onsdag den 14. december 2016

Psykisk kvalme

Den seneste tid er det gået stærkt ned af bakke for mig psykisk, for jeg er blevet mere og mere deprimeret. Jeg kan bedst beskrive det som psykisk kvalme - utilpas og ingen lyst til eller glæde ved noget. Jeg tilbringer utrolig meget af tiden i sengen, og det kunne ikke blive ved med at gå, så jeg fik endelig taget mig sammen til at bede om hjælp. Hjælp har jeg fået, og jeg er i dag startet på det antidepressive medicin igen.

Jeg havde håbet, jeg kunne klare mig uden det antidepressive medicin, men jeg er alligevel taknemmelig for, at jeg nu er startet på det igen. Sådan her kan jeg nemlig ikke holde det ud at have det, og jeg var bange for, det ville udvikle sig til en endnu dybere depression. Nu må jeg være tålmodig og give medicinen tid til at virke.

Min kat Bowie er så sød og kærlig, og han putter trofast sammen med mig, når jeg hviler mig. Bowie er årsagen til, at jeg i det hele taget kommer ud af sengen, for han skal jo passes og have mad og drikke. Det er vel nok godt for mig, at jeg deler hjem med den vidunderlige kat <3

4 kommentarer:

  1. God formiddag Louise,
    min datter og jeg forstår hvad du kæmper med.
    Vi er selv begge syge og det er også vores dyr og hinanden som skal passes, der gør at vi kommer gennem dagene.
    Håber din medicin kan nå at virke inden jul, du fortjener en rolig jul, hvor du kan være tilstede i nuet.

    Hilsner og god bedring og knus til Bowie også:-)

    SvarSlet
  2. Kære Tina,

    Du skal have hjertelig tak for din kommentar og de gode ønsker <3
    Det er godt, vi har dyrene, så vi ikke sygner helt hen <3
    Bowie og jeg ønsker dig og dine kære en glædelig jul <3

    SvarSlet

  3. Kære Louise,en varm tanke til dig :o)
    Dejligt at du har Bowie hos dig. Jeg håber det bedste for dig og at det kommer i et tempo hvor du kan være med :o)

    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Grl,

      Hjertelig tak, det er sødt af dig, og dine gode ønsker glæder og varmer mig meget <3

      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise