tirsdag den 22. august 2017

Gratitude Journal uge 33 2017

I denne uge har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Solskin.
  2. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  3. Danskvand med tranebær.
  4. Duften af den pink DKNY parfume.
  5. Kunne gå ud med affald uden at få angstanfald.
  6. Iben havde haft en god festival.
  7. Besøg af min søde far.
  8. Min far var glad for sin nye telefon.
  9. Min far tog mig med ind at handle stort ind.
  10. Forære mig selv en ny termokande.
  11. Min far bar alle de tunge ting for mig.
  12. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  13. Sludre med min far om stort og småt.
  14. Skrive en sms for min far.
  15. Se min far lege med min kat.
  16. Bridge blanding.
  17. Drikkecultura med jordbær.
  18. Iskold cola light.
  19. Guldbarre heksehyl.
  20. Toves 13 års jubilæum.
  21. Min nye termokande er meget bedre end den gamle.
  22. Min nye pung med katte på kom med posten.
  23. Baby Lips Dr Rescue læbepomade.
  24. Diana skal være farmor igen.
  25. Toast.
  26. Pakken fra Kaffekapslen kom.
  27. KitKat chokolade.
  28. Katten kom og puttede med mig, mens jeg havde hovedpine.
  29. Cappucino.
  30. Peanuts cookies.
  31. Bowie trives med at være indekat.
  32. Min elskede søn ringede til mig.
  33. Tale med min søn.
  34. Lyden af min søns stemme.
  35. De daglige gåture gør min søn godt og glad.
  36. Kærlige ord til og fra min søn.
  37. Kærligheden mellem min søn og jeg.
  38. Bowie hyggede sig i en papkasse.
  39. Høre P4 Play.
  40. Høre Madsen på P4.
  41. Katten slikkede solskin i køkkenvinduet.
  42. Brasede kartofler.
  43. Kunne tømme postkasse uden at få angstanfald.
  44. Tale i telefon med min far.
  45. Min far havde haft en rigtig god tur til Sjælland.
  46. Give mig selv en sjæledag.
  47. Opdatere mine Bogønsker med købte bøger.
  48. Brusebad.
  49. Nybørstet hår.
  50. Duften af Lacoste parfumen.
  51. Louises kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  52. Katten puttede sammen med mig, mens jeg havde et voldsomt angstanfald.
  53. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle ind til weekenden.
  54. Det holdt tørvejr mens jeg var hjemmefra.
  55. Putte på sofaen sammen med katten.
Min nye pung med katte på <3

2 kommentarer:

  1. Jeg kan se du har glædet dig og været taknemlig på andres vegne igen - det gør mig endnu engang rigtig glad. Du er simpelthen så sej! :)
    Og jeg kan godt forstå du er taknemlig for Guldbarre med heksehyl - det er virkelig god chokolade :D

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Kære Louise, ja, der skete gode ting for mine kære i forrige uge <3 Mange tak, din kommentar betyder mere, end jeg kan beskrive <3
    Guldbarre med heksehyl smager så godt - jeg får helt lyst til det nu :-D
    Håber, din weekend er god :-) Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise