søndag den 18. december 2016

4. søndag i #BloggerAdvent

I dag blev det tid til at åbne den sidste pakke i #BloggerAdvent, og jeg har været meget spændt på det. Den 4. pakke fra Michelle var meget stor, og jeg har gået og kigget meget på den uden at kunne gætte, hvad der dog gemte sig i den :-)

Jeg blev simpelthen SÅ glad og begejstret, da jeg åbnede pakken i dag. Det var nemlig det fineste guldfarvede smykkestativ til øreringe <3



Sådan et stativ har jeg ikke, men jeg har ofte kigget på dem og ønsket mig et. Jeg har så mange øreringe, og nu har de endelig fået et fint sted at blive opbevaret, når jeg ikke bruger dem. Hjertelig tak Michelle for de fine gaver. Du har virkelig ramt plet med alle 4 gaver, og du har forsødet min december meget. Hjertelig tak <3

Igen i år har jeg virkelig nydt at være med i Jeanettes skønne #BloggerAdvent, og jeg vil derfor gerne takke Jeanette for at arrangere det <3 Også tak til alle deltagere for jeres hyggelige indlæg <3 Glædelig 4. søndag i advent til alle <3

16 kommentarer:

  1. Kære Sascha,

    Ja, det er virkelig en dejlig gave, og jeg er meget glad for den :-)

    Hjertelig tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  2. Sikke da en dejlig gave :)

    Vil ønske dig en rigtig glædelig jul <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette,

      Ja, den er så skøn :-)

      Hjertelig tak og i lige måde <3

      Slet
  3. Skøn gave! Håber du har en dejlig 4. Advent og at du får en skøn juleaften! :)

    SvarSlet
  4. Dejlig gave at få. :D Glædelig 4. Advent og God Jul! <3

    Anne-Mette Højbjerg - www.giz-blog.dk

    SvarSlet

  5. Det var dog en skøn gave at få :o)
    Kan du have en dejlig 4. søndag i advent aften.

    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Glr,

      Hjertelig tak og i lige måde <3 Ja, det var sådan en dejlig gave :-) Kram <3

      Slet
  6. Sikke en fin gave :)

    Håber du nyder den sidste søndag i advent <3
    Selv tak for en hyggelig omgang #BloggerAdvent.
    Jeg glæder mig til næste år <3

    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mie,
      Ja, den er så fin <3
      Hjertelig tak og i lige måde, jeg glæder mig også til næste års #BloggerAdvent <3 Kram

      Slet
  7. Hvor er den bare fin... <3

    Og 1000 tak for de søde ord.. Det dejlige er at i har lyst til at være med til #Bloggeradvent, uden jer gik den ikke.. Fortstår ikke at det er slut nu, men glæder mig til næste år.. Altid godt at ha noget og glæde sig til..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jeanette,
      Ja, den er, og jeg er meget glad for den :-)
      Velbekom, jeg glæder mig også allede til næste års #BloggerAdvent <3 Kram

      Slet
  8. Glædelig jul søde skal lyde herfra:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria,
      Hjertelig tak <3 Du, din mor og alle jeres dyr ønskes en rigtig glædelig jul <3
      Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise