mandag den 21. maj 2018

Gratitude Journal uge 20 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Kunne stå tidligt op uden at genere nogen.
  2. En god nats søvn betyder så meget for mit velvære.
  3. Høre natradio.
  4. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  5. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  6. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen, som jeg bedst kan lide det.
  7. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  8. Glæde mig til besøg af min far.
  9. Fuglene sang om morgenen.
  10. Se dagen gry.
  11. Langsomme morgentimer.
  12. Fik lavet dagens øvelser mandag.
  13. Vinge dagens øvelser af på træningssedlen.
  14. Tage en morgenlur på sofaen.
  15. Bodylabs proteinshake med jordbær og hvid chokolade smager utrolig godt.
  16. Tale i telefon med min søde far.
  17. Besøg af min far.
  18. Min far havde købt små thairuller for mig.
  19. Min far havde købt grillpølser for mig.
  20. Min far tog mig med ind for at handle.
  21. Spise kage og drikke kaffe sammen med min far.
  22. Vingummier.
  23. Min far stablede sidste halvdel af træet for mig.
  24. Drikke dansk vand sammen med min far.
  25. Høre min far snakke med katten.
  26. Se min far nusse med katten.
  27. Tale med min far om stort og småt.
  28. Iskold sukkerfri cola.
  29. Alenetid med min elskede kat.
  30. Slappe af med Facebook.
  31. Jeanettes Sundt gruppe på Facebook.
  32. Små thairuller med sød chilisauce.
  33. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  34. Louises SundhedsSøndag1.
  35. Marie kom igennem scanningerne.
  36. Skrive mails med min søn.
  37. Høre min kat spinde.
  38. Skrive med Louise om Easis produkter.
  39. Være længe oppe.
  40. Min vaskemaskine.
  41. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  42. Mine to nye krimier blev leveret en dag tidligere end forventet.
  43. Solskin.
  44. Fik lavet dagens øvelser tirsdag.
  45. Neglepindene kom med posten.
  46. Læse krimien Blodmåne af Katrine Engberg.
  47. Goodreads motiverer mig til at læse.
  48. Være foran og halvvejs i min Goodreads challenge.
  49. Saschas like på Goodreads.
  50. Tale i telefon med min elskede søn.
  51. Lyden af min søns stemme.
  52. Kærlige ord til og fra min søn.
  53. Give mig selv manicure.
  54. Neglehærder.
  55. Pink Chanel neglelak.
  56. Min kat puttede på sit tæppe ved siden af computertastaturet, så jeg kunne nusse ham.
  57. Drikke et stort krus kaffe med mælk. 
  58. Fik lavet dagens øvelser onsdag.
  59. Besøg 2 gange på en uge af min far.
  60. Min far slog min græsplæne for mig.
  61. Easis jordbærbar.
  62. Min fars kone blev glad for fødselsdagsgaven fra mig.
  63. Min kat kom for at blive nusset.
  64. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  65. Fik sat i opvaskemaskinen.
  66. Stilhed.
  67. Vågne op til virkeligheden efter et mareridt.
  68. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv.
  69. Kunne hvile mig, da jeg var træt.
  70. Fik lavet dagens øvelser torsdag.
  71. Skrive dagens to do liste.
  72. Høre RelaxDailys musik på youtube.
  73. Meditere.
  74. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  75. Skrive med Louise på hendes SundhedsSøndag1 indlæg.
  76. Louises 10 ting jeg elsker ved træning.
  77. Louise motiverer mig til at træne mere intenst igen.
  78. Vinge gøremål af på min to do liste.
  79. Fik lavet dagens øvelser fredag.
  80. Putte sammen med katten på sofaen.
  81. Luksusbad.
  82. Nybørstet hår.
  83. Sort og pink bluse fra Heidi.
  84. Glimmerstrømper fra Louise.
  85. Mødes med min søn i Bredsten.
  86. Kysse og kramme min søn.
  87. Handle sammen med min søn.
  88. Tale med min søn om stort og småt.
  89. Min kat puttede sig helt tæt ind til mig, da jeg var ked af det.
  90. Flødebolcher fra Tove.
  91. Heidi og Milan fik mig til at grine, da jeg var ked af det.
  92. Min kat sov sammen med mig om natten.
  93. Katten er glad for sit nye tæppe.
  94. Det er let at forny recepter online.
  95. Tage en lur på sofaen sammen med katten.
  96. Besøg af min elskede søn.
  97. Min søn overraskede mig med pizza, cola og film.
  98. Se min søn nusse med katten.
  99. Se The Dark Knight sammen med min søn.
  100. Min fod gør ikke så ondt mere.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at læse, det ikke gør så ondt i foden længere, kære Louise.

    Jeg bliver så glad, når du nævner mig så mange gange på din liste. At de ting jeg sendt til dig stadig spreder glæde hos dig, gør det uvurderligt for mig. Tak for at du stadig siger det på din liste :-)

    Der er næsten ikke noget bedre, end når man modtager en pakke tidligere end forventet. Og når det så er bøger, er det ekstra godt.

    Endnu engang ar du lavet en skøn liste, med en masse dejlige punkter. Det lyder også til at du har hygget dig i sidste uge :-) <3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Hjertelig tak for, at du altid tager dig tid til at kommentere ved mig - det varmer og glæder mig meget <3
    Jeg er også helt vildt glad for, at min fod næsten er helt iorden igen, for jeg følte mig godt nok sølle, da den gjorde så ondt. Det træning kan være farligt, men jeg vil nu ikke undvær3e det :-D
    De ting, du var så sød at sende til mig, gør mig glad og taknemmelig flere gange hver dag, for jeg ser dem hele tiden - tusind tak for dem <3
    Du har ret, for det er virkelig skønt at få leveret en pakke tidligere end forventet :-)
    Ja tak, det var en rigtig god uge, og min søn gav mig den perfekte afslutning på ugen - det vr luksus udover alle grænser <3
    Kram <3

    SvarSlet
  3. Jeg bliver altid så glad når jeg læser dine gratitude journals. Jeg synes altid du finder en masse positive ting frem og den positive energi kan virkelig føles. Så inderlig tak, fordi du laver disse indlæg <3

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marie,
      Hjertelig tak skal du have, det betyder meget for mig <3
      Du ønskes en rigtig god weekend <3
      Kram <3

      Slet
  4. Good post Jual Obat Aborsi. I learn something new Obat aborsi and challenging on Obat Penggugur Kandungan blogs I stumbleupon every day of Aborsi. It will always be exciting to read content from other writers and use a jual cytotec and Jual obat aborsi cytotec little something from their Klinik aborsi You’ve written nice Jual obat aborsi asli post , I am gonna bookmark this Cara Menghindari penipuan penjual obat aborsi Palsu page , thanks for info. I actually appreciate your own pil peluntur janin position and I will be sure to come back here. Jual aborsi his is a really good post. Must admit that you are among the best bloggers I have read of harga cytotec Thanks for posting this informative article of obat aborsi murah . You may havce a lot of obat aborsi, as well aborsi. Thank you for providing Jual obat aborsi information from your Obat Aborsi di Apotik. On of the good Obat penggugur di apotik website in search results obat telat bulan. Well, Thanks a lot of cytotec for such a wonderful post of Penggugur Kandungan, the stuff posted were really obat aborsi 2 bulan interesting and useful. Obat aborsi 3 bulan. - Cara menggugurkan kandungan - Toko jual obat aborsi - cara aborsi aman cepat  -  Obat aborsi  -  Jual obat aborsi  -  jual cytotec cytotec  -  Penggugur kandungan  -  Jual Obat aborsi Cytotec - Cytotec obat aborsi  -  Obat aborsi cytotec  -  Aborsi cepat  -  Aborsi Tuntas  -  Cytotec manjur  -  Obat aborsi janin  -  Jual cytotec

    http://jualaborsi.com  ---   http://jualcytotecaborsi.com  ---  http://obat-aborsi-apotik.com

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise