mandag den 2. februar 2015

Ændringer i min ønskeseddel for 2015

I lørdags lagde skønne Jeanette og jeg vores ønsker for 2015 op samtidigt. Jeg læste Jeanettes skønne ønskebræt og senere kommentarer dertil, og det fik mig til at tænke på, at der var nogle flere ting, jeg gerne ville skrive på min ønskeseddel:


  • Afdrage ekstra på min gæld
  • Strukturere min hverdag mere og komme ind i en god rytme med at gøre rent
  • Sove bedre
  • Besøge min fodterapeut mindst en gang på hendes klinik <3

Derudover ville jeg også gerne have mine boglige udfordringer på min ønskeseddel:

Bøger:
  • Læse mindst 52 bøger
  • Læse mindst 12 bøger om musik, 2 digtsamlinger og 6 klassikere
  • Genlæse mindst 6 bøger, som jeg tidligere har været glad for at læse

Ved nærmere eftertanke kunne jeg godt se, at det bedste for mig ville være at printe min ønskeseddel ud og hænge den op, så jeg hele tiden kan gå og kigge på den. Derfor måtte jeg igang med at tilpasse den, så det hele kunne være på en enkelt A-4 side. Det lykkedes mig her i formiddag, og den hænger nu både på min opslagstavle ved computeren og ude midt på køleskabet :-)



Du kan se mit endelige resultat her :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at du fik printet den ud og hængt op.. jeg håber sådan at du når dine mål :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Jeanette :-) Jeg håber også, at du får opfyldt alle dine ønsker <3 Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise