mandag den 13. august 2018

Gratitude Journal uge 32 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  2. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  3. Høre natradio.
  4. Morgenritual med at nusse med katten.
  5. Min bordventilator ved computeren.
  6. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  7. Høre radioavis.
  8. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog mandag morgen.
  9. Tage en morgenlur på sofaen.
  10. Vågne op til virkeligheden efter et mareridt.
  11. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  12. Kigge opdateringer på Facebook.
  13. Skrive med Milan på Facebook.
  14. Skrive med Peter S. på Facebook.
  15. Tale i telefon med min søde far.
  16. Min opvaskemaskine.
  17. Fik sat i opvaskemaskinen.
  18. Kunne gå ud med affald trods angstanfald.
  19. Louises SimsSøndag 49.
  20. Tale i telefon med Peter.
  21. Selv at kunne dosere medicin.
  22. Iskaffe.
  23. Vågne op til virkeligheden efter en forvirrende drøm.
  24. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  25. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv.
  26. Høre min kat spinde.
  27. Nyvasket køkkengulv.
  28. Facebook.
  29. Skrive med Milan på Facebook.
  30. Vaske mit ansigt med iskoldt vand.
  31. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  32. Duften af den lyserøde roseparfume.
  33. Sort bluse med mønster, som jeg fik af Heidi. 
  34. Sætte mit hår op i en knold, så der kommer luft til nakken.
  35. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  36. Min far hentede medicin på apoteket for mig.
  37. Min far havde købt små thairuller for mig.
  38. Besøg af min far.
  39. Min far havde hævet kontanter for mig.
  40. Min far havde købt et gavekort til Matas for mig.
  41. Handle sammen med min far.
  42. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  43. Tale med min far om stort og småt.
  44. Høre min far snakke med katten.
  45. Iskold sportssodavand.
  46. Min dejlige søn sendte mig link til en sang.
  47. Skrive mails med min elskede søn.
  48. Spise is.
  49. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  50. Louises Glimmer på kaminhylden 48.
  51. Louise bliver ved med at tabe sig. Det er SÅ flot klaret <3
  52. Små thairuller med sød chilisauce.
  53. Se katten nyde at ligge i sin kasse i solen.
  54. Smøre mit eksem med en god salve.
  55. Gå meget tidligt i seng.
  56. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  57. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  58. Alenetid med min dejlige kat.
  59. Glæde mig til at se min elskede søn.
  60. Louise er altid sød til at kommentere ved mig.
  61. Fik blogget Min sundhed 5.
  62. Louises svar på mine kommentarer til Glimmer på kaminhylden 48.
  63. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  64. Modtage hjælp af Lone.
  65. Kram fra Lone.
  66. Have tid til at hvile mig midt på dagen, hvor det er varmest.
  67. Krimihjertes anmeldelse af Pyromanen af Inger Wolf.
  68. Skrive sms med min elskede søn.
  69. Min søde søn handlede for mig.
  70. Tilbud på pølsehorn.
  71. Besøg af min elskede søn.
  72. Kysse og kramme min søn.
  73. Se min søn nusse med katten.
  74. Det er nemt at overføre penge via mobilepay.
  75. Nusse med min søde kat.
  76. Lune pølsehorn med ketchup.
  77. Iskold rød sukkerfri sodavand.
  78. Købe forskellige ting, jeg mangler, og lidt guf ved Ren Velvære.
  79. Slappe af sammen med min kat.
  80. Tage en eftermiddagslur sammen med katten.
  81. Skrive med Tove på Facebook.
  82. Hvile mig, da jeg var træt.
  83. Købe salat, løg og kartofler af naboen.
  84. Købe frosne jordbær af naboen.
  85. Handle ved Med24.
  86. Tage en morgenlur sammen med katten.
  87. Sove længe.
  88. Min vaskemaskine.
  89. Iskold danskvand.
  90. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  91. Hurtig levering fra Med24.
  92. Sukkerfri skumfiduser.
  93. Easis mørk chokolade med mint og knas.
  94. Louises kommentar til Min sundhed 5.
  95. Tale i telefon med min elskede søn.
  96. Kærlige ord til og fra min søn.
  97. Luksusbad.
  98. Nybørstet hår.
  99. Min brede hårbøjle holder mit lange hår væk fra ansigtet. 
  100. Min søn og hans far kom forbi efter gaven til min fars kone.
  101. Karsten kiggede forbi.
  102. Kram fra Karsten.
  103. Min fars kone blev glad for gaven.
  104. Min søde fars omsorg for mig.
  105. Regn hele dagen.
  106. Det er lige tilpas med varme.
  107. Vild med krimis indlæg om De ustraffede.
  108. Biksemad.
  109. Min kat sov sammen med mig hele natten.
  110. Min kats pels er så dejlig blød.

4 kommentarer:

  1. Så dejlig en liste, du endnu en gang har formået at samle sammen til.
    Du imponerer mig hver eneste uge! Du er virkelig sej til de har lister <3

    Tak for at dele dem. Det er virkelig en stor inspiration for mig<3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Hjertelig tak, jeg er så glad for din kommentar. Nogle gange tænker jeg, at mine lister består af de samme ting uge efter uge, men så kommer jeg i tanke om, at det ikke gør noget, for jeg er glad og taknemmelig for tingene hver eneste uge <3
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise
      Det gør absolut ingenting, at der er nogle ting der er gengangere fra uge til uge. Det betyder bare at du finder glæder i de samme ting, og det i sig selv er en kæmpe gave <3
      Knus <3

      Slet
    2. Kære Louise,
      Du har ret i, at det er en stor gave at blive taknemmelig for de samme ting uge efter uge <3
      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise