søndag den 4. december 2016

2. søndag i #BloggerAdvent

I søndags og mandags hyggede jeg mig meget med at kigge rundt til de andre deltagere i #BloggerAdvent og læse og se, hvad de havde fået i adventsgaver. Det var så hyggeligt :-)

I dag overraskede Michelle mig med de sødeste fyrfadslys. De er i min favoritfarve pink. Farven snyder en del på billedet, for jeg kunne ikke få den rigtige farve frem pga lyset.


Jeg er meget glad for de smukke fyrfadslys, så du skal have hjertelig tak for den gode gave Michelle <3

8 kommentarer:

  1. Hehe ja, farven snyder lidt på billedet.
    Men de ser fine ud. Jeg elsker også farven pink :)

    Håber du nyder 2. søndag i advent <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mie,

      Ja, farven snyder på billedet. De er den fineste pink farve :-)

      Kram <3

      Slet
  2. God aften og glædelig anden advent :-)
    Dejligt med lys i denne mørke tid, det skaber stening.
    Håber du er okay og har nydt dagen i dag.
    Julehygge hilsner herfra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria,

      Ja, det er så dejligt med lys her i de mørke måneder :-)

      Tak, jeg har været syg i nogle dage, men nu er opkastningerne stoppet, så det er jeg glad for.

      Juletanker til dig <3

      Slet
  3. Lys kan man altid bruge her i den mørke tid, dejlig gave..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,

      Ja, der går mange stearinlys til i de mørke aftener :-)

      Kram <3

      Slet

  4. Lys hører julen til :o)
    Det hygger og varmer.

    En god aften til dig.
    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Grl,

      Ja, julen er lys i lange baner <3

      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise