søndag den 11. november 2012

3 gode ting - uge 45 2012

En dejlig livsklog mand har sat mig igang med hver dag at skrive 3 ting, som jeg har glædet mig over. Dette er listen over de ting for den forgange uge :-)

Mandag:
  1. Blaze flyttede hjem til mig.
  2. Min far og hans kone besøgte mig.
  3. En dejlig mand lærte mig, at jeg kan lide hvid Castello og hvid Klosterkrone oste.

Tirsdag:
  1. Blaze kom for første gang selv hen til mig og ville nusses.
  2. Jeg talte i telefon med min dejlige søn.
  3. Jeg spiste med stor nydelse de for mig nye oste.

Onsdag:
  1. Obama vandt det amerikanske præsidentvalg.
  2. Blaze legede helt vildt meget med sit nye legetøj.
  3. Min skønne søn og jeg skrev sms'er.

Torsdag:
  1. Blaze kom og lagde sig hos mig, da jeg skulle sove.
  2. Jeg talte i telefon med min far.
  3. Jeg talte i telefon med verdens bedste ven.

Fredag:
  1. Jeg talte i telefon med min søde søn.
  2. Jeg udviste mod og fortalte en dejlig mand, at jeg gerne vil ham.
  3. Blaze er faldet godt til og føler sig hjemme her.

Lørdag:
  1. Min pragtfulde søn og jeg mødtes og handlede sammen.
  2. Min vidunderlige søn tog med mig hjem og mødte Blaze for første gang med stor succes.
  3. Min hjælpsomme søn samlede kradsebræt og legeskinne til Blaze, og de legede meget sammen.

Søndag:
  1. Jeg har haft sådan en dejlig fredfyldt dag med stille stunder, hvor jeg kunne mærke lykken.
  2. Jeg har haft sådan en dejlig ro i hovedet i dag.
  3. Jeg sad  med cremeindsmurte fødder og hænder, mens jeg lyttede til Johnny Madsen på cd-afspilleren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise