mandag den 18. december 2017

3. søndag i #BloggerAdvent 2017

Nu blev det 3. søndag i advent, og dermed også tid til at åbne den 3. gave fra Mie i #BloggerAdvent. Mie har virkelig ramt plet med de andre gaver, og det gør hun sandelig også med denne gave, for jeg elsker den <3


Se lige den fine, fine lyserøde glimmernotesbog - den er fuldstændig fantastisk. Jeg elsker lyserød og glimmer, så den er helt perfekt til mig. Den har fået plads ved siden af bentræneren istedet for den grimme blok, jeg plejer at notere på (jeg er nødt til at notere, hvor mange gange jeg træner, for ellers glemmer jeg det). Nu ligger den skønne notesbog der og gør mig så glad, hver gang jeg ser den. Hjertelig tak Mie <3

Duftlysene dufter skønt af vanilie, og de minder mig om jul. Der var også en pakke med to læbepomader med, og de kommer perfekt, for jeg er storforbruger af læbepomade, og jeg har lige brugt det sidste af den, jeg plejer at have ved computeren. Nu har jeg i stedet en fin lyserød der, og den anden er i min lille skål på sofabordet. Dejligt med lyserøde ting <3

Det var også dejligt med skønhedscremen, og de små lækre chokolader og Latten har jeg allerede spist og drukket. Og julesukkerstokken ligger fint i en skål og pynter <3

Hjertelig tak til Mie for alle de perfekte gaver, og hjertelig tak til Jeanette for at arrangere #BloggerAdvent igen i år <3

I år er jeg nisse for Louise, og du kan se hendes skønne blog her <3

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er jeg virkelig også Sascha - den er SÅ skøn <3

      Slet
  2. Sikke nogle fine ting du igen har fået :-)
    Dejligt du har en nisse, det også har ramt plet.

    Knus<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Louise, jeg er virkelig heldig med, at min nisse giver mig så fine lyserøde ting <3 Kram <3

      Slet
  3. Årh hvor er du sød! Jeg er så glad for at du kan lide denne gave også.
    Jeg købte selv den der glimmernotesbog til mig selv i november måned, og den elsker jeg selv (jeg elsker også lyserød).
    Så da du også kunne lide lyserød, så tænkte jeg at jeg lige måtte købe en notesbog mere :D <3

    Jeg glæder mig til at se hvad du synes om den sidste gave, som du skal åbne næste søndag :) <3

    PS. Hvis Jeanette skulle se denne kommentar, så takker jeg også lige for at hun har holdt en hyggelig #BloggerAdvent igen i år. Ses igen næste år <3

    Stort julekram fra Mie, Mizzepii.dk :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mie, jeg ELSKER denne gave ligesom de andre - hjertelig tak for dem <3
      Jeg er glad for, du købte en notesbog mere, for jeg er så vild med den <3
      Jeg er sikker på, at jeg også bliver glad for den sidste gave <3 Julekram til dig <3

      Slet
  4. Wow en lækker gave og den er jo helt perfekt til dig.. <3
    Håber du har haft en god weekend og får en lækker start på den nye uge..

    Rigtig Glædelig Jul.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den passer perfekt til mig <3
      Tak og i lige måde, min weekend var god, for min søn var her <3 Denne uge bliver travl, men det er med gode ting, så det skal nok gå <3
      Også rigtig glædelig jul til dig og dine kære <3 Kram <3

      Slet
  5. Det var dog nogle helt vildt fantastiske ting du har fået <3
    Håber 4. søndag i advent/juleaften kommer til at bringe dig megen lykke. Glædelig jul <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise