lørdag den 31. januar 2015

Min ønskeseddel for 2015

I år har jeg været 3-4 uger bagefter med mange ting. Normalt plejer jeg i juledagene at gøre status over det forgangne år samt overveje, hvad jeg gerne vil i det kommende år. Det glippede totalt for mig, og jeg nåede det slet ikke. Egentlig havde jeg opgivet at få det lavet i år, men heldigvis fik den dejlige Jeanette mig på andre tanker. Hjertelig tak for det <3

Jeanette og jeg ville begge lave et wishboard - eller med Jeanettes pragtfulde udtryk; et ønske bræt :-D

Vi blev enige om at skrive det på dansk og udgive det samtidigt, så jeg er SÅ spændt på at se Jeanettes ønsker for 2015. Tag et kig ovre på hendes skønne blog her <3

Januar har været en underlig måned for mig i år, for den har været meget præget af sygdom og et energiniveau under nulpunktet. Som dagene gik, uden jeg fik lavet noget som helst, begyndte jeg at tvivle på, om jeg ville få lavet min ønskeseddel for 2015, men Jeanette og aftalen med hende reddede mig på målstregen. Dog har jeg i år kun lavet det som en liste her på bloggen.

Min ønskeseddel for 2015:


Kærlighed:

  • Elske, nyde, glæde og værdsætte min dejlige søn <3
  • Elske, nyde, glæde og værdsætte mine kære <3
  • Elske, nyde, glæde og værdsætte mig selv <3
  • Elske, nyde, glæde og værdsætte Zen i fulde drag <3
  • Elske, nyde, glæde og værdsætte de dejlige mennesker, der er en del af mit liv <3


Huske:

  • At jeg er heldig, at jeg er kommet så langt psykisk
  • At glæde mig over og værdsætte de små smukke ting i livet
  • At jeg altid har et valg
  • At lytte, virkelig lytte, til mit hjerte, musik og dejlige mennesker
  • At tage en dag af gangen
  • At være til stede i nuet
  • At det er okay at passe godt på mig selv
  • At gøre de ting, som er gode for mig
  • At tage mig tid til de gode ting i livet
  • At drikke god kaffe
  • At give mig selv en sjæledag, når jeg har behov for det
  • At kysse og kramme meget


Jeg vil:

  • Reducere negativitet i mit liv
  • Rydde op og sortere alle mine ting
  • Reducere antallet af mine ting
  • Lave mig et pink tylskørt
  • Tilføre min hverdag mere glimmer
  • Få gang i de kreative sysler igen
  • Reducere spildtid på nettet
  • Blogge oftere
  • Kommentere oftere ved andre bloggere
  • Meditere hver dag
  • Komme ind i en god rytme med at gøre rent
  • Gennemføre rygestop
  • Begrænse mine impulskøb
  • Smile meget
  • Styrke og pleje forholdet til manden i mit liv <3
  • Have mange vidunderlige orgasmer
  • Være den bedste udgave af mig selv <3


Kost:

  • Spise bedre mad
  • Købe flere økologiske varer
  • Oftere selv lave mad
  • Spise flere forskellige slags grøntsager
  • Mindske min indtagelse af sukker
  • Reducere mit madspild
  • Lære at lave mad igen


Hver uge:

  • Have en velværedag
  • Have en sjæledag
  • Dyrke yoga
  • Træne
  • Læse mindst en bog


Nyde livet i fulde drag, for 2015 bliver et pragtfuldt år <3

4 kommentarer:

  1. Du har godt nok også fået noteret mange gode ting og jeg håber sådan at det vil lykkedes for dig og hvis ikke, så har du da i det mindste forsøgt og det er mere end de fleste.. Jeg kan godt mærke at jeg skal passe på med mine forventninger til mig selv her i 2015, men jeg vil stadig gøre et forsøg.. :D

    Jeg sidder og griner af dit pink tylskørt.. det synes jeg du skal starte med, så kan 2015 kun blive vidunderlig.. ha ha..

    Jeg stoppede selv med at ryge for ca 2½ år siden og jeg kan kun sige.. gør det, det er fantastisk når man kommer helt ud på den anden side.. Det begyndte at dampe istedet for og har hele tiden så trappet ned i nikotin. nu har jeg så også været nikotin og damp fri i nogle måneder.. jeg bruger mine ecigaretter hvis jeg skal til fest, men ellers er jeg helt fri.. Jeg føler virkelig at jeg er et andet menneske efter jeg stoppede med røgen.. det er vidunderligt..

    Dejlit at vi kunne lave det her sammen... vi er sgu seje.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak dejlige Jeanette <3

      Ja, vi er seje, og det skal nok lykkes for os at få opfyldt vores ønsker :-)

      Min symaskine er i stykker, så det pink tylskørt bliver ikke lige foreløbig, men jeg VIL lave det i år, for det kan da kun gøre livet sjovere :-D

      At vi forsøger er super sejt :-)

      Jeg er allerede begyndt på nogle af tingene på min liste, så det er jeg godt tilfreds med. Efter at have læst dit ønskebræt, så er jeg kommet til at tænke på flere ting, jeg gerne vil have på min ønskeseddel i år, så jeg skriver lige en tilføjelse senere i dag :-)

      Hav en pragtfuld dag :-) Kram <3

      Slet

  2. Det er jo egentlig en sjov ide, så kan man holde sig fast for de forskellige ting på Ønskeseddel :o)
    God ide.

    Selv har jeg ikke skrevet noget på en Ønskeseddel, men har *et par ting* stående på Ønskesedlen, på *første ~ salen*.

    *pøj ~ pøj* med Ønskesedlen :o)
    Og godt gået iøvrigt.

    Knus her fra.


    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre fra dig igen - jeg var nemlig begyndt at tænke på, om der var sket dig noget siden du var så stille :-)

      Ja, det er en sjov ide og et godt redskab for mig til at være mere fokuseret på de ting, jeg gerne vil have, at mit liv indeholder :-)

      Jeg håber for dig, at dine ønsker for 2015 går i opfyldelse <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise