekenden.
  13. Fik printet to do liste ud.
  14. Skrive dagens to do liste.
  15. Mit store lyserøde sjal varmer min ømme nakke og skulder.
  16. Tænke på Tonni, der strikkede sjalet for mig.
  17. Kunne blive indendøre, da det sneede. 
  18. Min vaskemaskine.
  19. Min hvide Unicorn tshirt er meget stor og dejlig at have på.
  20. Pink og lyserød stribede hyggesokker.
  21. Facebook.
  22. Høre musik på youtube.
  23. Mine sukkerfrie lækkerier fra Easis kom.
  24. Tage en formiddagslur sammen med katten.
  25. Iskold sukkerfri cola.
  26. Brasede kartofler.
  27. Tale i telefon med min søde far.
  28. Min far kom godt frem til Ebeltoft trods snevejret.
  29. Nyde synet af det fine stearinlys fra Louise ved computeren.
  30. Gik ud med papir og plastic trods angst.
  31. Have tid til at holde lange pauser mellem mine praktiske gøremål.
  32. Vinge gøremål af på min to do liste. 
  33. Bo var glad for det brænde, han fik af mig.
  34. Fik besvaret mail fra Tommy.
  35. Today's Doodle passede perfekt på min mandag.
  36. Putte på sofaen sammen med katten, dyne og puder.
  37. Gennemførte 1. dag af Jeanettes challenge.
  38. Easis chokoladeis smager godt.
  39. Min opvaskemaskine.
  40. Rent køkkenbord.
  41. Selv at kunne dosere medicin.
  42. Ren køkkenvask.
  43. Tale i telefon med min elskede søn.
  44. Lyden af min søns stemme.
  45. Kærlige ord til og fra min søn.
  46. Søvn uden drømme og mareridt.
  47. Easis nøddebrud smager godt.
  48. Min kat vækkede mig, da jeg havde mareridt.
  49. Vågne op til virkeligheden efter mareridt.
  50. Komme til mig selv igen. 
  51. Kunne gå i seng igen, da jeg havde det skidt fysisk.
  52. Sangen Homer af IAMJJ.
  53. Købe krimien Papa af Jesper Stein ved Saxo.
  54. Duften af Lacoste parfumen.
  55. Tog alene ind for at handle trods udmattelse.
  56. Det holdt tørvejr, mens jeg var hjemmefra.
  57. Snøfler.
  58. Komme hjem i min trygge hule igen.
  59. Tale i telefon med Bo.
  60. Tage bh'en af.
  61. Skrive mails med min elskede søn.
  62. Louises kommentarer til Gratitude Journal uge 8 2018.
  63. Louises kommentarer til Min træning uge 8.
  64. Louises kommentar til Nætterne er de værste.
  65. Toves kommentar til Nætterne er de værste.
  66. Besøg af Bo.
  67. Kram fra Bo.
  68. Gennemførte 2. dag af Jeanettes challenge.
  69. Jeanettes gruppechat til challenge.
  70. Vild med krimis blogindlæg om fordomme om krimier.
  71. Saschas anmeldelse af Kludedukken.
  72. Tove har hæftet løse ender på sine smukke ting.
  73. Flyv med mig fortalte om en spændende bog Fuglemanden.
  74. Jeanette så Oscar showet.
  75. Jeanette havde været på cafe og livsstilsmesse.
  76. Jeanette havde købt ny vaskemaskine.
  77. Louise skrev et godt indlæg om 30 Days Butt Lift Challenge.
  78. Louise bliver ved med at tabe sig.
  79. Louise havde bagt en masse lækkerier.
  80. Louises SimsSøndag37 er en af mine favoritter.
  81. Louise skrev et kanon godt indlæg om betydningen af smil.
  82. Louises svar på mine kommentarer.
  83. Jeg må citere Louise.
  84. Gå meget tidligt i seng.
  85. Et par timers god, tryg og rolig søvn gjorde underværker.
  86. Mit Minions krus.
  87. Glæde mig til besøg af min far.
  88. Fik blogget om Min træning uge 9 - godt nok forsinket.
  89. Skrive mails med Tove.
  90. Fik endelig sat sidste uges taknemmelighedsdagbog på bloggen.
  91. Kigge opdateringer på Goodreads.
  92. Fik endelig besvaret mails fra Michael.
  93. Bodylab proteinshakes.
  94. Fik besvaret mail fra en gammel flamme.
  95. Det fine indkøbsnet med et rigtigt godt citat fra Louise.
  96. Fik tømt opvaskemaskine.
  97. Gennemførte 3. dag af Jeanettes challenge.
  98. Luksusbad.
  99. Nybørstet hår.
  100. Mit lange hår er dejligt blødt efter en hårmaske.
  101. Smøre mit ansigt med creme.
  102. Smøre mine albuer, arme og hænder med den lækre creme, jeg fik af Mie i BloggerAdvent.
  103. Duften af en god parfume.
  104. Min pink prinsesse tshirt.
  105. Strømperne fra Louise er dejligt bløde.
  106. Mit nye lyserøde undertøj.
  107. Toves kommentar til Min træning uge 9.
  108. Toves smukke pulsvarmere falder i god jord.
  109. Louises 10 ting jeg simpelthen ikke forstår.
  110. De 4 Sofie Sarenbrant krimier kom med posten.
  111. Læse Hvil i fred af Sofie Sarenbrant.
  112. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  113. Falde i søvn til kattens spinden.
  114. Maries likes på Goodreads.
  115. Rugbrød med smilende æg.
  116. Fik fyldt opvaskemaskinen.
  117. Gennemførte 4. dag af Jeanettes challenge.
  118. Hvile mig sammen med katten.
  119. Min far købte nogle ting i Rema 1000 for mig.
  120. Goodreads motiverer mig til at læse.
  121. Læse Døden løber maraton af Sofie Sarenbrant.
  122. Sidde i sofaen og læse, mens katten putter sig ind til mig.
  123. Papa af Jesper Stein kom med posten.
  124. Naboen kom med smagsprøver på kransekage med stevia.
  125. Glæde mig til besøg af min søn.
  126. Iskoldt sportssaftevand.
  127. Blå Cirkel Instant kaffe gør det nemt lige at lave et enkelt krus kaffe.
  128. Det lyserøde Disney krus, jeg fik af Karsten.
  129. Lyserøde glimmer strømper fra Louise.
  130. Fik fejet i entréen.
  131. Besøg af min far.
  132. Min far tog mig med ind for at handle.
  133. Min far hjalp mig med at bære mine varer ind.
  134. Min far hentede brænde for mig.
  135. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  136. Tale med min far om stort og småt.
  137. Hjalp min far med at skrive ansøgninger.
  138. Holly chokolade.
  139. Louises kommentar til Min træning uge 9.
  140. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  141. Gennemførte 5. dag af Jeanettes challenge.
  142. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  143. Købe to pudebetræk på ebay.
  144. Gennemførte 6. dag af Jeanettes challenge.
  145. Besøg af min elskede søn.
  146. Kysse og kramme min søn.
  147. Min søn handlede for mig på vej herud.
  148. Tale med min søn om stort og småt.
  149. Se min søn nusse katten.
  150. Se videoer på youtube sammen med min søn.
  151. Min søn lavede lækker frokost til os.
  152. Grine sammen med min søn.
  153. Der var rester til aftensmad.
  154. Læse krimien Åbent hus af Sofie Sarenbrant.
  155. Easis kakaodrik tog min sukkertrang.
  156. Kigge på bogreoler.
  157. Fik tømt postkasse trods angst.
  158. Louise tog et karbad (heldige asen)
  159. Læse krimien Babysitteren af Sofie Sarenbrant.
  160. Gennemførte 7. dag af Jeanettes challenge.

4 kommentarer:

  1. Endnu en dejlig liste, som virkelig får mig til at smile. Tak for at skrive disse skønne lister<3
    Og tak for at nævne mig og linke til mig, så meget som du gør. Det varmer virkelig meget.

    Det karbad, var virkelig godt. Jeg savner det allerede ;-)

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Selov tak, du bringer så meget glæde, så naturligvis er du med på listerne <3
    Åh, jeg dagdrømmer så ofte om karbad <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er alt for sød. Tak<3

      Det kan jeg godt forstå. Jeg kunne snildt tage et karbad mere, hvor man bare får slappet helt af i kroppen :-)<3

      Knus<3

      Slet
    2. Ja, det er virkelig luksus med karbad <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise