fredag den 19. januar 2018

Luksusgaver fra Tove

I onsdags forkælede søde Tove mig helt vildt med både mailskriverier, ord, rose, penge og gaver til både min kat og mig. Det var virkelig luksus udover alle grænser. Hjertelig tak Tove <3

Hverken Tove eller jeg kunne sove, og vi skrev mails i løbet af natten og morgenen. Det var så hyggeligt, og jeg nød virkelig meget det nærvær, der var, selvom det foregik via computerne. Tove spurgte, om jeg ville printe et par strikkeopskrifter og sende dem til hende, så det hyggede jeg mig med at gøre.

Som tak ville Tove betale mig for det, hvilket jeg ikke ville, men Tove er jo en til tider meget bestemt dame og insisterende, så det endte med, hun overførte penge til mig. Det var alt for meget, men Tove bad mig om at bruge dem til hygge med min søn. Det vil jeg gøre på et tidspunkt <3

Den gode Mosekone skrev det sødeste blogindlæg, hvor hun gav mig Dagens rose. Den blev jeg meget rørt over at få. Folk har skrevet de sødeste kommentar til hendes blogindlæg, og det varmer mig virkelig meget <3

I sidste uge havde Tove sendt mig en pakke, og den kom posten med onsdag formiddag. Der var en sød hilsen med, som var skrevet med pink - det var da lige til at blive glad af. Pakken indeholdte de fineste ting, som Tove selv har lavet. Der er noget helt særligt over at modtage sådanne håndlavede ting, for de er lavet med kærlighed. Jeg er meget glad for vaskekludene, og min kat blev helt vild glad for sit fine pivdyr.



Jeg elsker den fine pink nuance, som tingene har, og vaskekludene er ubeskrivelig dejlig bløde. Det er så god en gave, som jeg nyder at bruge <3

Min kat har en masse forskelligt legetøj, men han leger ikke med det. Det var derfor utrolig sjovt at se hans reaktion på det fine pivdyr. Det var alt det, jeg kunne få lov til at tage et foto af det inden han overfaldt det.








Katten er nærmest forelsket i sin lille lyserøde ven, for det bliver ofte slikket til den store guldmedalje. Det er så sødt at se <3

Om eftermiddagen var jeg inde i den lokale brugs og sende strikkeopskrifterne til Tove, og jeg havde sådan en dejlig tur derind. Der var ikke den mindste smule af angst, og jeg hyggede mig meget med at være ude i den friske luft. Jeg var SÅ god, for jeg købte intet med sukker, så det var en rigtig god dag <3

Hjertelig tak til Tove for at give mig den mest fantastiske luksusdag i mands minde <3

11 kommentarer:

  1. Åhhh søde Louise. TAK fordi du er dig og kunne jeg, ville jeg give dig mange roser, for det fortjener du. *SS* Du skulle selvfølgelig have noget i pink, da jeg ved du elsker den farve, men at misser også elsker pink, kommer som en glad overraskelse. Hvor er han sød og tænk, at sådan et simpelt legetøj, kan fornøje. Skønne billeder af din legende kat med Piw. Måske jeg skal lave flere og have i reserve, hvis han slider den op :)
    Tak for dine søde søde kommentarer til mine sidste blog indlæg.

    Nu står den på urte-the, som erstatning for min elskede kaffe :)
    Klem fra Tove

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. Selvfølgelig skulle jeg betale for din store tjeneste du gjorde mig. Ved jo, at den gå tur med brevet også kostede dig + jeg vil gerne kunne benytte dig som *printer-ven* igen, hvis behovet opstår. OG en ting er sikker. Du og din søn fortjener en hyggestund med forkælelse. Nyder at læse om jeres forhold, som er fyldt med gensidig respekt og kærlighed.

      Slet
    2. Kære Tove,
      Dagens rose er rigeligt, for den kan glæde mig i meget lang tid. Hjertelig tak for den <3
      Det kom også bag på mig med det pivdyr, men han er glad for det, og han slikker det flere gange dagligt <3
      Åh, kaffe nyder jeg altså også meget, så jeg kan godt forstå, du savner det. Jeg håber, du kan komme til at tåle det igen :-)
      Du kan altid benytter mig som printerven, for det var så hyggeligt den anden dag :-)
      Hjertelig tak, min søn er på vej ud til mig i dag, så det glæder jeg mig til. Hjertelig tak for for hyggedagen <3 Kram <3

      Slet
  2. Kære Louise,

    Sikke dog et dejligt indlæg. Jeg bliver helt glad af at læse, hvordan både dig og din kat er blevet forkælet.
    Og hvor er det skønt, han faktisk er helt vild med sin gave. Jeg har også en kat, der ikke er meget til sit legetøj, som hun efterhånden har alt for meget af, men jeg fandt engang en lille frø som hun også bare elsker. Så kan nemt sætte mig ind i hvor skønt det er, at se din kat med sit nye pivedyr.

    Jeg synes du er sej, når du sådan tager i brugsen uden angst og uden at falde i sukkerfælden. Kæmpe klap på skulderen - du er for sej!<3

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,
      mange tak, hvor er du sød <3
      De katte har sine nykker, så det er ekstra dejligt, når der er noget, de gider lege med <3
      Mange tak, det var en rigtig god dag, så det var så skønt at opleve, at jeg godt kan :-) Kram <3

      Slet
  3. Kære søde trunte,
    Stor ros fra mig, fordi du holder dig fra sukker :)
    Den lille mis er sød med sit nye pivdyr :p
    Kram fra Lækkerhapsen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lækkerhaps,
      dejligt med kommentar fra dig - mange tak for den <3
      Tak, jeg har stadig ikke spist sukker, så det har været en god uge, men fuck det er hårdt :-D
      Hjertelig tak, han er nu altså en meget stor kat :-P
      Kram til dig <3

      Slet
  4. Hvor fedt, at læse, at du klarede turen både uden angst og sukker. Så godt klaret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertelig tak Sascha, det var en kæmpe stor sejr for mig <3

      Slet

  5. Dejligt at blive forkælet lidt :o)
    Dejligt skriv :o)

    Skøn weekend til dig :o)

    Knus herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig dejligt at blive forkælet <3
      Mange tak skal du have. Jeg håber, du også har en god weekend <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise