tirsdag den 15. november 2016

Sengeliggende

Min krop brokker sig rigtigt i disse måneder, for jeg ligger igen i sengen med influenzalignende symptomer - kvalme, hovedpine, mavepine og ondt i alle muskler. Jeg blev ellers vaccineret mod influenza først i efteråret, så jeg tror ikke, det er influenza.

Et eller andet sted tror jeg nemlig, at det er kroppens måde at få en timeout på - jeg tror, min krop trænger til masser af hvile efter ændringerne af medicinen, jeg har fået i så mange år. 14 år er lang tid, og jeg tror, dette bare er en tilvænningsfase og en reaktion på at undvære det antidepressive medicin.

Naturligvis er det ikke morsomt at være syg, og jeg er træt af at være så sløj, men jeg forsøger at få det bedste ud af det ved at putte ekstra meget med min kat og masser af tæpper, puder og dyner <3

Lige nu stresser det mig, at jeg endnu ikke har fået sendt pakken med adventsgaverne til Stine, men hvis jeg ikke når at blive rask inden fredag, så vil jeg bede min søn om at sende pakken for mig, så den kan nå frem i tide :-)

6 kommentarer:

  1. Øv hvor er det trist at du ligger syg... Håber du får det bedre snart..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Jeanette. I dag har jeg været oppe og ude - jeg var inde at sende pakken til BloggerAdvent :-)

      Kram <3

      Slet
  2. Jeg håber du kommer dig på en god måde for din krop inden jul.
    Du har ret, det er nok kroppens måde at bede om ro på.
    Jeg er desværre selv syg igen for tiden.
    Vi må få det bedste ud af situationen og ønske os endnu bedre bedring :-)
    Knus herfra:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria, hjertelig tak, jeg har det bedre i dag. Jeg håber, du også snart bliver rask <3
      Ja, der er ikke andet for :-)
      God weekend til dig søde <3
      Kram <3

      Slet
  3. Hjertelig tak smukke, jeg har det bedre i dag <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise