søndag den 27. november 2016

1. søndag i #BloggerAdvent

I lang tid har jeg set frem til i dag, for jeg har glædet mig så meget til, at #BloggerAdvent gik rigtig igang. Nu er det endelig dagen, og jeg glæder mig meget til at læse I andre deltageres blogindlæg <3

Søde Michelle er min Nisse, og hun har virkelig ramt plet med den første gave <3


Michelle har nemlig foræret mig den lækreste ansigtsmaske. Jeg er vild med gaven, og jeg glæder mig meget til at forkæle mig selv med den. Hjertelig tak Michelle <3

14 kommentarer:

  1. Det er også en skøn ansigtsmaske.
    Jeg hygger også med lidt selvforkælelse idag.

    Håber du nyder 1. søndag i advent <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mie,
      Selvforkælelse er så skønt <3
      Tak, jeg håber, du havde en god 1. søndag i advent :-)
      Kram

      Slet
  2. Er glad for at du kunne bruge det ☺ Håber du har haft en god søndag ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Michelle,
      Tak, jeg er SÅ glad for masken. Hjertelig tak for den :-)
      Tak, min søndag var god, det var din forhåbentlig også <3

      Slet
  3. God sent aften søde Louise,

    dejlig gave du kan muntre dig med, husk at tage en selfie :-)

    Håber du har haft en glædelig 1.advent og hygget lidt om dig.

    Jule hilsner fra Maria.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria,
      Hehe selfies gør jeg mig ikke i, så det må I tænke jer til :-D
      Tak, jeg havde en god søndag, og det håber jeg, at du også havde <3
      Julekram fra Louise

      Slet
  4. Det er så hyggeligt med #BloggerAdvent og sikke en dejlig gave.
    Ansigtsmasker kan man altid bruge..

    Jeg vil gi maria ret, husk en selfie.. ha ha.. er du på instagram??

    Håber du har haft en dejlig søndag og får en god start på den nye uge..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      Ja, det er så hyggeligt med #BloggerAdvent, og det var nemlig en rigtig god gave <3
      Jeg er ikke så moderne, at jeg tager selfies, og jeg er heller ikke på instagram :-)
      Tak, min søndag var god, og ugen er startet godt. Det er din uge forhåbentlig også <3
      Kram <3

      Slet
  5. De er så skønne de der masker 😀

    SvarSlet
  6. Ansigtsmasker kan man altid bruge, og især her i vinterperioden, hvor huden er meget udsat :) Håber du havde en god 1. advent :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette,
      Ja, vinteren er hård ved huden, så det er så skønt med sådan en lækker ansigtsmaske :-)
      Tak, det havde du forhåbentlig også :-)

      Slet

  7. Det er en sjov ide i har med #Blogger Advendt. synes det er sjovt at følge med i det her fra sidelinien :o)

    God december til dig.
    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Grl,

      Ja, det er så hyggeligt med "BloggerAdvent :-) Dejligt, du følger med :-)

      Hjertelig tak og i lige måde <3

      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise