mandag den 19. juni 2017

Gratitude Journal uge 24 2017

"Tune into the ever-present frequency of gratitude."
Buddhadoodles


I denne uge har jeg været meget taknemmelig for:

  1. Drikke stort krus kaffe med mælk.
  2. Blå Cirkel kaffebønner.
  3. Solskin.
  4. Høre P4 Morgen Trekanten.
  5. Min dejlige kat kom op til computeren for at blive nusset.
  6. Iskoldt sportssaftevand.
  7. Langsom morgen med tid til at vågne i mit eget tempo.
  8. Tale i telefon med min søde far.
  9. Tage en lur sammen med katten.
  10. Høre Beautiful Fantasy Music på youtube.
  11. Min vaskemaskine.
  12. Høre Radioavisen.
  13. Give mig selv manicure.
  14. Luksusbad.
  15. Bodyshampoo, som jeg fik i julegave af min søns farmor og farfar.
  16. En fed creme tog kløen i mit eksem.
  17. Smøre mit ansigt med creme.
  18. Nybørstet hår.
  19. Duften af den pink DKNY parfume.
  20. Overvandt angsten og tog alene ind for at handle.
  21. Det holdt tørvejr, mens jeg var ude.
  22. Katjes bamsehoveder.
  23. Komme hjem i min trygge hule.
  24. Lays chips med sour cream.
  25. Iskoldt sukkerfri cola.
  26. Frikadeller med kartofler, rødkål og brun sovs.
  27. Tale i telefon med B. P.
  28. Høre P4 Play.
  29. Håndsæben, som jeg fik i julegave af min søns farmor og farfar.
  30. Chatte med søde mennesker.
  31. Talte i telefon med S. H.
  32. A's kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  33. Jeanette gennemførte sin Motivations Challenge.
  34. Min søde kat kom og puttede med mig, da jeg var forvirret efter urolige drømme.
  35. Komme til mig selv efter urolige drømme.
  36. Min opvaskemaskine.
  37. Kunne gå ud med affald uden at få et angstanfald.
  38. Kunne tømme postkasse uden at få et angstanfald.
  39. Toasts.
  40. Neglehærder.
  41. Jeanettes kommentar til sidste uges taknemmelighedsdagbog.
  42. Skrive sms med M. e.
  43. Ligge på sofaen sammen med min dejlige kat.
  44. Kunne gå ud med plastik uden at få angstanfald.
  45. Købe 4 krimier på Plusbog.
  46. Opdatere mine bogønsker.
  47. Bodylotionen, som jeg fik i julegave af min søns farmor og farfar.
  48. Duften af den lyserøde rose parfume.
  49. Besøg af B. P.
  50. Kram fra B. P.
  51. B. P. havde en bøtte af verdens bedste pebernødder med til mig fra M. e.
  52. B. P. havde sodavand med til mig.
  53. B. P. lavede lækker aftensmad til os.
  54. Millionbøf med nye kartofler.
  55. Tale med B. P. om stort og småt.
  56. Sov mere end 5 timer uden at vågne.
  57. Dyb, rolig og tryg søvn.
  58. Besøg af B. S.
  59. Kram fra B. S.
  60. B. S. havde rundstykker med til kaffen.
  61. Tale med B. S. om stort og småt.
  62. B. S. gav mig massage.
  63. Massagen hjalp på mine rygsmerter.
  64. Der var rester af millionbøf og nye kartofler, som jeg fik til frokost.
  65. Skrive med M. e. på Facebook.
  66. Danskvand med citrus.
  67. Fik sorteret alt Lego Duplo fra min søns gamle legetøj.
  68. De to BIC Soleil Bella ladyshavere fra Jeanette kom med posten.
  69. Jeanette havde skrevet den sødeste og fineste seddel.
  70. Jeanette havde også sendt en lækker skumdelfin med i pakken.
  71. Spise den vildt lækre skumdelfin.
  72. Små juleposer fra ebay kom.
  73. Skrive med S. H. om krimier.
  74. Tage fodbad.
  75. Brusende badekube med pære og karamel duft.
  76. Modtage penge via mobilepay.
  77. Besøg af fodterapeuten.
  78. Tale med fodterapeuten om stort og småt.
  79. Professionel fodpleje.
  80. Grine sammen med fodterapeuten.
  81. Fodterapeuten smurte mine fødder med en lækker fodcreme.
  82. Fodterapeuten lakerede mine tånegle.
  83. Fine fødder med pink tånegle.
  84. Fodterapeuten købte min søns gamle Lego Duplo.
  85. Tale i telefon med min elskede søn.
  86. Lyden af min søns stemme.
  87. Kærlige ord til og fra min søn.
  88. Kærligheden mellem min søn og jeg.
  89. Min søn blev glad for pengene.
  90. Det er let at overføre penge via mobilepay.
  91. Skindød af Thomas Enger kom med posten.
  92. Fantomsmerte af Thomas Enger kom med posten.
  93. Rød sne af Thomas Ringstedt kom med posten.
  94. Ildmanden af Torkil Damhaug kom med posten.
  95. Besøg af S. H.
  96. S. H. lånte mig 3 gode krimier.
  97. S. H. havde mad med.
  98. Kartoffelsalat og minifrikadeller.
  99. S. H. havde chokolade med.
  100. S. H. havde drikkevarer med.
  101. Føle mig forkælet.
  102. Høre natradio på P4.
  103. Det generede ingen, at jeg stod op midt om natten.
  104. Det er ren meditation at nusse med min søde kat.
  105. Stilhed.
  106. Fik givet feedback på ebay.
  107. Købe neglepinde på ebay.
  108. Komme til mig selv efter et mareridt.
  109. De nye lyserøde strømper med grå katte på kom med posten.
  110. Besøg af min far.
  111. Fik afleveret pantflasker.
  112. Brugsen havde tilbud på Jordbærdrikkecultura.
  113. Fik købt Magnesium i Matas.
  114. Spise i Det Grønne Køkken sammen med min far.
  115. Min far var glad for sin Fars dags gave.
  116. Drikke kaffe sammen med min far.
  117. Spise Toffifee sammen med min far.
  118. Lakridskonfekt.
  119. Tale i telefon med min ven K.
  120. Læse Elskede Heidi af Lotte og Søren Hammer.
  121. Jordbærdrikkecultura.
  122. Pepsi Max Cherry.
  123. Selv kunne dosere medicin.
  124. Bad efter at være vågnet badet i sved.
  125. Danske jordbær.
  126. Høre Mads og Monopolet efter at have læst om det ved Louise.
  127. Læse Aisha af Jesper Stein.
  128. Gennemførte min 2017 Reading Challenge på Goodreads.
  129. Har indtil videre læst 36 bøger i år.
  130. Købe håndsæbe, badekubes m.m. på Yves Rocher.
  131. Handle ved Helsebixen.
  132. Læse bogen Jagthundene af Jørn Lier Horst.

6 kommentarer:

  1. Er glad for at pakken kom frem, så kan du rigtig få fine sommer-ben.. :D

    Krammer <3

    SvarSlet
  2. Hehe jeg kan i hvert fald få glatte sommerben :-D

    Kram

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja, jeg har meget at være taknemmelig for <3

      Slet
  4. En rigtig dejlig og lang liste du har i denne uge - skønt!
    Jeg er langsom til at få læst, fordi jeg simpelthen har været så optaget. Men du skal ikke snydes for en kommentar.

    Og tusind tak for at nævne mig. :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der var så mange gode ting forrige uge :-)
      Hjertelig tak, jeg er så glad for, at du læser med. Jeg er også nogle gange bagud med at få læst blogindlæg, så det kender jeg godt :-)
      Jeg kan da ikke lade være med at være taknemmelig for dine indlæg og kommentarer <3 Kram

      Slet

Du skal have tak for, at du tager dig tid til at skrive en kommentar. Det varmer og glæder mig :-)

Kærlig hilsen
Louise