søndag den 30. oktober 2016

#BloggerAdvent Tilmelding

Jeanette har lavet dette fine billede til årets #BloggerAdvent.

I år er det fjerde gang, at Jeanette arrangerer #BloggerAdvent. De seneste to år har jeg deltaget, og det var simpelthen SÅ hyggeligt at lave en adventskalender til en anden blogger, selv modtage fire adventsgaver og følge med hos de andre deltagere hver søndag i december <3

Derfor var jeg slet ikke i tvivl om, at jeg gerne ville være med igen i år. Prislejet er holdt, så alle kan være med, hvilket jeg værdsætter meget.

Du kan læse meget mere om #BloggerAdvent hos Jeanette, hvor du også skal tilmelde dig, hvis du har lyst til at deltage. Det, håber jeg, at du vil, for det er fantastisk hyggeligt <3

Sidste frist for tilmelding er mandag den 31/10.

Jeanettes indlæg er her: #BloggerAdvent Tilmelding

6 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt at du er med igen, glæder mig helt vildt.. :D
    Og nu er der jo kun en måned til, tiden går så hurtig lige nu..

    Tak fordi du deler. :D

    Knus Jeanette <3 - http://www.jeasblanketanker.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt meget, og jeg kan næsten ikke vente med at se, hvem jeg skal sende gaver til :-)

    Det var så lidt smukke :-)

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er trukket lod nu.. :P Weee...

      Kan slet ikke vente.

      Slet
    2. Weeeee jeg så det godt her til morgen, så nu har jeg været inde og læse Stines blog :-)

      Det er så godt :-)

      Slet
  3. Hej Louise.

    Det er nemlig virkelig super hyggeligt koncept, Jeanette har fået bygget op, det er selv min anden gang i år.

    Louise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej navnesøster :-)

      Ja, det er super hyggeligt, og jeg glæder mig så meget til at følge med hos alle deltagere - det er en dejlig måde at lære andre bloggere at kende på <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise