lørdag den 25. august 2012

At lave ingenting

"Don´t underestimate the value of doing nothing,
of just going along,
listening to all the things you can´t hear,
and not bothering."
Peter Plys

Fredag var en af de dage, hvor jeg var træt. Glad, men træt. Derfor gav jeg mig selv en dag, hvor jeg ikke lavede andet end at hvile mig og hygge mig ved computeren. Jeg er efterhånden kommet så langt i min personlige udvikling, at jeg som regel ikke længere har dårlig samvittighed over, at der er nogle dage, hvor jeg er så træt, at jeg ikke orker at lave andet end at slappe af. Det er skønt, at jeg nu accepterer, at det er sådan, mit liv ser ud, og jeg derfor ligeså godt kan nyde det og være taknemmelig over, at jeg har muligheden for at give mig selv den fornødne ro og hvile. Det er en luksus :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise