mandag den 6. august 2018

Gratitude Journal uge 31 2018

I denne uge har jeg været inderlig taknemmelig og glad for:

  1. Kunne stå op midt om natten uden at genere nogen.
  2. Blå Cirkel kaffebønner er min favorit.
  3. Dagens første krus kaffe med mælk smager ekstra godt.
  4. Nusse med min søde kat.
  5. Min bordventilator ved computeren.
  6. Høre natradio.
  7. Fik blogget sidste uges taknemmelighedsdagbog tidligt mandag morgen, som jeg bedst kan lide det.
  8. Det fine stearinlys fra Louise pynter så fint ved min pc.
  9. Tage en morgenlur sammen med katten.
  10. Slappe af sammen med min kat.
  11. Kigge opdateringer på Facebook.
  12. Skrive med Peter S. på Facebook.
  13. Peter S. sendte penge til masser af bland selv slik på mobilepay.
  14. Tortillas med salsa og grøntsager.
  15. Iskold Pepsi Max Lime.
  16. Hvile mig på sofaen sammen med katten.
  17. Katten lagde sig ovenpå mig.
  18. Kunne gå ud med affald uden at få angstanfald.
  19. Tale i telefon med Peter.
  20. Havregryn med minimælk.
  21. Modtage hjælp af Lone.
  22. Kram fra Lone.
  23. Skrive mails med Hans.
  24. Tale i telefon med min søde far.
  25. Min fars omsorg for mig her i varmen.
  26. Finde kjoler i mit klædeskab, som jeg kan passe igen.
  27. Køligt bad.
  28. Selv at kunne dosere medicin.
  29. Drømme en god drøm om natten.
  30. Søvn uden mareridt er SÅ godt.
  31. Sove længe.
  32. Have tid til at komme stille og roligt til mig selv.
  33. Vaske mit ansigt med iskoldt vand.
  34. Pink vaskeklude fra Tove er utrolig gode og mine favoritvaskeklude.
  35. Facebook.
  36. Balancebolden er god for min ryg og hofte.
  37. Se katten nyde at ligge i sin kasse i solen.
  38. Modtage hjælp af Louise G.
  39. Louise G's lille dreng er sød.
  40. Se Louise G og hendes søn nusse med katten.
  41. Iskold Pepsi Max.
  42. Saltede nødder.
  43. Katten kom og puttede sig ind til mig, mens jeg græd.
  44. Kunne græde, da jeg havde behov for det.
  45. Tage en eftermiddagslur sammen med katten.
  46. Min vaskemaskine.
  47. Tale med naboen.
  48. Min elskede søn ringede.
  49. Tale i telefon med min søn.
  50. Lyden af min søns stemme.
  51. Kærlige ord til og fra min søn.
  52. Netbank virkede endelig.
  53. Fik hængt vasketøj op udenfor.
  54. Min opvaskemaskine.
  55. Fik sat i opvaskemaskinen.
  56. Læse blogs.
  57. Drikke et stort krus kaffe med mælk.
  58. Katten ligger på sit tæppe ved siden af tastaturet, så jeg kan nusse den.
  59. Skrive med Heidi på Facebook.
  60. Vågne op til virkeligheden efter et mareridt.
  61. Jeg vågner om morgenen - det er ikke alle forundt. Tak Louise for reminderen <3
  62. Morgenritual med at nusse med katten.
  63. Høre min kat spinde.
  64. Citatet på stofnettet fra Louise gør mig glad flere gange dagligt.
  65. Drikke iskoldt vand.
  66. Høre morgenradio.
  67. Sætte mit hår op i en knold, så der kommer luft til nakken.
  68. Duften af den lyserøde roseparfume.
  69. Sort bluse med mønster, som jeg fik af Heidi.
  70. Besøg af min far.
  71. Min far havde hævet kontanter for mig.
  72. Handle sammen med min far.
  73. Fik sendt brev til Peter.
  74. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  75. Spise bland selv slik med min far.
  76. Tale med min far om stort og småt.
  77. Høre min far snakke med katten.
  78. Min far hjalp mig med at trække køleskabet ud.
  79. Min far ordnede noget i haven for mig.
  80. Gøre rent bagved køleskabet.
  81. Min far hjalp mig med at sætte køleskabet på plads igen.
  82. Drikke sodavand sammen med min far.
  83. Iskold sportssodavand.
  84. Bestille tid til samtale med sygeplejersken.
  85. Spise is.
  86. Tage min bh af.
  87. Skrive med Milan på Facebook.
  88. Hvile mig, da jeg var træt.
  89. Holde hyggedag resten af dagen.
  90. Skrive med Tommy på Facebook.
  91. Othellolagkage.
  92. Fik gjort rent på computerbordet.
  93. Det er ikke tropenat.
  94. Holde en hyggedag om torsdagen.
  95. Sove sammen med katten det meste af formiddagen.
  96. Iskold rød sodavand.
  97. Fik gjort støvsugeren ren.
  98. Fik tømt opvaskemaskinen.
  99. Have tid til at tulle rundt.
  100. Have tid til at hvile mig, da jeg var meget træt og udmattet.
  101. Krimihjertes anmeldelse af Black Notice af Lotte Petri.
  102. Købe salat, løg og kartofler af naboen to gange på en uge.
  103. En god nats søvn. Det betyder så meget for mit velvære.
  104. Fik kogt kartofler.
  105. Iskold danskvand.
  106. Kunne hvile mig, da jeg var træt.
  107. Vågne op til virkeligheden efter en forvirrende drøm.
  108. Brasede kartofler.
  109. Kigge ugens tilbudsaviser.
  110. Min far købte et gavekort i Matas for mig.
  111. Louises kommentarer til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  112. Louises kommentarer til Blodengel af Lotte Petri.
  113. Louises kommentarer til forrige uges taknemmelighedsdagbog.
  114. Louise har fundet en god serie på Netflix.
  115. Louises Glimmer på kaminhylden 47.
  116. Louise havde en god ferie med sin familie.
  117. Louise har købt trusser til sit bryllup.
  118. Louises SimsSøndag 48.
  119. Louise har skrevet et godt forklarende indlæg om Saunders slægten.
  120. Min dejlige søn sendte mig link til en sang.
  121. Skrive mails med min elskede søn.
  122. Saschas I den seneste tid 6.
  123. Sascha har fået en rigtig flot frisure.
  124. Marie har købt Penguin Modern Box Set.
  125. Jeanette har lavet brombær og blomme marmelade.
  126. Jeanette har haft en meget aktiv dag.
  127. Besøg af Tommy.
  128. Tommy havde handlet et par småting for mig.
  129. Iskold Faxe Kondi Booster Free.
  130. Få fyldt køleskabet med sodavand.
  131. Tale med Tommy om stort og småt.
  132. Isvafler med vanilieis og chokoladeis.
  133. Købe sukkerfri kransekage af naboen.
  134. Kransekagen smager så godt.
  135. Iskold coca cola zero.
  136. Se Skide Homo på dr.dk. Tak for tippet Louise <3
  137. Se alle 5 afsnit i streg.
  138. Skide Homo er virkelig en god og rørende serie.
  139. Drikke en iskold pærecider.
  140. Luksusbad.
  141. Min natkjole med Peter Plys og Æseldyret.
  142. Nybørstet hår.
  143. Min brede hårbøjle holder mit lange hår væk fra ansigtet.
  144. Pasta med kødsauce.
  145. Regn.
  146. Hvile mig på sofaen foran en tændt blæser.
  147. Gå meget tidligt i seng.
  148. Blogsbergs ugentlige Minimalisme indlæg.
  149. Venners opdateringer på Goodreads.
  150. Begynde på Den 5. plage af Lotte Petri.

6 kommentarer:

  1. Sikke en lang liste, med en masse skønne punkter<3

    Som altid, bliver jeg rørt over alle de gange du nævner mig. Det gør mig oprigtigt glad, og får mig altid til at smile. Jeg er glad for, at du har været glad for at se Jævla Homo. Det er nemlig en rigtig god serie. <3
    Og jeg kan heller ikke lade være med at smile, når jeg ser du nævner Pepsi Max Lime og Booster Free - jeg er efterhånden begyndt at sende dig en tanke, hver gang jeg nyder en af de to ting <3

    At sætte sit hår op i en knold, er så undervurderet. Det er simpelthen så fantastis en følelse! Fordi det virkelig er rart at få luft til nakken i denne her varme! <3

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise,
    Sådan har jeg det, når du nævner mig på dine lister <3
    Ja, det er virkelig en god serie, og jeg er så glad for, at jeg fik den set <3
    Mange tak. Jeg sender dig også altid en kærlig tanke, når jeg drikker en af de ting <3 I dag var jeg noget utilfreds med min lokale Brugs, for de havde ikke Faxe Kondi Booster Free hjemme. Jeg håber, de har fået dem hjem, næste gang jeg kommer derind :-)
    Ja, det er nemlig SÅ godt at få luft til nakken i denne hede <3
    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Louise

      Jeg kan godt forstå du var utilfreds. Det er bestemt ikke sjovt at det ikke er hjemme, når man har sat sig for at købe det. Jeg kender bestemt godt følelsen, for det er som regel den der mangler først <3
      Jeg håber de snart får den hjem, så du kan få købt ind af dem :-)

      Det er så skønt. Jeg kan godt finde på, at ligge en kold klud i nakken, fordi det virkelig også er godt! <3

      Knus<3

      Slet
    2. Kære Louise,
      Ja, det var træls, de havde udsolgt af den, for nu havde jeg lige glædet mig til den :-)
      Tak for tippet med en kold klud i nakken, det vil jeg prøve. Jeg gør ofte det, at jeg holder håndleddene ind under iskoldt vand, og det hjælper lidt, synes jeg, så en kold klud må også hjælpe <3
      Kram <3

      Slet
    3. Kære Louise,
      Så er det ekstra surt. Jeg tog en runde hos vores lokale købmand i går, selvom jeg ikke havde forventet at finde Booster Free på hylden, da jeg aldrig har set den der før. Men den var der - jeg blev simpelthen så glad. OG der var tilbud. Det var i sandhed en god dag :-)
      Jeg har aldrig gjort det med håndleddene under iskoldt vand, men det vil jeg prøve. For jeg har ind i mellem fødderne i iskoldt fodbad, eller tager en iskold skyller lige inden jeg går i seng - hvis ikke jeg bruger en kold klud :D <3
      Knus<3

      Slet
    4. Kære Louise,
      Det er vel nok en god købmand, du har. Både Easis varer og Booster Free - det er luksus - nyd det <3
      At holde håndleddene under iskoldy vand er en nem og hurtig måde at blive afkølet på, og jeg gør det flere gange om dagen i den her varme. Jeg håber, det virker for dig også <3
      Kram <3

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise