onsdag den 2. november 2016

Præsentation til #BloggerAdvent

Arrangøren af #BloggerAdvent, Jeanette, har lavet dette smukke billede til årets #BloggerAdvent <3

Kort om mig:
Jeg er vist med mine 42 år den ældste deltager i Jeanettes skønne #BloggerAdvent, men jeg har været med 2 gange før, og det er fantastisk hyggeligt <3 Jeg er førtidspensionist og går hjemme, fordi jeg lider af skizofreni og tilbagevendende depressioner. Når jeg bare tuller alene rundt sammen med min skønne kat herhjemme i mit lille hus, har jeg det for det meste godt.


10 hurtige om mig:

  1. Er det i lyserøde eller pink nuancer, elsker jeg det <3
  2. Jeg elsker glimmer og glitter.
  3. Jeg elsker at læse - særlig krimier og sjove ting står mit hjerte nært.
  4. Udover læbepomade og neglelak bruger jeg ikke make-up.
  5. Jeg elsker at forkæle mig selv med en lækker ansigtsmaske.
  6. Udover kalenderlys og måske en adventskrans pynter jeg ikke op til jul.
  7. Jeg elsker at høre musik - både på cd, netradio, youtube osv.
  8. Jeg er vild med katte, Hello Kitty og Minions.
  9. Udover scrapbooking og syning er jeg ikke særlig kreativ.
  10. Jeg har huller i ørene, og jeg elsker øreringe i alle afskygninger.


Julen er for mig:

  • Hygge med familie og venner.
  • Lyskæder, som jeg forøvrigt har fremme året rundt :-)
  • Glæde hinanden med gaver og overraskelser.
  • Småkager.
  • Juleslik.
  • Konfekt.
  • Og naturligvis #BloggerAdvent <3


#BloggerAdvent:

Som nævnt har jeg været med i #BloggerAdvent før, og det er et af julens højdepunkter for mig. Jeg er i år så heldig, at jeg skal være nisse for Stine. Jeg er allerede startet på at læse Stines blog, så jeg kan få nogle idéer til 4 adventsgaver, som forhåbentlig falder i Stines smag og dermed forsøder juletiden for hende. Jeg glæder mig meget til at lære Stine bedre at kende <3

I år er det Michelle, der er nisse for mig, og jeg glæder mig til at se, hvad Michelle finder på :-)

Jeg glæder mig meget til at følge med ved deltagerne i årets #BloggerAdvent og se de forskellige blogindlæg. Det er altid super hyggeligt at se hiandens gaver. Der er også nogle bloggere med, som jeg ikke kender i forvejen, og dem glæder jeg mig til at lære at kende <3

Hjertelig tak til Jeanette, der arrangerer denne skønne bloggerleg <3

6 kommentarer:

  1. Det er sååå hyggeligt med #BloggerAdvent.
    Glæder mig bare til det hele, at lære de nye at kende, til at se hvad folk finder på og hvad de får skrevet og delt med hinanden.. Det er såå hyggeligt..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
  2. Kære Jeanette,

    Ja, det er helt vildt hyggeligt med #BloggerAdvent, og du skal have hjertelig tak for at arrangere det år efter år <3

    #BloggerAdvent er blevet en dejlig tradition, som jeg ser frem til hvert år <3

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal fortsætte for evigt, det er sååå hyggeligt.

      Knus <3

      Slet
    2. Dejligt at høre, du bliver ved med det <3 Kram

      Slet
  3. Dejligt du er med og glæder dig :-)
    Jeg har før været med, men har så meget om ørerne pga. min uddannelse og samtidig være syg, håber jeg kan få overskud til at være med næste år.
    Jeg vil selvfølgelig følge med og se hvad I får og giver:-)
    Gode punkter du har opstillet, det tegner et fint billede af dig :-)
    Rigtig god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria,

      Ja, det er dejligt med forventningens glæde. Jeg er glad for, jeg er med igen i år :-)

      Ja, jeg tror, det var i 2014, jeg lærte din blog at kende gemmen #BloggerAdvent. Jeg håber, du finder overskuddet til at være med næste år <3

      Tak, jeg synes også, det giver et meget godt billede af, hvem jeg er :-)

      Tak, du må have en rigtig god weekend <3 Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise