onsdag den 29. august 2012

Et svært farvel

"Alt ændrer sig,
intet forbliver uden ændring."
Gautama Siddnrtha, Buddha (563-483 f.kr.)
Grundlægger af den buddhistiske religion og filosofi.

I dag var en dag, jeg frygtede, for jeg skulle sige farvel til den ene af mine kontaktpersoner fra psykiatrien. Hun har fået nyt job, og tiden er derfor kommet til, at noget nyt skal ske. M har været mit faste holdepunkt i mange år. Hun har hjulpet mig med stort og småt gennem alle årene, og i perioder har hun været den eneste grund til, at jeg ikke forsvandt helt ind i mit mørke sind.

M er utrolig dygtig faglig, og hun er helt unik med sin hjertevarme og omsorg for sine medmennesker. M har lært mig så meget, og det har i sandhed været en dejlig gave at have hende i mit liv. Jeg er glad og taknemmelig over, at jeg fik lov til at kende hende i så mange år.

I dag var det lettere end forventet at sige farvel til M. At give hende det sidste knus var dog svært, og da jeg så hende gå ud af døren for sidste gang, fik jeg tårer i øjnene. Aftenen vil jeg bruge på at sidde og tænke på alle mine oplevelser med M, mens jeg nyder synet af den smukke englelysestage, M forærede mig. Det var så betænksom en gave. Tak til M for at være DIG :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise