mandag den 18. december 2017

Gratitude Journal uge 50 2017

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:
  1. God, rolig og tryg søvn.
  2. Kunne stå meget tidligt op uden at genere nogen.
  3. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  4. Blå Cirkel kaffebønner.
  5. Min elskede kat kom for at blive nusset.
  6. Høre min søde kat spinde.
  7. Høre natradio på P4.
  8. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog mandag morgen, som jeg bedst kan lide det.
  9. GRLs svar på min kommentar til 9. December.
  10. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  11. Tage en formiddagslur sammen med katten inde i sengen.
  12. Tale i telefon med min søde far.
  13. Træne igen.
  14. Dele træningen op i intervaller af 15 minutter, så jeg kan overskue det i mit hoved.
  15. Købe Min notesbog fra Politikens forlag på Saxo.
  16. Saschas svar på min kommentar til Min notesbog.
  17. Mies svar på min kommentar til 1. søndag i advent.
  18. Jeanettes kommentarer til Min træning uge 13.
  19. Mies kommentar til 2. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  20. Jeanettes kommentar til 2. søndag i #BloggerAdvent 2017.
  21. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  22. Smuk snedækket have.
  23. Louises svar på mine kommentarer til Kage i en kop.
  24. Drikke Pukka Womankind te.
  25. Købe pudebetræk med en kat på ebay.
  26. Læse tegneserien Voksenlivet er en myte.
  27. Kartofler og brun sovs.
  28. Slappe af med at kigge på Facebook,
  29. Skrive med Maj på Facebook.
  30. Gå tidligt i seng.
  31. Min dejlige kat sov sammen med mig hele natten.
  32. Selv at kunne dosere medicin.
  33. Min elskede søn ringede.
  34. Tale i telefon med min søde søn.
  35. Lyden af min søns stemme.
  36. Lyden af min søns latter.
  37. Lytte til min psyke og bestille en ekstra tid til vægtkontrol inden jul.
  38. Det er nemt at bestille en tid online.
  39. Hurtigt svar fra lægehuset.
  40. Hello Kitty plasteret lindrede mit brandsår.
  41. Mit cover, høretelefoner og tilbehør til tabletten kom.
  42. Købe 2 forskellige pudebetræk med en kat og bøger.
  43. Købe et hvidt pudebetræk på ebay.
  44. Købe 2 symærker med en kat på ebay.
  45. Viljestyrke nok til at takke nej til Majs lækre småkager.
  46. Min far ringede for at fortælle, at han var kommet godt hjem.
  47. Min far havde haft en god tur til København.
  48. Martin tog kontakt til mig på Facebook - vi mødtes for en del år siden.
  49. Skrive med Martin på Facebook.
  50. Kunne gå ud med skraldespanden trods angstanfald.
  51. Pakke gaver ind til pakkeleg for min far.
  52. Skrive sms'er med min søn.
  53. Skrive mails med Michael.
  54. Bogen I lige linje fra Anna Grue kom med posten.
  55. Være venner med Louise på Goodreads.
  56. Ild i brændeovnen.
  57. Min dejlige kat puttede på sit tæppe ved siden af tastaturet til computeren.
  58. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  59. Toves kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  60. Min notesbog fra Politikens forlag kom.
  61. Købe Fuck pudebetræk på ebay.
  62. Købe pudebetræk med killing på ebay.
  63. Chatte med Lækkerhapsen og andre søde mennesker.
  64. Louises søde kommentar til Min træning uge 14.
  65. Der gik ikke ild i vasketøjet, da vaskemaskinen brændte sammen.
  66. Generne i halsen og lungerne fra den giftige røg forsvandt i løbet af natten.
  67. Luksusbad.
  68. Nybørstet hår.
  69. Besøg af min far.
  70. Fik hentet pakke med et par julegaver i Jelling.
  71. 3 dage sammen med min elskede søn.
  72. Handle sammen med min søn og min far.
  73. Min far lånte mig penge til en ny vaskemaskine.
  74. Min far og søn hjalp mig med at vælge en ny vaskemaskine ved den lokale elektriker.
  75. Kysse og kramme min søn.
  76. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  77. Min søn lavede lækker mad til alle måltider, mens han var her i 3 dage.
  78. Tale med min søn om stort og småt.
  79. Grine sammen med min søn.
  80. Se min søn nusse med katten i flere timer.
  81. Ny lyserød dørmåtte, hvor der står Princess home på.
  82. Bliver glad hver gang, jeg ser dørmåtten ved fordøren.
  83. Min søn gennemførte et svært level i sit spil.
  84. Lækkerhapsens kommentarer til min Ønskeseddel.
  85. Lækkerhapsens kommentarer til Min træning.
  86. Lækkerhapsen tænkte på mig, da han så en fin lyserød tshirt med Hello Kitty på.
  87. Pakke julegaver til min søn ind.
  88. Skrive julekort til min elskede søn.
  89. Min søn havde sovet rigtig godt.
  90. 3. adventsgave fra Mie.
  91. Min søn hjalp mig med at gøre rent.
  92. Min kat puttede sammen med mig, mens jeg havde mavepine.
  93. Se en video sammen med min søn.
  94. Tale i telefon med Karsten.
  95. Karsten vil give mig lyserøde glimmeræsker i julegave.

4 kommentarer:

  1. Kære Louise,

    Sikken en dejlig liste. Det lyder bestemt som om du har haft en rigtig skøn uge, omgivet af nogle af de vigtigste personer for dig. Det er så skønt at læse :-) <3

    Tak for at du nævner mig - jeg er virkelig glad for, at være en del af din liste :-)

    Jeg håber, at denne her uge bliver mindst lige så skøn.

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Ja, det var skønt med besøg af min søn og min far - det er luksus at være omgivet af sine kære <3
    Selv tak, du betyder så meget for mig, så naturligvis er du med på listerne <3
    Hjertelig tak og i lige måde <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise,

      Jeg kunne ikke være mere enig. I weekenden holdte kæresten fødselsdag, så der var lejligheden fyldt med de nærmeste hele lørdag. Det er så skønt.

      Og i dag har jeg brugt det første af eftermiddagen med en rigtig god veninde, og resten af min eftermiddag og det meste af min aften, hjemme hos min mor. Det er bare altid godt<3

      Knus<3

      Slet
    2. Godmorgen Louise,
      Sikke en dejlig start på den nye uge, du så fik - jeg håber, resten af din uge bliver ligeså god <3 Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise