lørdag den 21. november 2015

Stilhed i mit liv

"For mange er stilheden angstprovokerende.

Vi er altid ”på,”

altid til at få fat i.

Når stilheden indtræffer,

er der kun os og vores tanker.

Når intet larmer, larmer alt."

Kristian Trojaborg


I en uges tid har mit sind "larmet" helt vildt - jeg har ikke været ret meget på nettet i forhold til, hvad jeg plejer, for jeg har haft behov for at gemme mig lidt væk fra omverdenen - jeg har ikke lige kunnet tackle mine følelser angående nyheder om terror, finanslov, flygtningedebat osv, så jeg har minimeret min tid på facebook og nyhedsmedier utrolig meget. I stedet har jeg sat telefonen på lydløs det meste af tiden, hørt en masse god musik, læst nogle gode krimier og ikke mindst haft en del god og givende kontakt med mine kære <3
Mit sind er så skrøbeligt i øjeblikket, og alligevel er det på samme tid så meget stærkere end nogensinde før, fordi jeg er rigtig god til at fortælle mennesker i mit liv om, hvad jeg kan overskue og holde til - jeg beder om forståelse og hjælp, så jeg trods skrøbeligheden alligevel kan deltage og være sammen med mine kære, og det fantastiske er, at jeg får, hvad jeg beder om og har behov for <3
Jeg føler mig ubeskrivelig heldig og inderligt taknemmelig over, at jeg har så dejlige mennesker i mit liv <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise