onsdag den 28. november 2012

Mine dage går med kys


“Kiss your life.

Accept it, just as it is.

Today.

Now.

So that those moments of happiness

you're waiting for

don't pass you by.”

Ukendt

Mine dage går med kys. Jeg kysser livet, og jeg har sådan en dejlig indre ro, som jeg nyder i fulde drag. November måned har jeg levet langsomt, tågen og disen passer perfekt til min sindsstemning, for jeg går med små forsigtige skridt og nyder turen på mit livs landevej.

Mine dage går med kys. Jeg kysser mine kære både fysisk og mentalt, og jeg er tro mod mit hjerte. Jeg får fortalt mennesker i mit liv, når jeg er bange, og det viser sig gang på gang, at det dermed bliver lettere for mig at være i og endda overvinde min angst, fordi jeg deler den med de mennesker, jeg har kær. Det mest fantastiske er, at mine kære er glade for min åbenhed, og de kan sagtens tackle mine følelser. De giver udtryk for, det er en lettelse for dem, at vi taler åbent om, hvordan vi kan få tingene til at lykkes - at vi taler om, hvad de kan sige og gøre for at hjælpe mig. Hjertemod og åbenhed er vidunderligt at praktisere :-)

Mine dage går med kys. Jeg kysser Blaze, og jeg hygger mig meget med Blaze. Jeg forstår slet ikke, at Blaze kun har boet her i godt 3 uger, for han er så stor del af mig liv nu - hans leg fylder mine dage med smil og latter, og hans kærlige nusseri, når vi hviler os og sover, gør mig varm om hjertet.

Mine dage går med kys. Jeg skriver og modtager dejlige ordkys fra skønne kvinder i blogland, og ordene bringer mig glæde og varme. Jeg nyder virkelig følelsen af, at jeg kan bringe dejlige mennesker glæde, og jeg bliver selv så rørt over de søde ord, jeg modtager.

Mine dage går med kys. Jeg kysser mig selv mentalt, og jeg er god ved mig selv. Jeg behandler mig selv pænt, og jeg forkæler mig selv med masser af god musik. Jeg nyder både hverdagen og weekenderne, og jeg hygger mig meget med at nusse om mig selv med kropspleje og stille stunder med livskloge ord.

Mine dage går med kys. Jeg kysser livet, og jeg er lykkelig.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et rørende og smukt indlæg Louise, dejligt! Jeg elsker specielt det, du skriver om at dele din sårbarhed med dine nærmeste og hvordan, at det hjælper dig samtidig med, at det gør dem godt at snakke åbent og ærligt sammen. Kun med lys kan mørket fordrives og ved at du finder modet til at dele af dig, så tænder du lys i mørket - ikke bare hos dig selv men også hos andre. For når du tør indrømme og stå ved din frygt, så giver du samtidig andre lov til at gøre det samme og det er da en kærlighedserklæring og et frium, der vil noget:-)

    Kærlige hilsner, Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Malene, mange tak skal du have for den smukke kompliment. Jeg er enig med dig i, at det er en kærlighedserklæring og et frirum, og gæt engang, hvem der i tidens løb har lært mig, at det er helt okay at stå ved sig selv og sin frygt - at vise hjertemod? :-)

      Kærlige hilsner fra
      Louise

      Slet
  2. Så godt skrevet.

    Du og dine kære ønskes en god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og i lige måde Tove. Håber, du nyder dine kære og sneens stille dalen :-)

      Slet
  3. Tak, det var sødt af dig at minde mig om det :-)

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise