tirsdag den 1. maj 2018

30 Day Thigh Slimming Challenge

Det gik jo godt med den butt lift challenge, så jeg har fået mod på at deltage i en challenge for lår. Sidste gang var det så godt og motiverende, at vi var flere, der var med, og derfor slog jeg den nye challenge op på Facebook i håb om, at nogle fra min venneliste vil være med. Det var der heldigvis nogle, der gerne ville, og en kendte en, der også gerne ville, så vi er 6, der laver den sammen :-)

Jeg glæder mig meget til det, men jeg vil dog snyde og springe søndagene over, så søndagene bliver hviledage for mig. Jeg synes nemlig, at det er alt for hårdt at træne 30 dage i træk uden hviledage. Jeg håber, det gør, at jeg ikke bliver helt så øm :-)




7 kommentarer:

  1. Ihh du er bare så sej og du gør det helt rigtigt, med at tage nogle hviledage ind imellem. Især hvis det er samme muskelgruppe du træner hver gang. Hvis der veksles mellem muskelgrupperne, kan man sagtens træne hver dag.
    God *arbejdslyst*

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tove,
      Hjertelig tak <3
      Det er samme øvelser hver dag, så jeg skal nok blive glad for en ugentlig hviledag :-)
      Mange tak, du ønskes en rigtig god uge <3
      Kram <3

      Slet
  2. Jeg er SÅ glad for at du har fundet denne challenge, og at du inviterede mig med! :-)
    Jeg glæder mig sådan til at komme igennem de 30 dage.

    Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv, om jeg vil bruge dit trick og holde hviledag om søndagen eller om jeg vil (prøve at) få lavet øvelserne hver dag. Det bliver lidt spændende at finde ud af :-)

    Held og lykke - jeg ved du kommer til at være lige så sej til den her challenge, som til den anden.
    Knus<3

    SvarSlet
  3. Kære Louise,
    Og jeg er SÅ glad for, at du ville være med <3
    Det bedste ved den challenge er at vinge dagens øvelser af på papiret :-D
    Ja, det bliver spændende at se, hvad du vælger :-)
    Tak, men denne gang er jeg ikke ligeså sej, for jeg springer jo over om søndagen - det er jeg nu okay med, hvis bare jeg får lavet øvelserne alle de andre dage :-)
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det med at vinge øvelserne af på papiret, er en rigtig dejlig del af det. Derfor printer jeg også, så jeg kan vinge af på den <3

      Jeg synes du er lige så sej, selvom du springer søndagene over. Jeg er overbevist om, at det er et meget sundt valg. :)<3

      Knus<3

      Slet
    2. Hjertelig tak, for mig er det i hvert fald mest sundt med en ugentlig hviledag, fordi jeg ikke er i god form og min krop har brug for hvile ind i mellem :-)
      Kram <3

      Slet
  4. Good post Jual Obat Aborsi. I learn something new Obat aborsi and challenging on Obat Penggugur Kandungan blogs I stumbleupon every day of Aborsi. It will always be exciting to read content from other writers and use a jual cytotec and Jual obat aborsi cytotec little something from their Klinik aborsi You’ve written nice Jual obat aborsi asli post , I am gonna bookmark this Cara Menghindari penipuan penjual obat aborsi Palsu page , thanks for info. I actually appreciate your own pil peluntur janin position and I will be sure to come back here. Jual aborsi his is a really good post. Must admit that you are among the best bloggers I have read of harga cytotec Thanks for posting this informative article of obat aborsi murah . You may havce a lot of obat aborsi, as well aborsi. Thank you for providing Jual obat aborsi information from your Obat Aborsi di Apotik. On of the good Obat penggugur di apotik website in search results obat telat bulan. Well, Thanks a lot of cytotec for such a wonderful post of Penggugur Kandungan, the stuff posted were really obat aborsi 2 bulan interesting and useful. Obat aborsi 3 bulan. - Cara menggugurkan kandungan - Toko jual obat aborsi - cara aborsi aman cepat  -  Obat aborsi  -  Jual obat aborsi  -  jual cytotec cytotec  -  Penggugur kandungan  -  Jual Obat aborsi Cytotec - Cytotec obat aborsi  -  Obat aborsi cytotec  -  Aborsi cepat  -  Aborsi Tuntas  -  Cytotec manjur  -  Obat aborsi janin  -  Jual cytotec

    http://jualaborsi.com  ---   http://jualcytotecaborsi.com  ---  http://obat-aborsi-apotik.com

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise