mandag den 14. august 2017

Gratitude Journal uge 32 2017

I denne uge har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Luksusbad.
  2. Nybørstet hår.
  3. Duften af den pink DKNY parfume.
  4. Cappucino.
  5. Caffe Caramel.
  6. Besøg af min søde far.
  7. Min far havde hentet medicin for mig på apoteket.
  8. Min far tog mig med ind for at handle.
  9. Drikke kaffe og spise kage sammen med min far.
  10. Blå Cirkel kaffebønner.
  11. Sludre med min far om stort og småt.
  12. Min far slog græsplænen for mig.
  13. Drikke sodavand sammen med min far.
  14. Putte med min kat på sofaen.
  15. Søde kommentarer på Facebook.
  16. Give mig selv manicure.
  17. Solskin.
  18. Gåtur ved Vejle Fjord.
  19. Iskold sukkerfri cola.
  20. Tale i telefon med min elskede søn.
  21. Lyden af min søns stemme.
  22. Kærlige ord til og fra min søn.
  23. Lyden af min søn, der griner.
  24. Hjemmelavet pizzaburger.
  25. Sove sammen med min kat.
  26. Nusse med min kat, når jeg har det dårligt.
  27. Tale i telefon med min far.
  28. Min far fik sin nye mobiltelefon.
  29. Helles daglige blogindlæg.
  30. Høre P4.
  31. Selv at kunne dosere medicin.
  32. Min blæser.
  33. Købte en pung med katte via en gruppe på Facebook.
  34. Tale i telefon med Peter.
  35. Iskoldt sportssaftevand.
  36. Cheeseburger fra den lokale Kinagrill.
  37. Min kat kom op til computeren for at blive nusset.
  38. Skrive med Nadia på Messenger.
  39. Fotos af Nadia.
  40. Varm kakao med flødeskum.
  41. Købte en adventskalendergave til Maj.
  42. Udelukkende resters Varm kartoffelsalat.
  43. Slappe af sammen med katten.
  44. Danskvand med citrus.
  45. Min opvaskemaskine.
  46. Min vaskemaskine.
  47. Danskvand med tranebær.
  48. Toves kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  49. Købe grøntsager af naboen.
  50. Sludre med naboen.

4 kommentarer:

  1. Rigtig dejlig liste. Det er specielt dejligt at læse, du også er taknemlig på andres vegne (det med din fars nye telefon). Det er stort og et bevis på, at du er en god person, at glæde sig på andres vegne.
    Håber du får en god uge :)

    Knus<3

    SvarSlet
  2. Kære Louise, du skal have hjertelig tak for din dejlige kommentar <3 Den var meget tankevækkende for mig, fordi det gik op for mig, at jeg faktisk ikke er særlig god til at give udtryk for den glæde og taknemmelighed, som jeg ofte føler, når der sker noget godt for mennesker, jeg holder af. Jeg har tænkt en del over det, og jeg har bestemt mig for, at jeg vil øve mig i at give udtryk for den taknemmelighed.

    Tak, jeg håber, du havde en god uge <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft en god uge, og det håber jeg også du havde, selv om jeg gav dig noget at tænke over.
      Det er altid dejligt at kunne forbedre sig til noget, selvom jeg synes du gør det godt. Det sprang mig bare så meget i øjnene (måske fordi du ikke tidligt har haft særlig meget, med at du er taknemlig over det gode, der er sket for dem du holder af), at du glædede dig over det med din fars telefon, og jeg blev oprigtigt glad inden i. Det var en reminder om, at det også er vigtigt at glæde sig og være taknemlig over, at andre også oplever medvind. :)
      Tak for at du så konstant laver disse dejlige indlæg <3

      Knus<3

      Slet
  3. Kære Louise,
    dejligt at du havde en god uge <3
    Jeg er vild med, at du fik mig til at tænke over det, for jeg føler ofte glæde og taknemmelighed over andres medvind - jeg har bare været alt for dårlig til at udtrykke det. Det skal der laves om på nu, så du skal have hjertelig tak <3
    Kram <3

    SvarSlet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise